Wysokie obroty - regulacja zapłonu?

Awatar użytkownika
malfoy12
Posty: 52
Rejestracja: 2015-10-16 00:50
Samochód: Ford Probe Mk2 2.5 V6 93r.
Galeria: viewtopic.php?t=23106
Lokalizacja: Żory, Polska

Wysokie obroty - regulacja zapłonu?

Post autor: malfoy12 »

Witam. Po wymianie paska rozrządu i uszczelniaczy zaworowych okazało się że palec jest obrócony o 90 stopni. Ustawiłem "na oko" (zbiera się dobrze, nie ma spalania sttukowego itd.). Ale niestety obroty są strasznie wysokie -2000-2200. Rozumiem, że trzeba wyregulować zapłon tylko czy mógłby mi ktoś to po ludzku wyjaśnić? Trzeba wejść w tryb diagnostyczny, cecha na kole pasowym na "T" i palec ma wskazywać na 1 cyl? I co to jest bypass na przepustnicy? Musze zmniejszyć obroty bo jutro wymieniam pierścienie i szkoda by było jakby pracowały cały czas na minimum 2000 obrotów. Z góry dzięki za pomoc :)
Obrazek
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Wysokie obroty - regulacja zapłonu?

Post autor: duracell »

Jeśli przedtem obroty były dobrze to nie kwestia bypassu.
Załączniki
by pass.jpg
„czysta krew, trzeźwy umysł”
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”