kopulka problem

sosen
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-03 21:20

kopulka problem

Post autor: sosen »

Witam, zmieniałam świece w aucie i mam pewien problem. Po wymianie auto nie odpalolo. Prawdopodobnie pomyliłem kable... Teraz mam pewien problem bo na kopulce nie mam oznaczonego nawet pierwszego cylindra... mógłby ktoś wrzucić opis tej kopulki tj. Które wyjście na który cylinder? Pozdrawiam
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: kopulka problem

Post autor: mysz »

Jaki aparat?
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
sosen
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-03 21:20

Re: kopulka problem

Post autor: sosen »

Aparat S3 fp13. Auto po wymianie świec nie chce zaśpiewać. Kręcę i nic...
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: kopulka problem

Post autor: mysz »

Mam nadzieje ze widać, na telefonie przerabiałem zdjecie :P
Załączniki
IMG_1882.JPG
IMG_1882.JPG (13.78 KiB) Przejrzano 12718 razy
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: kopulka problem

Post autor: infernoblade »

Może ci to pomoże :
P1050871.JPG
P1100315.JPG
P1100316.JPG
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
sosen
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-03 21:20

Re: kopulka problem

Post autor: sosen »

U mnie kopulka jest pod kątem prostym jeśli to jakaś różnica. Jutro podepne tak, jak pokazaliscie i dam znać czy pomogło. Dzięki :)
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: kopulka problem

Post autor: duracell »

sosen pisze:Aparat S3
Załączniki
s3.jpg
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: kopulka problem

Post autor: Spider33 »

infernoblade pisze:Może ci to pomoże :
P1050871.JPG
P1100315.JPG
P1100316.JPG
A u Ciebie to nie siedzi przypadkiem S1?
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: kopulka problem

Post autor: infernoblade »

Spider33 pisze:
infernoblade pisze:Może ci to pomoże :
P1050871.JPG
P1100315.JPG
P1100316.JPG
A u Ciebie to nie siedzi przypadkiem S1?
Bardzo możliwe, nie pamiętam teraz jaki mam. Zdjęcia mogły koledze pomóc więc wrzuciłem. Duracell wyjaśnił sprawę
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: kopulka problem

Post autor: Spider33 »

infernoblade pisze:
Bardzo możliwe, nie pamiętam teraz jaki mam. Zdjęcia mogły koledze pomóc więc wrzuciłem. Duracell wyjaśnił sprawę
W większości o ile nie we wszystkich 94' szedł S1. Przynajmniej zawsze ja takie spotykałem. Zdjecia mogły pomóc jeżeli S1 i S3 maja taka samą numerację na kopułce ;)
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: kopulka problem

Post autor: infernoblade »

Dokładnie, ale wiemy już, że jest inna przynajmniej ;)

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
sosen
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-03 21:20

Re: kopulka problem

Post autor: sosen »

Dzięki raz jeszcze. Dziś po przyjściu z pracy będę z tym dalej walczył i dam znać jakie efekty. Jak na razie jestem zagotowany, że to nie działa...
sosen
Posty: 39
Rejestracja: 2016-08-03 21:20

Re: kopulka problem

Post autor: sosen »

Dzięki panowie. Zwłaszcza Duracell. Autko odzylo. Później wrzucę odreczny schemat dla ułatwienia jakby ktoś miał jeszcze taki problem :) pozdr.
KrynioProbe
Posty: 12
Rejestracja: 2017-05-12 14:10
Samochód: Ford Probe, 94r., 2.0 manual

Re: kopulka problem

Post autor: KrynioProbe »

Gdzie ten schemat kolego, problem rozwiązany ale zakończenia brak :(
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”