Jest paliwo nie ma iskry

Franc
Posty: 14
Rejestracja: 2006-01-03 22:12
Samochód: brak
Lokalizacja: K Gniezna

Jest paliwo nie ma iskry

Post autor: Franc »

Witam
Proszę o pomoc , od kilku dni chcę zreanimować auto ale cały czas nie mam iskry , wymieniłem aparat zapłonowy na inny nie wiem czy dobry i dalej nie ma iskry , elektryk pomierzył cewkę i powiedział , że jest dobra !
Usterki rozpoczęły sie przy porannym odpalaniu , jak odpalił to było ok.
auto jeździło cały dzień i to szybko bez awarii , ale na drugi dzień rano znów nie odpaliło , dopiero po godzinnej męczarni pyknęło ale jak ostygło to znów było martwe !
Elektryk rozebrał aparat zapłonowy złożył i auto ożyło ale jak tylko wróciłem do domu i odstawiłem na godzinkę to już więcej nie odpaliło .
Wniosek jak był ciepły (rozchodzony) to palił .
Immobilaizer wymontowany , bark błędów
Co robić , za wszelkie sugestie będe wdzięczny.


Aparat zapłonowy typ S1 , silnik 2.0 r. 94
Ostatnio zmieniony 2006-03-05 21:06 przez Franc, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

miałem to samo ale w innym aucie i winowajcą był rozrusznik a konkretniej przerwa na wirniku. 160zł kosztowała naprawa czyli polutowanie uzwojenia. kreci do dziś

jedna ważna uwaga: jeśli moduł jest walnięty a cewka dobra to napięcie będzie tyle że ono powinno się zmieniać w momencie kręcenia a przez uwalony moduł jest stałe

własnie dzisiaj się tym zajmowałem z Rickiem i jeśli masz kogoś pod ręką z takim samym probem (ta sama poj. silnika) to spróbujcie zamienić cały aparat. będzie iskra to podmieńcie moduły. jeśli dalej będzie iskra tzn że walnięta jest cewka, jeśli nie będzie iskry czyli padł moduł.

możesz też spróbować podmienić cewkę z innego auta o pojemności powyżej 1,6 (chociaz z mniejszego też by mogło być "tymczasowo") nie wiem jak to zrobić ale da się jak ktoś ma pojęcie (ja nie mam)

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Odświeżę temat.
Udało ci się naprawić autko bo ja od wczoraj mam taki sam problem :evil:
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Jak dla mnie są 3 opcje. Moduł zapłonowy, immo lub rozrząd - tyle narazie było awarii bez iskry. Stawiam jednak na moduł :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Immo dawno nie ma, auto wcześniej czasami gasło więc rozrząd też odpada. Zostaje moduł. Fura stoi w tej chwili w Mazdzie więc zobaczymy.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Marcinowi też auto nie gaslo :) Rozrząd się przestawił o 2 ząbki i już nie odpalił :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Basf_Wrocław pisze:Marcinowi też auto nie gaslo :) Rozrząd się przestawił o 2 ząbki i już nie odpalił :)
Ale mi właśnie gasło a rozrząd nie może się na chwilę przestawić i potem wrócić na swoje miejsce.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Sorki - źle przeczytałem. Czyli moduł ci padł. Koszt nieduży :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”