2.0 16V PADŁ MODUŁ (NAPRAWIONY I ŚMIGA) Dzięki BASFOWI :)

Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

A tam :wink: Podobno jak jej nie ma to się lepiej silnik smaruje :lol:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

HellHound pisze:Auto potrzebuje trzech rzeczy, powietrza, paliwa i iskry
Każdy, kto liznął aikido wie, że dobry timing to podstawa - tak więc jeszcze dochodzi zgranie tego w czasie. :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
R.K
Posty: 286
Rejestracja: 2005-11-25 20:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczuczyn

Post autor: R.K »

el_talerzos pisze: -------------------------------------------------------------

Wreszcie usterka wykryta i naprawiona - okazało się że kable łączące czujnik wstrząsowy na kostce są przegnite i sobie mimowolnie odpadły :P
Strachu było co niemiara, ale już problem za mną
Miałem nie dawno to samo!Zdecydowałem się ten wyłącznik całkowicie usunąć.Te trzy kable skręciłem razem i auto odpala bez problemu na benzynie.Problem typu wyłącznik przeciwwstrząsowy zniknął na zawsze.
Ford Probe USA 2.0 1993r BASE
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Robert pisze:
HellHound pisze:Auto potrzebuje trzech rzeczy, powietrza, paliwa i iskry
Każdy, kto liznął aikido wie, że dobry timing to podstawa - tak więc jeszcze dochodzi zgranie tego w czasie. :roll:
Też prawda, ale Kolega nie pisał że grzebał coś przy zapłonie czy rozrządzie, więc to chyba logiczne @ :twisted: :lol: PS co się stało z Twoimi postami? Jakiś nowy trend na forum? :wink:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zolak »

Witam mam problem, auto nie chce odpalic

Iskra jest - dosyc mocna
paliwo dochodzi
Auto kreci ale nie chce zaskoczyc

Cały aparat zapłonowy , modul czy imo??

Czy w PRobe "96 padaja imo??!!

NAczytalem sie juz bardo duzo i mam metlik w glowie, prosze o pomoc
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Na logikę, to jeżeli jest dobra iskra, to raczej aparat i moduł odpadają.

Może faktycznie immo? :roll:
Ale immobilaiser też odciąłby jedną z tych rzeczy (paliwo, czy iskra)

A nie grzebałeś nic z rozrządem, albo zapłonem?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zolak »

Rozrzad byl wymieniony na nowy pare tygodni temu , z zaplonem nic nie grzebalem, jedyne przy czym grzebalem do vrisy. VRis 1 podlaczylem ze caly czas byl otwarty mialo to byc chwilowe rozwiazanie bo solenoid okazał sie byc trafionym i teraz czekam na sprawnego az do mnie dojdzie.

Co sprawdzac ??

JAK GO DLUGO KRECE TO CZUC BENZYNE, PRZY WSTRYSKIWACZACH JEST TKI ZAWOREK Z KTOREGO "SIKA BENZYNA" PO NACISNIECIU, CZYLI CISNIENIE BEZNYNY JEST DOBRE

dODAM ze z linki odpalic tez nie chce
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

W 96 nie pada aparat, ani immo,
Sprawdź czujnik położenia wału, a dokładnie to wtyczkę która jest przy osłonie rozrządu, zaraz pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego.
Wystarczy że ta szara wtyczka będzie lekko zawilgocona i już może nie odpalić,
U mnie już aparat chcieliśmy podmieniać od Ronina. Ale Dzięki Basfowi Roninowi i Miśkowi okazało się że to głupia wtyczka :)
Pozdro i powodzenia :)
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

A czy przypadkiem zbiorniczek wyrównawczy nie jest po drugiej stronie, czyt. przed akumulatorem :wink:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

hell są dwa wyrównawcze, nie kręć tutaj :) wazne ze wtyczka jest kolo koła pasowego i oslony rozrządu
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zolak »

u mnie ta wtyczka jest sucha ale zauwazylem ze ktos juz ja kiedys naprawial te kable sa poskrecane i wystaja z nich druty, jutro to sprawdze dokladnie bo dzis bylo za cimno , niestety jednak watpie aby to byla przyczna tego ze PRobe nie odpala, problem pojawil sie juz nie po raz pierwszy z tym ze zawsze ladownie aku pomagało albo na drugi dzien mu przechodzilo...Jutro przyjezdza czlowiek ktory zna sie na samochodach jak malo kto i jesli on tego nie odpali to bedzie źle...

Zdam relacje jak sie wyjasni

Pozdro
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zolak »

Sorry ze post pod postem ale moze komus to sie rzuci w oczy i mi pomoze :D

W beznynie mialem wode wec cala zostala wypompowana i zalalem benzyna z SHELLA V-POWER RACING.

Wczorja wykrecilem swiece na noc wyczyscilem je i dzis wkrecilem, auto odpalilo prawie odrazu, pojechalem na stacje aby zatankowac i w drodze auto mi jakby sie zaksztusilo po czym zgaslo i juz nie moglem odpalic, ojciec zaholowal mnie do domu gdzie wykrecilem swiece i okazalo sie ze sa suche...



Czego to moze byc wina??
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
HUNT18
Posty: 31
Rejestracja: 2007-07-01 12:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: HUNT18 »

Mam pytanie w sprawie tego modułu zewnętrznego ze schematu Voodoo. Czy składaliście to na płytce czy w jakiś inny sposób ??
Ford Probe 2.0 16v 1994r.
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

pajączek Obrazek
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
HUNT18
Posty: 31
Rejestracja: 2007-07-01 12:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: HUNT18 »

No ale jednak musze to czyms zabezpieczyc :D Czy klej silikonowy ten w laskach na gorąco da rade?? czy jakos inaczej??
Ostatnio zmieniony 2008-07-08 13:15 przez HUNT18, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Probe 2.0 16v 1994r.
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

da rade taki klej :wink:

Pzdr. & c ya..
Obrazek
HUNT18
Posty: 31
Rejestracja: 2007-07-01 12:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: HUNT18 »

Kolejne pytanie mam tranzystor bu941 ale nie zp. Ten ma dwie nóżki da się go wykorzystać??
Ford Probe 2.0 16v 1994r.
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

bu941zp lub bu931zp, o dwóch nóżkach nic nie wiem ;)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Dwie nóżki to prawdopodobnie obudowa TO-3
:arrow: http://www.datasheetcatalog.org/datashe ... s/1006.pdf
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
HUNT18
Posty: 31
Rejestracja: 2007-07-01 12:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: HUNT18 »

Czyli można go użyć???Rozumiem ,że role jednej nóżki pełni obudowa??Tylko której??
Ford Probe 2.0 16v 1994r.
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

HUNT18 pisze:Rozumiem ,że role jednej nóżki pełni obudowa??Tylko której??
Na pierwszej stronie karty katalogowej masz dokładny opis.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
HUNT18
Posty: 31
Rejestracja: 2007-07-01 12:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: HUNT18 »

Czyli ,że obudowę mam traktować jako jeden z twojego schematu?? Zrozum nie jest elektronikiem posiadam bardzo podstawowe wiadomości z tej dziedziny i potrzebuje jasnej odp.:D
Ford Probe 2.0 16v 1994r.
jpiotr
Posty: 17
Rejestracja: 2006-10-10 20:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Brzesko

Problem z Probe 2.0 16 v 95 benzyna

Post autor: jpiotr »

Witam serdecznie, coś czuje że teraz przyszła kolej na mnie :twisted: zaczęło się tak.... jadę sobie aż tu nagle probinka zaczęła przerywać by po chwili jechać normalnie. Po zgaszeniu zapalała super ale przerywał silnik coraz bardziej > objaw jak by paliwa nie dostawał, i jest bardzo słaby. Teraz jest problem z odpaleniem a jak odpali to chodzi na wolnych obrotach jak traktor i czasem gaśnie, jak podniosłem maskę to silnik na wolnych obrotach miał duże drgania. Immo jest odłączone, wszystko wymieniłem jak go kupiłem>> rozrząd, filtry oleje świece paski, pompa wody, jakieś 15 tys km temu. Nie wymieniałem przewodów wysokiego napięcia bo ładnie palił i sprawdzając w nocy nie zauważyłem niczego niepokojącego. Po przeczytaniu wilu postów nasuwa mi się na myśl aparat zapłonowy. A mam bodajże S1 o ile dobrze pamiętam. Myślę oddac auto do mechanika gdyż nie mam czasu żeby przy nim grzebać ze względu na prace w delegacji. Z tymi mechanikami to jednak druga strona medalu, co jeden to lepszy od drugiego jedno naprawi drugie zepsuje przy tym aucie....... ech szkoda gadać. Niestety nie dostaje rachunków na zaprawę więc mogę sobie pokląć. Co do aparatu mam możliwośc kupienia go kompletnego od anglika za bodajże 250 zł. Czy macie może jakieś rady??? pomysły???
Awatar użytkownika
Pitbull
Posty: 448
Rejestracja: 2006-10-20 12:48
Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
Galeria: viewtopic.php?t=14340
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Pitbull »

Wymień kable, ja miałem podobny problem i wymieniłem kable, teraz śmiga jak należy.

Pozdro
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Awatar użytkownika
Xp
Posty: 258
Rejestracja: 2007-04-06 14:25
Samochód: brak
Lokalizacja: Wieloglowy, Nowy Sacz

Re: 2.0 16V PADŁ MODUŁ (NAPRAWIONY I ŚMIGA) Dzięki BASFOWI :)

Post autor: Xp »

co powiecie na temat modulow zewnetrznych??mam okazje taki kupic za 150zl od klubowicza(praktycznie juz kupilem).co napiszecie na ten temat.drogo ?tanio?
pzdr
Byl:Ford Probe I 2,2 GL zajefajnie czerwony sprzedany ''Wiecznie Zywy''
Jest:Spełnienie Marzeń = 2,5 V6 93r.. piękny..
byle do kwietnia... audii A6 3.0 220km :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”