2.0 16V PADŁ MODUŁ (NAPRAWIONY I ŚMIGA) Dzięki BASFOWI :)

Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Basf_Wrocław pisze:Tofil - pewnie źle podpiąłeś moduł :) Proste, że w naszych modułach pali się tranzystor. Wymiana tranzystora w aparacie nie jest prosta ze względu na małą ilość mijsca. Dlatego robimy moduł zewnętrzy, który dodatkowo strasznie trudno skatować :)
Pomijając fakt, że zawodowo jestem elektronikiem dodam, że moduł podłączałem 3 razy i zrobiłem go 2-krotnie. Tranzystor zmieści się w aparacie, ja tak mam.

Powodzenia chłopaki :wink:
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Udało mi się go przyholować dzisiaj rano do wrocka. Tylko teraz mam nowy problem.
- nagle podczas holowania włączyła sie kontrolka ABS chyba nawet podczas hamowania i w tym momencie zaczęła skakać wskazówka prędkoścoimierza po czym spadła na dół i nawet juz licznik kilometrów nie kręcił.

Czy przyczyną może być rozładowany akumulator ??
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Jak mi się rozładowało aku to zapaliła mi się kontrolka ABS. Nie jechałem to nie wiem jak z zegarami.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Crupek ty go na biegu holowałeś czy jak ? Naprawmy go opchnijmy jaknajszybciej i kupuj mojego :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Nie co Ty oczywiście że na luzie:)
I to co napisał RX to mnie nawet pocieszyło :)
i że jak będę miał naładowany akumulator to będzie wszystko w porządku:)
Właśnie go ładuje :)

P.S
Dzisiaj ma przyjechać BASF i MISIEK swoim nowym autkiem:) obadać mojego
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Kilka Godzin jeżdżenia po wrocławskich sklepach elektronicznych oczywiście z Basfem :) Kupiłem części do zrobienia modułu, przy okazji 5 kompetów:) kupiłem. Zamontowaliśmy w PROBKU i zapałił za pierwszym strzałem:)
JAAAAAAAKI JEEESTEM SZCZĘŚlIWY TO MASAKRA :)

Dzieki za wszystkie porady chłopaki :)
Probek po miesącu stania znowu w akcji :) :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Jescze raz Dzięki BASF za to że się tak przejąłeś moim losem i sory za zawracanie dupy :)
Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

Post autor: el_talerzos »

Witam - mam podobny problem - probek nie chce odpalić - sprawdzaliśmy, iskra jest, kręci normalnie - moje pytanko czy jak moduł padnie to iskra jest czy nie?
I przy okazji czy jest możliwość żeby ktoś mi przysłał na PW schemat jak wypieprzyć immo bo może to też tego wina.
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Jak moduł pada to czasem iskra jest czasem nie ma. Jeśli masz immo to najpierw się go pozbądź, a potem myśl nad modułem. Wysyłam na pw info.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Zajrzyj jeszcze tu: :arrow: http://clik.to/fordprobe - a nuż naprawisz...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Witam niedługo wracam z USA. w koncu po 4 miesiacach:)
U mnie jak padł moduł, to iskra była, ale bardzo słaba!
Awatar użytkownika
_/Damian\_
Posty: 493
Rejestracja: 2005-10-18 14:32
Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: _/Damian\_ »

Witam!
Do crupka!
Jeśli to nie tajemnica to powiedz kiedy wracasz i czy mógłbyś się rozejrzeć za uszczelkami do drzwi czy sprężynami obnizającymi do V6?
Jeśli to nie problem to Proszę odezwij sie do mnie na gg 9897633 lub 7994859.
Pozdrawiam
Nie Sprzedam ;)
Gen II 94
V6 2,5L
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Hey,

Sprężyn do V6 taniej niż w Polsce to raczej nie dostaniesz. Wielokrotnie padał na forum link do Jamexów. Co do uszczelek to w Polsce nie ma co szukać i USA jest dobrym kierunkiem.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Damian wracam za 3 dni. ja tu nawet nie mialem kiedy sobie co kupic do probka praca 13/14 godzin dziennie. po za tym mieszkam na takim zadupiu w New Jersey że nawet nie ma gdzie paczki wyslac. a bez samochodu to wiadomo. też przykro mi ale nic nie dam rady zalatwic.
Awatar użytkownika
_/Damian\_
Posty: 493
Rejestracja: 2005-10-18 14:32
Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: _/Damian\_ »

Ok:)
Cóż może innym razem...
Rozumiem i Dziękuję za chęci.
Mam jednak Prośbę, gdy następnym razem będziesz wybierał się za Ocean to Proszę daj znać.
Pozdrawiam
Nie Sprzedam ;)
Gen II 94
V6 2,5L
Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

Post autor: el_talerzos »

Witam ponownie - udało mi się stwierdzić następujące fakty - po wyjęciu filtra paliwa - filtr jest drożny, jednak rurka łącząca pompę z filtrem nie podaje paliwa (przy próbach "odpalenia" powinno lecieć paliwo a tu nic - więc mam nadzieję, że tylko pompa siadła jednak trzeba ją jakoś wydostać.

I tu moje pytanko, gdzie jej szukać - w baku czu w jakimś innym miejscu i jak najłatwiej ją wydostać - niby jest na forum temat demontaż pompy paliwa, lecz nic konkretnego tam nie ma.

Jakby ktoś miał jakieś wskazówki dzięki z góry za pomoc.

pozdrowionka
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

el_talerzos pisze:I tu moje pytanko, gdzie jej szukać
Tu jej szukać: :arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/search.php

Wpisz pomp* paliw*, szukaj wszystkich słów w II generacji a znajdziesz m.in. wątek "gdzie znajde pompe paliwa???"
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Niestety trzeba opuścić bak :(
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Talerz sprawdź bezpiecznik pompy paliwa pod machą, może tylko on być winny - ja tak raz miałem :)

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

A czujnik wstrząsowy ?
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

Post autor: el_talerzos »

Witam ponownie - bak wyjęty pompa chodzi ale brak napiecia do pompy (kontrolka się nie świeci) i myślimy dalej.
Pytanko kolejne - czy czujnik wstrząsowy jak jest zrąbany to odetnie paliwo?
I czy immo odcina paliwo?
I ostatnie - jak jeżdżę na gazie to komputer gazu zatrzymuje pompę paliwa czy pompa chodzi cały czas?
Jak nic nie wymyślimy to podłączymy na krótko bo jakoś muszę do Kalliego się dotargać

jutro kolejny dzień czyli załamka część druga :evil:

Pozdrowionka
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Sprawdzałeś ten bezpiecznik? Wcale bym się nie zdziwił jakby on strzelił... mówię Ci - u mnie to było to, tylko i wyłącznie bezpiecznik!

co do immo - może odcinać paliwo.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

Post autor: el_talerzos »

No sprawdzaliśmy wszystkie bezpieczniki i nie są przepalone - jutro mamy zamiar wyszukac bezpiecznikow od gazu - moze tam tkwi przyczyna

I dokładnie sprawdzic pompe bo moze tylko buczy a nie pompuje

Pozdrowionka
-------------------------------------------------------------

Wreszcie usterka wykryta i naprawiona - okazało się że kable łączące czujnik wstrząsowy na kostce są przegnite i sobie mimowolnie odpadły :P
Strachu było co niemiara, ale już problem za mną

Dzięki za wsparcie i sugestie co do przyczyn

Pozdrowionka
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
Awatar użytkownika
diabel 81
Posty: 69
Rejestracja: 2006-03-23 16:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Boguty Pianki (częściej Piaseczno)

Post autor: diabel 81 »

No i stało sie :shock: Wczoraj zgasilem probka normalnie ,nic sie nie działo.Dzis chcialem jechac i nic probek kreci jak szalony a z silnika ani tchu. Tylko swiece mi strasznie zaoleil ,że az kapało. Najbardziej tą od strony kierowcy. Wykrecilem swiece przeczyscilem i przedmychalem bez swiec ,wkrecilem i nic . Dodam tylko ze 3 raz zmienialem uszczelke pod zaworami bo mi olej sie lal po bloku. Iskra slaba ale jest ,znaczy nawet nie wiem czy ona jest slaba czy jak w sam raz. Mechanik mi mówi że jak mi tak te uszczelki wywalalo <teraz> to pewnie pierscienie do roboty. Ale czy om wtedy nie powinnien odpalić. Poradzcie nim go gdzieś wstawie :cry: :cry: :cry:
SIE MACIE LUDZIE !!!

Był Ford Probe || 2.5 V6 24V 93r ,jest Ford F150 4.2 V6 Pickup ,a gdy sie cieplo zrobi to myk na Jntrudera VS800. I byle do lata :)
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Auto potrzebuje trzech rzeczy, powietrza, paliwa i iskry, jak nie pali to z powodu że czegoś zabrakło. Sprawdź wszystko po kolei. Iskra piszesz jest(jak to sprawdziłeś?), więc sprawdź czy pompa podaje paliwo. A mechanikowi może chodziło o kompresję w silniku, za słaba i może nie palić, też możesz dla spokoju to sprawdzić.
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Hellhound - Musi być jeszcze kompresja ;)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”