Kompatybilność z Mazdą

Awatar użytkownika
propaganda
Posty: 282
Rejestracja: 2003-08-01 13:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Kompatybilność z Mazdą

Post autor: propaganda »

Otóż często mam problem z zakupem części do Proba, bo akurat nikt ich nie ma, a przynajmniej tego czego akurat potrzebuję, to kupuję od Mazdy.
Otóż proponuję dla nas i przyszłych użytkowników zrobić jakąś listę kompatybilności, a jeśli nie, to przynajmniej odpowiedzcie mi, od jakiej Mazdy do Proba IIgen 2,5l 93r pasuje:

kopułka i palec, bo trza by zmienić.
Andrzej

Black Metalic Probe2 24V
Gość

Post autor: Gość »

Mam czesciowo taka liste zrobiona z przeznaczeniem na strone, ale czekam na pelna liste czesci. Bede mial w polowie czerwca. Ogolnie ujmujac najwiecej pasuje od mazdy 626 IV GE hatchback, ale sa roznice pomiedzy 93, 94-95 oraz >95. Zerknij na foty przy czesciach - link do sklepu nizej.
----------------
Zalezy jaki masz aparat. Ja spotkalem sie juz 3 rodzajami.
Najprosciej rozroznic...
1. Wyjscia przewodow WN na boki
2. Wyjscia przewodow WN gora/dol, obie wtyczki z instalacji skierowane w strone silnika
3. Wyjscia przewodow WN, mniejsza wtyczka skierowana do gory

http://www.moto.sklep.pl
Palec rozdzielacza - K23010, K23013, K23014
Kopulka - K13021, K13022
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 15:22 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Post autor: Gość »

Mozesz to ominac, ale jest to co najmniej bezsensowne. Nie mowiac o tym, ze nie wiadomo jak zareaguje PCM.

Mam u siebie 2 rozne kopulki i palce rozdz. do I gen.

1. wszystkie kable WN wychodza w jednym kierunku
2. kabel WN do cewki na wierzchu kopulki, reszta z boku
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:19 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Post autor: Gość »

Zapomnialem dodac, ze mam je na magazynie.

Dla mnie kombinowanie z aparatem jest bezcelowe.
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Cynki pisze:tak tylko ja się zastanawiam czy nie łapię tam jakichś luzów powoli...
no i zdaje się że te aparaty mają tam odśrodkowe mechanizmy do zmiany momentu zapłonu nie? :)

czy w naszych jest iskra na sztywno w kopułce... :) nie sądzę.. :)
bez sensu by było...

ale fajnie by było gdyby był moduł i czyjnik położenia wału tylko a nie cała kompilacja z młoteczkiem i kowadełkiem włącznie. :D
Rzeczywiście w I gen jest aparat nieco przestarzały, ale nie ma tam już przerywacza tylko hallotron i tranzystorowy układ sterujący cewką, niemniej wyprzedzenie zapłonu jest zmieniane mechanicznie.

Nie słyszałem żeby ktoś skarżył się na dolegliwości związane z aparatem I gen (poza sporadycznymi awariami oczywiście).
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”