Silnik Krokowy I przeplywowka.

hannover probe
Posty: 2
Rejestracja: 2014-06-02 15:24

Silnik Krokowy I przeplywowka.

Post autor: hannover probe »

Witam czy ktos moze juz kiedys probowal te dwie czesci czyscic?
Probek 2.5 24 95.
DNF91
Posty: 154
Rejestracja: 2016-01-20 08:25
Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Silnik Krokowy I przeplywowka.

Post autor: DNF91 »

Przepływkę na 80% uwalisz podczas mycia, a IAC to chwila moment-tylko uszczelki musisz nowe wstawić
hannover probe
Posty: 2
Rejestracja: 2014-06-02 15:24

Re: Silnik Krokowy I przeplywowka.

Post autor: hannover probe »

Dzieki. Tez tak mysle co do przeplywowki.I ogolnie wyglonda na nierozbieralna.Innego rodzaju przeplywowki juz czyscilem ale takiej cylindrycznej jeszcze nie .I obawiam sie ze nowej tez juz nigdzie nie dostane.Uszczelki to nie problem albo wycinam z papieru albo Dirko. Po wymianie uszczelki pod pokrywa od wentyli i czyszczeniem przepustnicy nie moge dojsc do ladu z silnikiem faluje i gasnie przy postoju .albo schodza obroty do 600 i sie trzesie .Mam termin u mechanika ale to bedzie slono kosztowac.Moze jakas rada co bym mogl jeszcze sam sprawdzic.
Dzieki z gory.
Awatar użytkownika
Romeo
Posty: 70
Rejestracja: 2013-09-12 02:55
Samochód: 2.0 EUR '96

Re: Silnik Krokowy I przeplywowka.

Post autor: Romeo »

Posprawdzaj wtyczki wszystkie, ustawienie zapłonu, poziom wody, świece czy iskre dają.
Probe 2.0 z 96r.
DNF91
Posty: 154
Rejestracja: 2016-01-20 08:25
Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Silnik Krokowy I przeplywowka.

Post autor: DNF91 »

Do tego sprawdz czy przepustnica oraz IAC się nagrzewa. Dalej sprawdź błędy i zobacz jakie masz obroty w trybie diagnostycznym.
Awatar użytkownika
Romeo
Posty: 70
Rejestracja: 2013-09-12 02:55
Samochód: 2.0 EUR '96

Re: Silnik Krokowy I przeplywowka.

Post autor: Romeo »

Przypomniało mi sie ze mialem podobnie, tylko ze w 2.0 kiedy nie podpialem zlacz do przepustnicy.
Probe 2.0 z 96r.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”