Swiece

andrew
Posty: 187
Rejestracja: 2007-07-09 11:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: andrew »

na tych świecach mam pierścionek, który mogę zdjąć, albo założyć. Foto poniżej

Obrazek
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

czlowieku, to jest uszczelniacz !

jak mogli Ci powiedziec ze w niektorych autach jest potrzebne ? :D:D:D


ja polecam NGK made in Japan i DENSO
andrew
Posty: 187
Rejestracja: 2007-07-09 11:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: andrew »

właśnie tak myślałem,

ładne pierdoły opowiadają.

Ostatnio zamówiłem NGK, ale na miejscu okazało się, że są made in France :roll:
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

NGK made in France nie polecam ;-)

na start kazda elektroda inna, gwint z opiłkami.... syf :)

troszke ponad 5 tys km i porcelanki juz puszczaly :-))) (byly suchutkie)
Awatar użytkownika
mm26
Posty: 89
Rejestracja: 2007-07-27 15:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: mm26 »

Witam. Kiedy należy wymienić świece? Po jakim przebiegu? Kolega mówił mi że świec się raczej nie wymienia nawet do 12 latek! Chyba gada bzdury!
Red FORD USA
PROBE II (ECP)
2.5 V6 24V
Kod silnika KL
kocurro
Posty: 484
Rejestracja: 2007-03-25 18:50
Samochód: była skoda superb
Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce

Post autor: kocurro »

wymień świece dopiero wtedy gdy twoje autko nie jedzie tak jak powinno. takie jest moje skromne zdanie.
wszyscy mają PROBE. miałem i ja:(:( 2.0 16v,94r.
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

kocurro pisze:wymień świece dopiero wtedy gdy twoje autko nie jedzie tak jak powinno. takie jest moje skromne zdanie.
bardzo mádre , a najlepiej wcale nie wymieniaj , to samo tyczy sie oleju , filtrów , opon itd. póki auto nie stanie - NIE RUSZAJ NICZEGO TYLKO JEZDZIJ :!:

Ps. Swiece chocby nie wiem jak super wygladaly wymienia sie po okreslonym przez producenta przebiegu , bewzglednie.
Uprzedzajác pytanie co ile? , inny jest przebieg np dla swiec typu irridium i inny dla tradycyjnych, lecz zawsze jest on okreslony :!:
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
narayan
Posty: 9
Rejestracja: 2007-07-13 16:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Rzeszow

"swiece"

Post autor: narayan »

Witam a jakie swiece proponujecie do gazu ???
Ford Probe 2,5 V6 1994r
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Niech LPG pozostanie w swoim dziale :idea:
:arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3769
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
kocurro
Posty: 484
Rejestracja: 2007-03-25 18:50
Samochód: była skoda superb
Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce

Post autor: kocurro »

Tykwa,jeżeli auto jeździ bez żadnych zastrzeżen to poco tam pchac paluchy,no chyba że masz zbyt dużo pieniędzy i wolnego czasu
wszyscy mają PROBE. miałem i ja:(:( 2.0 16v,94r.
ziom_ek
Posty: 1
Rejestracja: 2007-08-09 18:52
Samochód: brak

Świece

Post autor: ziom_ek »

Witaj, ja używam świeice NGK na 2,5 silniku i nie mogęnarzekać, a wymieniam razem z olejem i filtrami, też polecam takie zastosowanie
Ford probe II gen 2,5 V6
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

kocurro pisze:Tykwa,jeżeli auto jeździ bez żadnych zastrzeżen to poco tam pchac paluchy,no chyba że masz zbyt dużo pieniędzy i wolnego czasu
Choćby po to żeby auto dopalało prawidłowo mieszankę. Są sytuacje, że elektroda odpada od świecy i zostaje w komorze spalania. Ja zmieniam świece co 8k km, razem z olejem + jak jadę na lotnisko popróbować swoich sił to też uzbrajam się w lepszą iskrę.

Jak chcecie auto, które nie wymaga żadnego wkładu finansowego to w mojej rodzinie była mazda 626 2.0 diesel z 89r. Bajka - lałem do pełna i jeździłem 2 tygodnie, a do tego silnik był nie do zajechania. Jak nią startowałem to za mną była czarna chmura ale pruła ostro :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
pawelc
Posty: 115
Rejestracja: 2006-04-26 15:30
Samochód: mazda mx-6 ,2,5v6,92r x2
Lokalizacja: Drawno zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: pawelc »

wymiana razem z olejem to lekka przesada , ale zwykle co 30 tys należy im się przyglądnąć ,co do teorii nie ruszać aż padną to śmiem twierdzić że bedzie problem z wykręceniem po kilku latach i bedziemy mieli do naprawy jeszcze głowice ale jak kto woli ;)
Awatar użytkownika
mm26
Posty: 89
Rejestracja: 2007-07-27 15:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: mm26 »

A jak najłatwiej sprawdzić że świeca nie domaga? Pytam sie bo nie wiem co i kiedy wymieniał poprzedni właściciel!
Red FORD USA
PROBE II (ECP)
2.5 V6 24V
Kod silnika KL
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Czemu przesada. Byłaby to przesada gdyby świece były dobrej jakości. Jeżdże na najzwyklejszych NGK i uwierz mi mimo, że świece wyglądają dobrze to po wsadzeniu nowych jest odczuwalna różnica.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

Basf_Wrocław pisze:Jeżdże na najzwyklejszych NGK i uwierz mi mimo, że świece wyglądają dobrze to po wsadzeniu nowych jest odczuwalna różnica.
na Francach :P

mialem Japonki i po 35 tys wygladaly jak nowe.... Stingu nadal na nich jezdzi :)
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Ja ładuje lada moment DENSO.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

MISIEK pisze:na Francach :P

mialem Japonki i po 35 tys wygladaly jak nowe.... Stingu nadal na nich jezdzi :)
A ile kosztują NGK japońskie? Bo coś mi się widzi, że taniej jednak będzie kupować francuzy i wymieniać co olej.
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

kocureq pisze:A ile kosztują NGK japońskie?
Kocurq nie jest tak zle :) trzeba je tylko znalezc ! :)

u mnie w JC gosc ma japonskie za 17 zl, w Focie francuzy sa za 19 ?!?

za te moje dawalem 25 zl za sztuke...

po 35 tys wygladaly bardzo dobrze :)

francuzy natomiast po 5 mialy popalone porcelanki :/
dodam tylko ze nie mam wyciekow z dekla i szczelne fajki od kabli WN (NGK japan)
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

kocurro pisze:Tykwa,jeżeli auto jeździ bez żadnych zastrzeżen to poco tam pchac paluchy,no chyba że masz zbyt dużo pieniędzy i wolnego czasu

po to pchac paluchy , zeby je sobie poparzyc :wink:

jakbym mial za duzo pieniedzy , to bym ...

wlasnie ze tylko bogaci mogá sobie pozwolic na takie zaniedbania. Dlaczego , dlatego ze jak nie masz kasy i oszczedzisz 100 zl na swiecach , to sobie pomysl ile wydasz na pózniejszy remont.

Paska rozrzádu np tez nie ruszaj , bo przeciez ladny :lol: , a przy wymianie oleju , zostaw filtr , bo przeciez tez ladny ( na zwenatrz ) , plyn hamulcowy - po co ruszac , niech jezdzi w aucie 5-10 lat , przeciez tez jest ladny :lol:

Sa poprostu elementy , które sie zuzywajá i nie spelniaja juz zalozonych dla nich norm , choc sá wciáz ladne.
Mam nadzieje Kocurro , ze teraz zrozumiales "poco"
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

MISIEK pisze: u mnie w JC gosc ma japonskie za 17 zl, w Focie francuzy sa za 19 ?!?
Łe to luzik, RX coś wspominał na Mazurach o kilku stówach za komplet japończyków NGK...
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

pewnie myslal o swiecach typu irridium
Ostatnio zmieniony 2007-08-10 14:50 przez TYKWA, łącznie zmieniany 1 raz.
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

no te kosztuja z 200 za 6 ;-)
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Tak chodziło mi o irridiumy. Kiedyś ktoś mi zaśpiewał 320zł za komplet i z tego co pamiętam jeszcze droższe się dało kupić ;) Dobre świece muszą być, niestety ja się nie szarpnę, zostanę przy Denso myślę, że i tak będą dobre.

Masz Tykwa racje, że oszczędzanie jest dla bogatych. Często lepsze części wcale nie są AŻ tak drogie i warto zainwestować.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
mm26
Posty: 89
Rejestracja: 2007-07-27 15:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: mm26 »

Właśnie zostałem zrobiony w ciula. Zamówiłem sobie NGK v-power made in Japan, a dostałem, wyobraźcie sobie made in EU (czytaj France).

Nie ma już uczciwych sprzedawców!
Red FORD USA
PROBE II (ECP)
2.5 V6 24V
Kod silnika KL
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”