Ustawienie biegu jałowego FP 2.5

DEMHELL
Posty: 44
Rejestracja: 2006-04-20 16:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Ustawienie biegu jałowego FP 2.5

Post autor: DEMHELL »

Witam

Do 2 lat jeżdżę FP 2.5 i nie miałem większych problemów i pewnie dalej byłoby ok gdybym nie postanowił wymienić sprzęgła i uszczelnić pokrywy zaworów ( tej pod kolektorem ).
Po wszystkich naprawach pojawił się problem - silnik nie trzyma wolnych obrotów ( tak samo na benie i LPG ) - przed naprawą było ok. Wolne obroty w okolicach 800, nie skakały, silnik zapalał zawsze za pierwszym razem.
Pokręciłem trochę śrubą na przepustnicy i drugą która jest przy lince gazu ( przy mocowaniu do przepustnicy ) - to jednak nie jest dobre rozwiązanie. Obroty są albo za wysokie ( 2000 i spadają po chwili do 1200) albo za niskie ( można ustawić na 1000-800 i po chwili spadają i auto gaśnie jeśli się nie przegazuje ).
Jeśli chodzi o samą jazdę jest wszystko ok moc, przyspieszenie, w czasie jazdy jak wyrzucę na luz silnik nie zgaśnie.

Trochę się rozpisałem ale proszę o podpowiedź - co ma wpływ na wolne obroty? - wtyczki i podciśnienia sprawdzałem i wygląda, że jest ok.
Sprawdzę wszystko jeszcze raz może zagięty wężyk, niewpięta wtyczka ?

FP 2.5 93' Kraków
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

hmmm...mialem kiedys podobnie, u mnie byla przyczyna rozpadajaca sie przepostnica...potem jeszcze aparat zaplonowy i kable.


pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
DEMHELL
Posty: 44
Rejestracja: 2006-04-20 16:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DEMHELL »

Kable - nowe - bosch

Mam jeszcze jedno podejrzenie - pod przepustnicą jest silniczek krokowy a do niego wpięta biała wtyczka zasilająca. Wyciągając wtyczkę wysunęły mi się kable. Teraz nie wiem czy są właściwie wpięte do wtyczki. od strony silnika jest czerwono-czarny kabel obok zielony. może ma być odwrotnie?

Gdyby tak ktoś zobaczył pod maskę - szukałbym dalej
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”