Wtryski podają za dużo paliwa!!

Kiechu
Posty: 1
Rejestracja: 2007-01-13 04:09

Wtryski podają za dużo paliwa!!

Post autor: Kiechu »

Witam wszystkich klubowiczów!
Mam nietypowy problem z odpaleniem mojej maszyny.Mianowicie po wymianie całego silnika jakiś partacz odwrotnie podłączył klemy u mnie w samochodzie wersja GL.Oczywiście w skutek tego poszedł spinol i nie skończyło się tylko na głównym bezpieczniku.Powoli większość usterek naprawiłem a samochód cały czas nie odpala.Razem z kumplem doszliśmy do wniosku ze przyczyną są wtryski które podają za dużą dawkę benzyny.Na pierwszy obstrzał poszły wtryskiwacze, kupiłem drugie na allegro i okazuje się że to kompletnie bez sensu,po prostu kupiłem sobie drugie zapasowe :(.Efekt po wymianie był dokładnie taki sam.Potem kupiłem dokładnie taki sam komputer i podłączając go zapaliła mi się kontrolka check engene,czego wcześniej nie miałem.Samochód cały czas nie odpala proszę o pomoc!!!Mieszkam w Bydgoszczy i żaden z elektryków nie chce podjąć się naprawy mojego auta.Jestem w potrzasku już sam nie wiem co robić.
Problem tkwi w układzie paliwowym pomocy!!!!!!!
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

W pierwszej kolejności powiedz mi w jaki sposób zdiagnozowałeś, że jest to układ paliwowy i skąd przypuszczenie, że dawka paliwa jest za duża :?:
Nie istotne ile tego paliwa dostaje się do cylindra, bo i tak powinno ulec spaleniu, co za tym idzie auto powinno odpalić.
A może faktycznie to paliwo w ogóle nie jest podawane. Sprawdzana była pompa i czy na magistrali wtryskowej jest paliwo :?: Najprościej odkręcić wężyk i sprawdzić czy podaje paliwo np. do słoiczka. jak nie będzie to może wywaliło czujnik uderzeniowy w bagażniku.
Kolejną sprawą jest zapłon. Nic nie piszesz czy był sprawdzony i czy jest iskra.
Powodów dla którego auto po sfajczeniu elektryki nie odpala może być masa.
Napisz co już posprawdzałeś i co wyeliminowałeś prócz wtrysków i kompa.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

Też jestem ciekaw w jaki sposób można sprawdzić, że wtryski dają za dużo paliwa? Z niecierpliwością czekam na odpowiedź...
I jak to jest, że przed odwrotnym podłączeniem akumulatora wtryski były OK a teraz dają za dużo paliwa?
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Ze złej strony się za to zabrałeś. Pisałeś coś o check engine. Sprawdź kody błedów i napisz nam co co to za błędy. Tak jak napisałe Voodoo napisz czy masz iskre i paliwo. Czy po wymianie silnilnika wogóle odpalił ?
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4”