czym skleic gumowa rure ?

Awatar użytkownika
diabolo
Posty: 20
Rejestracja: 2003-09-17 10:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz / Płońsk

pilnie poszukuję kolanka!!!!!

Post autor: diabolo »

Czy ma ktoś na sprzedaż kolanko gumowe (zaraz przy kolektorze ssącym), z jednej strony śr. 80mm , a z drugiej 45 mm. Moje niestety pękło i niczym nie mogę tego załatać ("cała para idzie w komin")
Probe GT 2.2 Turbo '89
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Heja mi tez pekla ale skleilem kropelka i jest wszystko OK :) ale cynki mi tez wlasnie przywiozl bo nie wiem ile na nim pociagne...
Jazda jeszcze ma wiec dzwon do niego...
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
Adamkat
Posty: 320
Rejestracja: 2004-03-08 19:52
Samochód: ford probe gt 91
Galeria: viewtopic.php?t=10500
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Adamkat »

mialem ten sam problem co wy! klejenie, tasmowanie jest na krotka mete lepiej od razu zaopatrzyc sie w nowa gume. Ceny nowej nie znam ale za uzywana dalem 30zl nie wiem czy duzo ale chyba nie!!!
2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Cena nowego w Fordzie w Krakowie to 271 zł. Klejenie tutaj prawie nic nie daje. Próbowałem wielu specyfików, a skończyło się na tym, że razem z Morkym udaliśmy się do Forda i zamówiłem nowe "kolanko".
Awatar użytkownika
adikos
Posty: 101
Rejestracja: 2004-01-07 19:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: adikos »

Jutro dam Ci znać chyba natknąłem się na to
Mercedes CE 300 Full wypas
200 KM
Awatar użytkownika
Adamkat
Posty: 320
Rejestracja: 2004-03-08 19:52
Samochód: ford probe gt 91
Galeria: viewtopic.php?t=10500
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Adamkat »

chyba te 30zl to niewiele w porownaniu do nowego zakupu za 271zl.Kurcze ale mi sie udalo tak by byla lipa-cholerstwo strasznie drogie!!!
2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Adamkat pisze:chyba te 30zl to niewiele w porownaniu do nowego zakupu za 271zl.Kurcze ale mi sie udalo tak by byla lipa-cholerstwo strasznie drogie!!!
Drogie, bo akurat rzecz używana tylko w Probe.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Panowie a może sprobujcie przy mniejszych uszkodzeniach (no jak wam nie peklo cale na 1000czesci ;) ) taśma samowulkanizujaca a potem czerownym silikownem ja tak miałem w 2,5 v6 zrobiony dolot (bo tez mial dziure i ssal lewe powietrze) i sie trzymalo az do wymiany na nierdzewny :)
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Adamkat
Posty: 320
Rejestracja: 2004-03-08 19:52
Samochód: ford probe gt 91
Galeria: viewtopic.php?t=10500
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Adamkat »

zgadzam sie Quaki z Toba tasma wulkanizacyjna spisze sie jedynie gdy jest lekkie pekniecie. Jak komus rozwali tak ze bede dwie lub wiecej czesci mozna zastosowac experymenty ale tylko awaryjnie bo na dluzsza mete i tak sie sypnie!!
2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Ja tam swoją skleiłem traśmą hydrauliczną i dziurę i się trzyma do dziś hoho... :D. Chyba już z rok :)
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Przypominam o zasadniczej różnicy warunków pracy 'kolanek' w silnikach wolnossących i doładowanych...
Gość

Post autor: Gość »

Raf pisze:Przypominam o zasadniczej różnicy warunków pracy 'kolanek' w silnikach wolnossących i doładowanych...
Rafał ma rację a jeśli chodzi o klejenie węży gumowych to dość dokładnie opisane jest to tu: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=1244
Awatar użytkownika
diabolo
Posty: 20
Rejestracja: 2003-09-17 10:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz / Płońsk

Post autor: diabolo »

Próbowałem już kleić różnymi taśmami i klejami (najdłużej wytrzymało 2h) Parę ostrych depnięć na gaz i BUUM. Dziura jest u mnie na obwodzie przy opasce o długości ok 10cm. Moim zdaniem muszę załatwić inne.... Nowe jeśli piszecie że kosztuję 270 zł to faktycznie trochę drogo, chyba wolałbym jednak na razie używane. No ale jak nie znajde to chyba sparawię (dorobię) sobie kolanko metalowe i podłącze je dwoma różnymi wężami ...!!!??? Powinno być Ok, a w razie czego będzie trzeba wymienić tylko węże. Co myślicie.....???
Probe GT 2.2 Turbo '89
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Raf pisze: Przypominam o zasadniczej różnicy warunków pracy 'kolanek' w silnikach wolnossących i doładowanych...
diabolo pisze:Próbowałem już kleić różnymi taśmami i klejami (najdłużej wytrzymało 2h) Parę ostrych depnięć na gaz i BUUM.
I o to właśnie chodzi.
Awatar użytkownika
Jeżu
Posty: 79
Rejestracja: 2004-01-30 00:36
Galeria: viewtopic.php?t=5700
Lokalizacja: Tarnów Mazda Mx6 2.5v6 4ws

Post autor: Jeżu »

Wiecie co ja kiedys jak kupowałem jakaś cześć to widzialem ze gostek jakiś kupował podobne kolanko, tylko że do innego samochodu. Więc warto by wziać stare i się popytać po sklepach może by od jakiegoś innego auta pasowało...
Awatar użytkownika
diabolo
Posty: 20
Rejestracja: 2003-09-17 10:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz / Płońsk

Post autor: diabolo »

Już znalazłem.. (Dzięki CYNKI) :)
Użyliśmy kolanka przy filtrze powietrza (trzeba tylko zaślepić otwór do przewodu podciśnieniowego) Teraz "hula jak złoto"
Probe GT 2.2 Turbo '89
blady
Posty: 37
Rejestracja: 2005-04-30 22:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Złoty Stok-Pol Napoli-Italia

Pomocy pekla mi guma!!

Post autor: blady »

Witam wszystkich uzytkownikow.Posiadam PROBE GT z 92r.Dzisiaj Pekla guma ktora jest przymocowana do kolektora ssacego,albo mozna tez powiedziec kolo tego "dzyndzla od gazu" dla wyjasnieniana na tym kolektorze z aluminium jest napis:2.2 TURBO taki ladny czerwony.Ta guma przymocowana jest z d rugiej strony do rury ktora prowadzi chyba do jakiejs chlodniczki ale w kazdym badz razie ma cos wspolnego z turbem. Symbole? tylko cos takiego: 2-1 .
Obecnie jestem we Wloszech a tu lipa z czesciami do probe. Jak by ktos z was mial cos takiego to dajcie cynk sms-em na moj nr. [r](nr telefonu skasowany 4 lata później na prośbę autora)[/r]
wtedy zadzwonie i umowimy sie dzie to wyslac.bardzo prosze.
**************BLADY 2.2 Gt 92***************************


Juz mialem kasowac tytul, lecz przyznam ze mnie rozbawil :D
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

:D
Hehe.
Jak przeczytałem temat, to ryknąłem śmiechem i pomyślałem, że będziesz ojcem :D :wink:
A tak na poważnie, to jak się domyślam, chodzi Ci o takie twarde kolanko
tak? Z jednej strony szerokie z drugiej wąskie? Pisząc o chłodniczce, masz na myśli intercooler? Pytam, bo do końca nie jestem pewien, czy o tej samej gumie mówimy, a jak nie wiemy czy to ta guma, to ciężko będzie coś zaradzić.
Pozdro.

Edit:
Jeżeli to jest to kolanko, to nie ma wielkiej tragedii. Staraj się jeździć tak, by nie używać zbyt często turbiny. W momencie kiedy turbina się załączy, będziesz słyszał charakterystyczny syk zasysanego powietrza.To tyle.
Oczywiście pod warunkiem, że o tej gumie piszesz. Jeżeli w najbliższym czasie wybierasz się do Polski, to nie ma sensu wysyłać paczki do Włoch.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

raczej dźwięk wydmuchiwanego powietrza - na jakiś czas może pomóc sklejenie klejem typu super glue - serio kiedyś awaryjnie skleiłem i trzymało całkiem dobrze i długo (oczywiście noga na gazie musiała być lżejsza, żeby ciśnienie nie rozerwało gumy znowu).
Pamiętaj żeby dobrze odtłuścić łączone powierzchnie
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

przerabiałem ten temat :D
dostanie tej gumy graniczy z cudem a jak już ktoś ma to niewie ile by chciał :evil:
śmiało można ją zastąpić kolankiem które jest zakładane na przepływomierz. u góry pasuje niemalże idealnie natomiast na dole jest nieco szersza i trzeba dodatkowo uszczelnić( ja zrobilem to silikonem) oraz trzeba zaślepić otwór po odmie( poprostu wcisnąć na silikon śrube odpowiedniej długości i grubości).

pozdrawiam
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Gość

Post autor: Gość »

Heh, ale bylaby to smutna wiadomosc, gdyby nie to poczucie humoru :D Odezwij sie do mnie to Ci podrzuce nr tel. gdzie najprawdopodobniej dostaniesz swa gume cala i zdrowa (oczywiscie gdybys nie chcial ryzykowac latanej :lol: ), tylko uwazaj nastepnym razem :wink:
blady
Posty: 37
Rejestracja: 2005-04-30 22:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Złoty Stok-Pol Napoli-Italia

Post autor: blady »

WITAJCIE!!!?=?^?^??^?
WLASNIE DZISIAJ ZALATWILEM GUMKE,ALE JUZ
"latana" OD KOLEGI PIOTRKA KTORY NIEDAWNO ROZWALIL SWOJA BRYKE.(GDZIES NA FORUM JEST JEGO OPOWIASTKA Z WYPADKU). bOJE SIE TYLKO ZEBY W TRANSPORCIE POCZTOWYM NIE ULEGLA USZKODZENIA TZN. TEN KOLNIERZYK W OKOL NIEJ BO ON JEST NAJBARZIEJ KRUCHY. ALE JESTEM DOBREJ MYSLI. A JESLI CHODZI O JAZDE TO PRZERYPANE BEZ TEJ GUMKI.PO PIERWSZE NA WOLNYCH OBROTACH GASNIE,ALE ZA TO JAKI ZAJE...STY DZWIEK WYDAJE, A PO DRUGIE TO NIEMA AUTO MOCY,WYDAJE MI SIE JAKBYM FIATA UNO PROWADZIL(HYHY) OCZYWISCIE BEZ OBRAZY POSIADACZY FIAT-OW. dZIEKI KOLEDZY ZA WSPARCIE I POMOC. AAAAAA JAKBY TA GUMA NIE DOTARLA DO MNIE CALA TO ZWRUCE SIE DO WAS O POMOC I MAMA NADZIEJE ZE POMOZECIE MI ZALATWIC NOWA. PAKA WSZYSTKIM. b l a dy GT
blady
Posty: 37
Rejestracja: 2005-04-30 22:13
Samochód: brak
Lokalizacja: Złoty Stok-Pol Napoli-Italia

Post autor: blady »

************sorry za bledy spiesze sie***********************
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Facet dwie rzeczy. Po pierwsze jak chcesz żyć na forum w zgodzie z innymi to wyłącz Caps-Lock'a. Po drugie jak chcesz żeby moderator nie robił ci wstydu to nie pisz jednego posta pod drugim. Gdzie drugi to tylko jedna linijka.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Co się czepiasz Zenith - przecież napisał chłop że się spieszył :lol: . Mama napisze usprawiedliwienie i będzi git. Ja juz nie mam siły...

A na poważnie to uważaj przy zakładaniu tej gumy - łatwo ją uszkodzić - szczególnie dół opaski, która nachodzi na kolektor łatwo uszczerbić, bo tego z góry nie widać. Jak uszczerbisz to będzie łapał lewe powietrze - poznasz po charakterystycznym syku spod maski (ale to niestety nie będzie stożek 8) ). Wtedy lekarstwem jest dobra taśma klejąca + szeroki metalowy zacisk.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4”