Czy zwiększa się spalanie przy zastosowaniu zwężki ???

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Odcięcie zapłonu jest Z A J E B I Ś C I E niebezpieczne!!!
Bo co, gdyby np. podczas wyprzedzania odcięło Ci zapłon i w połowie wyprzedzania auto straciło by moc? A z naprzeciwka coś się już zbliża...
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Hehe skąd wiedziałeś ?? miałem juz tak nie raz ale co tam to jest tylko na ćwierć sekundy i potem spada doładowanie tylko do 6 pis !!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Gość

Post autor: Gość »

A jakie to zdrowe dla silnika jest, powodzenia.
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Panowie, odświeżam temat!!!

Po pierwsze primo: co daje ta śrubka na przepływce, co jest pokazana na zdjęciu?
Obrazek

Po drugie primo: czy ma ktoś może do sprzedania chip zmieniający mapy zapłonu i przesuwający granicę odcięcia do 16PSI?

Po trzecie primo: czy uważacie że 1bar (14,55PSi) to jest już niebezpieczne ciśnienie dla silnika i turbiny?
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Po pierwsze primo: ta śrubka jest od wolnych obrotów dokładnie od ilości przepływanego powietrza nie przez przepływkę.
Po drugie primo: nie
Po trzecie primo: nie
:lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Bodzio,jeżeli uważasz że takie ciśnienie nic nie powoduje negatywnego, to napisz proszę co się działo z Twoim probkiem jak mu dmuchałeś 1 bara :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

U Bodzia padło sprzęgło (tylko że on dmuchał 16psi) :shock:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

pelot pisze:Bodzio,jeżeli uważasz że takie ciśnienie nic nie powoduje negatywnego, to napisz proszę co się działo z Twoim probkiem jak mu dmuchałeś 1 bara :lol:
Pękły daw tłoki :x Tak to nic więcej. :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Bogdan9999 pisze:Pękły daw tłoki :x
:shock: O jasny gwint!!!
I to od ciśnienia???
To chyba na tym zakończą się moje eksperymenty ze zwężkami. :cry:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Nie wiem na 100% czy to akurat od tego ale jak rozebrałem to były pęknięte. Choc sądząc po nagarze jaki był od spalin w pęknięciu świadczy o tym ze już wcześniej musiało sie to stać. Podejrzewam że musiało to stać sie wtedy gdy stał rok czasu i gosciu sprowadzajac go do Polski odpalił a pewnie pierścienie sie ciut przyblokowały. :evil:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Wątpię żeby mi od 1bara rozwaliło tłoki :?
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Też mi się nie wydaje zeby to było od tego :roll:
Awatar użytkownika
MARCO
Posty: 76
Rejestracja: 2005-03-15 13:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Wolin

Post autor: MARCO »

Jak chcesz dmuchać 1 bar to musisz być pewien na 100% :

-że silnik jest całkowicie sprawny
-że układ paliwowy na pewno wydoli (sprawdź ciśnienie paliwa,i doładowanie zwiększaj powoli,monitorując AFR)
-że zapłon jest niezawodny(nowe przewody,kopułka ,palec,świece irydowe lub platynowe

Przyda się też kilka przeróbek ,ale te już masz: wolny wydech,bov
Koniecznie zmienione mapy wtrysku paliwa

Ryzyko i tak jest bo wszstko pracuje na granicy wydajności i wytrzymałości,ale u mnie na razie jest ok.
:arrow: Na co dzień latam na 0,9 bara. :)

ps. Jak chcesz chip to daj znać na pw.
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA

Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Wszystkie wymogi spełniam:

Kable i świece iridiowe, całkowicie przelotowy wydech 2,5 cala, stożek z króciutkim dolotem, BOV, MBC, zestaw monitorujący (AFR, temp oleju i nowy Boost). Boję się tylko o sprzęgło, ale jak nie będę nim ślizgać to myślę że wytrzyma.

Moją ostatecznę przeróbką jeśli chodzi o turbo ma być właśnie 1bar - wtedy daję już spokój ze zwiększaniem ciśnienia :twisted:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
MARCO
Posty: 76
Rejestracja: 2005-03-15 13:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Wolin

Post autor: MARCO »

Nie strzelaj ze sprzęgła to pojeździsz.
Moje też na razie seria ,ale uważam i wytrzymuje :)

:arrow: Na twoim miejscu przeniósł bym BOV-a bliżej przepustnicy
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA

Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Drzymek pisze:, stożek z króciutkim dolotem,:
tia...jeszcze bliżej silnika,wiesz jak jest gorąco pod maską??.


U mnie na mega dolocie i usprawnieniu dolotu do coolera odcina mi paliwo bez żadnych zwężek czy tym podobnych :cry: i to już przy 4tys.
Obrazek
Awatar użytkownika
MARCO
Posty: 76
Rejestracja: 2005-03-15 13:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Wolin

Post autor: MARCO »

Pelot ,chcesz powiedzieć że nie masz nawet seryjnej zwężki i odcina ci paliwo :shock:
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA

Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

tak,ale nie mogę powiedzieć jakie mam teraz dokładne doładowanie ponieważ, nie ma zewnętrznego boosta.
:lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
MARCO
Posty: 76
Rejestracja: 2005-03-15 13:39
Samochód: brak
Lokalizacja: Wolin

Post autor: MARCO »

Pachnie mi to awarią wastgate-a lub regulatora :?
Ostatnio zmieniony 2006-10-03 22:28 przez MARCO, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA

Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

spróbuję obejść odcięcie,wtedy będe mógł postawić 100%diagnoze
Obrazek
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

jaka jest średnica wewnętrzna przewodu w którym jest zwężka??
u mnie przy próbie wyjęcia go widze że jest caly sparciały i trzeba by go wymienić a stuki co probek jest mi potrzeby i jak będe go wyciągał to od razu chciałbym mieć drugi
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Moim zdaniem 0,7 centymetra.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

MARCO pisze:Pachnie mi to awarią wastgate-a lub regulatora :?
żle Ci pachnie....
zdjołem stożek na zimę i wróciło do normy, przestał odcinać paliwo.
Obrazek
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

wkońcu wymieniłem wężyk na nowy, założyłem zwężke najpierw 0,8 a potem 0,65 i za cholere wskaźnik doładowania nie wychyla sie dalej niż 7psi., nie wiecie może co jest grane?? przecież otwory w zwężkach sporo sie różnią między sobą i wskazówka chyba powinna sie troche inaczej między nimi wychylac...a tu obojętne czy to zwężka seryjna, czy 0,8 czy 0,65...dodam że seryjną całkiem wyciągnołem...prosze o pomoc bo chciałbym uzyskać te 12psi a cosik nie idzie
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Dziwna sprawa. Spróbuj jeszcze mniejszą zrobić, albo pożycz od kogoś MBC i przetestuj. Mi na seryjnej zwężce waliło 12psi (po zmianie wydechu).
BEAUTY...POWER...SOUL...
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”