Problemy przy przyspieszaniu (turbo + odcinka)

Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

popatrz dobrze czy wszystkie weze, przewody, wtyczki od kabli napewno sa podlaczone dobrze!! moze wtyka od przeplywki nie jest wcisnieta dobrze...
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: problem z odcięciem zapłonu :(

Post autor: Flyke »

mvr pisze: Jak jechałem to zdmuchneło mi węża gumowego co jest nałożony na intercooler , ale nałożyłem go i przykreciłem mocno i trzyma się.


u mnie wlasnie to bylo przyczyna odcinania , sprawdz czy w innych miejscach dolot jest szczelny
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
mvr
Posty: 87
Rejestracja: 2007-03-23 16:17
Samochód: Probe 92r. 2.2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=10984
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: mvr »

Ale po nalożeniu tego węża nadal mam to samo . Czy źle ustawiony zapłon może mieć na to wpływ?
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

To bardziej wyglada mi na nie szczelny dolot :idea:
Obejrzyj dokładnie cały układ dolotowy
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
mvr
Posty: 87
Rejestracja: 2007-03-23 16:17
Samochód: Probe 92r. 2.2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=10984
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: mvr »

ok jutro obejrzę .
Dodam jeszcze że w momencie zanim turbo odetnie to pod maską słychać jak ssa powietrze .
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

No to tym bardziej nieszczelny dolot :wink:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
mvr
Posty: 87
Rejestracja: 2007-03-23 16:17
Samochód: Probe 92r. 2.2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=10984
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: mvr »

i jaka kolwiek dziura w dolocie będzie sprawiać że turbo zaczyna pompować nawet na obrotach 1500 RMP delikatnie wciskając gaz, a potem odcinanie przy 3 PSI?
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Dziurawy dolot na 100% możliwe że kolanko źle założone na przepustnicy i się zsunęło
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

a masz wogole jakakolwiek zwezke w tej chwili?bo z tego co pamietam t swego czasu cos robiles w tamtych okolicach,wiec moze tam rownierz przydaloby sie spojrzec
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

A czy nie można było zadać pytania np. tu:

:arrow: Odcięcie zapłonu

zamiast klonować tematy? :twisted:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

OLEYu święta są, troche litości :wink:

Co do pompowania turbiny to własnie powinno być tak jak piszesz, nie zawsze pompuje od 2,5 tys, przy większym obciążeniu ładuje też na niższych obrotach
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

tylko że wtedy wolno się rozkręca
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
yEC
Posty: 68
Rejestracja: 2007-03-23 15:16
Samochód: brak
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: yEC »

Dziurawy dolot :)- zdiagnozowane.
Dzrzymek pisze:tylko że wtedy wolno się rozkręca
I tak jest. Od 1500 zaczyna pompować ale pomału. Po wciśnięciu mocniej gazu odcina. Dopiero po 4 odcięciu ładuje 10-12 i przyśpiesza jak należy.
Zwężka jest 0,7mm.
Awatar użytkownika
mvr
Posty: 87
Rejestracja: 2007-03-23 16:17
Samochód: Probe 92r. 2.2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=10984
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: mvr »

Dolot załatany w prosty ale skuteczny sposób :D
Zwężka wyjęta i wsadzona seria
I teraz pojawił mi się taki problem :)
Mianowicie : Jadąc sobie przykładowo na 3 biegu jak wcisne pedał gazu jednostajnie w podłogę to po naładowaniu 8 PSI właczą się odcięcie ....
a gdy pedał gazu wcisne tak do połowy naładuje się 6 PSI przejade tak chwile z pedałem wciśnietym z taką samą siła i wtedy mu depne w podłoge to wszystko jest wpożądku , ładuje wtedy do 8-10 i nie odcina.
Gdzie szukać problemu?
Ostatnio otwarłem maske w nocy i po dodaniu gazu wydobywał się dymek tak jakby z pod 2 świeczki i czasami słychać było tak jakby się zwierały jakieś kabelki w okolocach przepustnicy, taki dźwięk iskrzenia.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

ale zianie hehe ja ci mowie wez sie do mnie odezwij zatankuj podjedz do mnie do domu, zapakujemy autko do garazu, sprawdzimy wszystko, to sie okarze, ja juz tam wszystko przestudiowałem.

zapraszam
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

a nie kombinowales nic z przeplywka?tak jak pisalem kiedys.przestawienie koleczka w przeplywomierzu o 2/3 zabki,daje podobne efekty
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
mvr
Posty: 87
Rejestracja: 2007-03-23 16:17
Samochód: Probe 92r. 2.2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=10984
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: mvr »

z przepływką kombinowałem ale jeśli dobrze pamiętam to nie przestawiałem żadnego kołeczka , jeślo to by było to to w którą strone przestawić?
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

nie koleczka tylko przestaw o np 2-3 ząbki na zębatce, musisz pokombinować, tylko zaznacz sobie miejsce w którym przeplywka byla oryginalnie bo czasem możesz po takich eksperymentach ogloszenie w gieldzie dawać ( przeplywke)

p,.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

jak otworzysz pokrywke,to znajdziesz tam koleczko zebate,zblokowane cieniutka blaszka.jak sie dobrze przyjrzysz to przy ktorym zabku znaczylem delikatnie oryginalne polozenie.sprobuj podciagac o jeden zabek naciag sprezyny i bryknij na przejazdzke testowa.tylko pamietaj ile przekreciles.jezeli podciaganie spowoduje gorsze efekty to wroc do stanu pierwotnego,i sprobuj popuszczac naciag o zabek.

oczywiscie jesli masz mozliwosc,sprobuj podmienic na chwile przeplywke


david nie sadze aby w ten sposob cos uleglo uszkodzeniu (mam na mysli rozsadne grzebanie),chyba ze kogos sila rozpiera i uszkodzi mechanicznie ktorys element.
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Jesteś na forum dłużej niż ja ale uwierz mi też sporo wiem o probku,. i wiem też że probek sam sobie potrafi do jakiegoś stopnia przepływke, wyregulować,(dostosować , dopasowac skorygowac jak wolisz) wątpię w to aby bez zaznaczenia, przekręcił przykładowo 5 ząbków , bo powrotnie nie jest juz tak prosto wystarczy że coś mu sie wyślizgnie i po ptokach tak to mówią.

co by gadać to jednak jest na sprężynce , łatwo można coś poknocić więc nie zaszkodzi czymś ostrym zarysować lekko zębatkę(koleczko) aby potem spokojnie bez zbędnego palenia i gaszenia probka wrócić do serii.

co nie zaszkodzi to wzmocni :wink: :wink:
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

nie no oi,wlasnie o tym mowie,ze jesli chcesz sie pobawic przeplywka,to w taki sposob,aby nie narazic sie na zbedne wydatki :) delikatnie i z rozwaga i wszystko bedzie ok
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

a co daje oszukiwanie przepływki w górę lub w dół ??
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

no właśnie też się kiedyś zastanawiałem , bo tak patrząc z drugiej strony to jednak cos musiało wpłynąć na to że musimy przestawiać fabryczne ustawienia przepływki .

tylko co ???
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
mika_vixen
Posty: 140
Rejestracja: 2005-11-18 18:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: mika_vixen »

Ja musiałem przestawić przepływkę jak założyłem dolot ze stożkiem,troszeczkę sprężynę musiałem dociągnąć o pięć ząbków i dopiero było git.Może i ta sprężyna z biegiem czasu niema już swoich właściwości i trzeba trochę ją skalibrować.
FORD PROBE 89`turbo (prawie)GT.
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

ja poprostu zdjelem pokrywke,w celu wyczyszczenia i ogledzin stykow.
w moim przypadku przestawienie w jedna,badz druga strone naciagu sprezyny,skutkowalo szybszym odcieciem (np przy 4psi),natomiast nie przecze ze z biegiem lat,sprezyna moze sie wyciagnac.
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”