Wysokie obroty na ssaniu !

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Wysokie obroty na ssaniu !

Post autor: Robert »

pene_czw pisze:No dobra dobra, moze i tak jest, ale stuki co musze odpowietrzyc i dolac plynu, wiec jak odpowietrzyc?
Pewnie próbowałeś poszukać "jak odpowietrzyć", tylko ta :1111_bicz: wstrętna wyszukiwarka ukrywa przed Tobą biednym wyniki. :mrgreen:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: Wysokie obroty na ssaniu !

Post autor: pene_czw »

No wpisalem wpisalem i nic nie znalazlo, wredna wyszukiwarka:P
ps. juz sie wyjasnilo. Wtryski od gazu sa na dwie sroby przymontowane do tego czegos z napisam 2.2 TURBO INTERCOLED (a tak przy okazji co to jest?) i jedna z tych srob sie wykreciła, łapało lewe powietrze i świrował silnik ;-)
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Wysokie obroty na ssaniu !

Post autor: Maciucha »

To coś to kolektor ssący, a tak przy okazji, gazol który to montował z lekka przesadził robiąc w nim dziury...
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
MatiKrk
Posty: 80
Rejestracja: 2010-09-27 16:05
Samochód: Probe I 2.2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=19090
Lokalizacja: Kraków

Re: Wysokie obroty na ssaniu !

Post autor: MatiKrk »

Odświeżę trochę temat bo również mam problem :?

Problem wygląda dość dziwnie i pojawił się znikąd. Miałem założone filterki odmy na pokrywie zaworów ale postanowiłem je zlikwidować i założyć wszytko oryginalne i wtedy pojawił się problem...
Założyłem nową uszczelkę pod pokrywę zaworów(bo uciekał olej na starej), założyłem nowe kable VN oraz zdjąłem filterki i założyłem na nowo wężyki. Dodam że zaworek zwrotny w pokrywie zaworów się rozleciał ze starości i zamiast niego zastosowałem uniwersalny który umocowałem na wężu.
Po złożeniu wszystkiego do kupy samochód odpalam i nagle moje zdziwienie było nie do opisania.... Samochód na biegu jałowym trzymał prawie 3tyś. obrotów :shock: i nie dało sie tego zmienić...postanowiłem go przykręcić na przepustnicy i ściągnąłem na 1800obr. Po zagrzaniu sie silnika obroty spadł do 1100obr.
Dodam ze płynu chłodzącego nie wymieniałem ani mi go nie ubywa. Macie jakieś propozycje co może być przyczyną.....?
Probe I 2,2 GT Red 1991:D
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: Wysokie obroty na ssaniu !

Post autor: Eli »

Jak działa ten uniwersalny zaworek? Nie założyłeś go odwrotnie?

Na próbę wyjmij ten zaworek i zaślep otwór w kolektorze ssącym.
MatiKrk
Posty: 80
Rejestracja: 2010-09-27 16:05
Samochód: Probe I 2.2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=19090
Lokalizacja: Kraków

Re: Wysokie obroty na ssaniu !

Post autor: MatiKrk »

Problem w tym że zaworek nie działa i się rozleciał... po zaślepieniu otworu w kolektorze ssącym samochód wraca do normy i wszystko działa prawidłowo. Czyli winien wszystkiemu był zaworek który zamontowałem... Teraz pozostaje pytanie jaki kupić zawór zwrotny aby był dobry...?
Probe I 2,2 GT Red 1991:D
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: Wysokie obroty na ssaniu !

Post autor: Eli »

Czasem trafia się oryginalny, nawet ostatnio był do kupienia.

Generalnie nie ma w tym żadnej kosmicznej filozofii. Puszcza od strony pokrywy zaworów w kolektor ssący, w drugą nie. Równie dobrze możesz sobie z powrotem założyć fitlerek na odmę, a otwór w ssącym zaślepić :wink:
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”