skaczace obroty

ad81

Post autor: ad81 »

Wypróbuje tą metodę z przepustnicami
A co do odpowietrzania układu to nie wiem jak odpowietrzyc ten silniczek szukałem i znalazłem sposób z wężykiem(z białymi paskami) ale u mnie nie ma takiego więc nie wiem czy mam odpowietrzony układ a i wyskoczył mi kod 9
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

wydaje mi sie ze jest ale nie koniecznie z paskiem (ja mam bez) pozatym jesli spelniles elementarne zasady odpowietrzania ukladu chlodzenia to powinni byc oki.sprawdz tylko wezyki ktore wchodza i wychodza z tego calego zespolu zaworow (bo fakt faktem silniczkiem krokowym to to nie jest).jesli nagrzewaja sie (te wezyki) wraz z plynem chlodniczym to powinno byc oki...
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
ad81

Post autor: ad81 »

I już obroty się wyrównały 650 (błąd wystąpił przy montażu)
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

Może napisz coś więcej...
ad81

Post autor: ad81 »

Pomylone zostały sprężynki te co są w środku jedna większa a druga mniejsza (zostały zamienione miejscami i to wystarczyło).Proboszcz zapalił ale objawy tego to opisywałem jak wyżej. Teraz ok. :D
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

ad81 pisze:Pomylone zostały sprężynki te co są w środku jedna większa a druga mniejsza (zostały zamienione miejscami i to wystarczyło).Proboszcz zapalił ale objawy tego to opisywałem jak wyżej. Teraz ok. :D
jakie sprezynki??

bo mam problem!! rozbieralem te ustrojstwo zeby sie dostac do tego czegos od ssania zeby zobaczyc czy mi sie nie zawiesilo przypadkiem i przez to nie zlopie mi tyle paliwa... ale odziwo po sprawdzeniu wszystko dziala jak nalezy, wiec zlozylem tak jak bylo!! w miedzyczasie odrazu sprawdzilem termostat, i te czujniki co sa zaraz obok powykrecalem i przeczyscilem je z osadu...
po odpaleniu zrobila sie tragedia, czyli trzyma 3tys obrotow, pozniej zchodzi do ok 1,8tys i faluje sobie co sek tak o ok 100obr!! :evil: :evil:
o co moze mu chodzic?? bo juz rozbieralem to ustrojstwo przy przepustnicy 2 raz i nie wiem co tam moze byc zle??!! tloczek od tego ssania tam jest, jedna sprezynka tam w srodku jest i tyle ktora wciska nie wiem co i tyle...
a i jak odlacze czujnik temperatury (ten nad przeplywomierzem z 2 kablami) to obroty przestaja falowac ale urosna jeszcze wyzsze i tak je trzyma!! :evil: :evil: :evil:
ja juz nie wiem co to moze byc... jak ktos wie neich najlepiej sie odezwie na gg (najlepiej w dzien bo wieczorem nei mam neta...) i mi wytlumaczy lopatologicznie :P albo pisac na forum;]
Obrazek
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

pytlar pisze:
ad81 pisze:Pomylone zostały sprężynki te co są w środku jedna większa a druga mniejsza (zostały zamienione miejscami i to wystarczyło).Proboszcz zapalił ale objawy tego to opisywałem jak wyżej. Teraz ok. :D
jakie sprezynki??

bo mam problem!! rozbieralem te ustrojstwo zeby sie dostac do tego czegos od ssania zeby zobaczyc czy mi sie nie zawiesilo przypadkiem i przez to nie zlopie mi tyle paliwa... ale odziwo po sprawdzeniu wszystko dziala jak nalezy, wiec zlozylem tak jak bylo!! w miedzyczasie odrazu sprawdzilem termostat, i te czujniki co sa zaraz obok powykrecalem i przeczyscilem je z osadu...
po odpaleniu zrobila sie tragedia, czyli trzyma 3tys obrotow, pozniej zchodzi do ok 1,8tys i faluje sobie co sek tak o ok 100obr!! :evil: :evil:
o co moze mu chodzic?? bo juz rozbieralem to ustrojstwo przy przepustnicy 2 raz i nie wiem co tam moze byc zle??!! tloczek od tego ssania tam jest, jedna sprezynka tam w srodku jest i tyle ktora wciska nie wiem co i tyle...
a i jak odlacze czujnik temperatury (ten nad przeplywomierzem z 2 kablami) to obroty przestaja falowac ale urosna jeszcze wyzsze i tak je trzyma!! :evil: :evil: :evil:
ja juz nie wiem co to moze byc... jak ktos wie neich najlepiej sie odezwie na gg (najlepiej w dzien bo wieczorem nei mam neta...) i mi wytlumac


zy lopatologicznie :P albo pisac na forum;]


Załączam sie , mam doklandie tak samo tylko obroty utrzymuja sie na 1800 teraz z każdym dniem jest coraz gorzej :cry: :cry:
Ostatnio zmieniony 2007-03-09 08:56 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

siedzialem w garage, wyciagnelem termostat - wszystko jak powinno byc, wycaigalem krokowca - też nic nie pomogly jego ogledziny i sprawdzanie... :cry: pozniej odkrylem ze jak odlacze przeplywomierz to obroty spadaja na ok. 1,5tys i nie faluja nic...
uklad chlodzenia odpowietrzony wiec ja juz nie wiem co to moze byc...
podejrzewam jeszcze ten czujnik co jest zaraz obok tego od temperatury - ten co go nie mozna odczepic bez rozcinania:P
niech ktos pomoze to tak nie da sie jezdzic:/ bo jak chce wolno jechac to szarpie silnikiem bo ten chce jechac szybciej:P
Obrazek
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

pytlar a lookales na przepustnice?w szczegolnosci ta druga?

pozatym popatrz czy sie zamykaja jak nalezy.jesli to nie to to cos z czujnikami.a jak rozumiem wykluczasz czujnik temperatury?wymieniales?
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

ogladalem przepustnice - obie sie domykaja do konca!!

sprawdzalem bledy i wyskoczylo mi: 08, 09, 10... :roll:

a i silnik zaczal mi sie duuzo szybciej nagrzewac!! przejade 2-3km i juz jest w 1/3 skali!!
Obrazek
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

Któryś błąd jest od czujnika temperatury, cieczy chłodzącej z tego co pamiętam. I jeżeli szybciej ci się nagrzewa to może masz zapowietrzony układ chłodzenia?
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Dobra koledzy skoro wiemy mniej więcej który to czujnik, to teraz gdzie go kupic, ile takie coś kosztuje , i ma może ktoś jakieś symbole tego czujnika .


http://www.fordprobe.pl/upload/files/1_830_211.jpg

Znalazłem ten czujnik w strefie zrzutu ale nic więcej tam niema :cry: jeśli chodzi o dane .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

Jeżeli to ten czujnik to w tym temacie masz podane zamienniki.
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

koszt tego czujnika to cos kolo 40 zl (przynajmniej u mnie)
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

ten czujnik juz zamowilem i kosztuje 28zl u mnie. Jest to czujnik temperatury ktory wysyla sygnal do komputera. Wazne ze jest zielony;)
a uklad odpowietrzalem, wiec to tez nie to.
Obrazek
Awatar użytkownika
Adamkat
Posty: 320
Rejestracja: 2004-03-08 19:52
Samochód: ford probe gt 91
Galeria: viewtopic.php?t=10500
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Adamkat »

a z tymi falujacymi obrotami nie jest tak ze odpowiedzialna za to jest przepustnica? przynajmniej u mnie byla w tym wina!
2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Więc teraz jedno proste pytanko , czy wymiana tego czujnika coś pomoże????
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

davidlive pisze:Więc teraz jedno proste pytanko , czy wymiana tego czujnika coś pomoże????
w poniedzialek sie przekonam bo gosciu zapomnial zamowic w piatek :evil:
Obrazek
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

jesli to ten czujnik jest przyczyna to jak najbardziej bedzie poprawa :wink:

PS;u mnie po wymianie jak reka odjal...
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

york pisze:jesli to ten czujnik jest przyczyna to jak najbardziej bedzie poprawa :wink:

PS;u mnie po wymianie jak reka odjal...
Ooooo a to ciekawe , a ile za niego dałeś i w jakiej firmie kupiłes , podeslij mi jakieś symbole .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

davidlive pisze:...podeslij mi...
Ale po co? :shock:

Przecież i tak nie przeczytasz. Nie czytałeś ode mnie, nie czytałeś od Voodoo, nie czytasz tego, co Ci podał na tacy Skorik, więc po co się starać i Ci cokolwiek podsyłać? :evil:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Robert pisze:
davidlive pisze:...podeslij mi...
Ale po co? :shock:

Przecież i tak nie przeczytasz. Nie czytałeś ode mnie, nie czytałeś od Voodoo, nie czytasz tego, co Ci podał na tacy Skorik, więc po co się starać i Ci cokolwiek podsyłać? :evil:

Jak to nie czytam ???
Czytam , skorik mi podesłał ale pytlar wymienia teraz i jak mu to pomoże to kupie taki jak on zakłada .
Nie chce sie znów wkopać .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

koledzy potrzebne mi szybko foto tego czujnika , razem z wpięta wtyczka .
Poucinałem kable i teraz nie wiem gdzie który idzie , prosił bym o pospiech.

No chciałem je zmienić bo strasznie sztywne były , no i teraz niewiem jak to ma iść.
Ostatnio zmieniony 2007-03-16 13:00 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

to po co je ucinales??;> :lol: :P
Obrazek
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Może lekko odświeżę temacik , i podzielę się więdzą .

A mianowicie , borykałem się ostatnio z objawami wyżej opisanymi a na dodatek było coś takiego że przy skręcie w lewo obroty rosły.

Znalazłem przyczyne naszych zmartwień :lol: :lol:

Jest to czujnik który znajduje sie przy tym kółku na które nachodzi linka od gazu, taki mały czarny z jednym pinem .

fota z galerii bogdana Obrazek


Są dwie mozliwości obroty rosną bo albo:
- czujnik padł
-albo po prostu macie za bardzo napięta linke , i czujnik nie jest wciśnięty , i podaje sygnał że obroty są wysokie .


Niby błachostki i możecie nie wierzyć ale czy nie warto wziąśc te 2 klucze 12 i iść sprawdzić ???

pozdro for all
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”