Problem: Odpala za 3-cim razem

Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Cześć założyłem ten zawór zwrotny z Allegro !!!
Nic to nie dało auto dalej gaśnie gdy tylko postoi z godzine lub dluzej to jak go odpalam to załapuje i gaśnie dopiero za drugim razem jest OK !!!! Co to może być ???? Już nie wiem co mam robić te styki przy aparacie zapłonowym wyczyściłem, zaworek zwrotny założyłem a problem jak był tak jest nadal !!!!!!!!!!!!!!!! POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ford Probe I 92' 2.2 Gt
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

Witam pompa paliwa to nie jest . Czy w tej bajce był smok co opowiadacie. Przecież macie elektroniczny zapłon a pompa nabija za każdym razem jak kluczyk przekręci się. Tyle silników się na rozbierałem i z każdym razem gdy magistrala benzyny była pusta pompa nabiła i za pierwszym razem odpalał silnik.Sprawdź ciepłote świec i czy czujnik temperatury jaet ok dane masz w auto dacie , tylko sprawdzaj oporność na zimnym silniku. pozdrawiam.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

POdłącz sobie do przewodów paliwa trójnik i na jednym końcu załóż manometr dzięki temu sprawdzisz jakie masz ciśnienie w układzie paliwa. Drugą rzeczą będzie sprawdzenie regulatora ciśnienia paliwa może on powoduje problemy. Jak autko zachowuje się podczas jazdy? Ciągnie dobrze?? Masz LPG?? Sprawdzałeś czy przypadkiem nie masz popękanych przewodów paliwowych?? Masz zainstalowany jakiś immobiliser dodatkowy??
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

edi nie ma lpg . Problem jest gdzie indziej,pisałem mam to na codzień
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Pierwsza podstawowa rzecz. Sprawdzałeś kody błędów silnika??? Generuje coś??? Poniżej masz wyszczególnione elementy wtrysku paliwa
Obrazek
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Witam no widze ze masz inny problem niż ja mi akurat pompa nie trzyma ciśnienia. A ciekawe co może być być u ciebie radzę ci tak jak pisał kolega załóż nanometr na przewodzie paliwa aby sprawdzić ciśnienie jakie pompa utrzymuje powinno być około 3 barów. Sprawdzi regulator ciśnienia paliwa bona mój nos jest coś z paliwem.
Ostatnio zmieniony 2006-04-13 21:59 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

Lukas22 pisze:Cześć założyłem ten zawór zwrotny z Allegro !!!
Nic to nie dało auto dalej gaśnie gdy tylko postoi z godzine lub dluzej to jak go odpalam to załapuje i gaśnie dopiero za drugim razem jest OK !!!! Co to może być ???? Już nie wiem co mam robić te styki przy aparacie zapłonowym wyczyściłem, zaworek zwrotny założyłem a problem jak był tak jest nadal !!!!!!!!!!!!!!!! POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
przepływomierz sprawdź
I like Mx-3

Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

Witam cie Alex o twoim problemie wiem mało .Napisz coś więcej postaram się pomuc nie narażając cie na koszty.pozdrawiam

W dalszej dyskusji epitety proszę zastąpić konkretnymi rozwiązaniami. Wyczyściłem.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Alex (jak również Denat i york_2006 :wink: ) jeszcze się w tym wątku nie wypowiadali. :shock: Alex to nawet od września ubiegłego roku (pozbył się wtedy Probka). Teraz dzięki Maciejowi - jeszcze zanim Alex napisał - wiemy, że syn marnotrawny powrócił! 8)

To tylko potwierdza zdolności telepatyczne Macieja (wśród jego innych słynnych rozlicznych zalet)! :twisted:

I z góry na wszelki wypadek: :1111_worthy: PRZEPRASZAM! :lol: :lol: :lol:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

alez ROBERCIE mimo ze sie nie udzielam w tym watku staram sie sledzic na biezaco poczynania kolegi ze zdolnosciami nadprzyrodzonymi jak i rownierz wszystkich udzielajacych sie :lol:
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

maciej pisze:Witam cie Alex o twoim problemie wiem mało .Napisz coś więcej postaram się pomuc nie narażając cie na koszty.pozdrawiam
ale o co sie rozchodzi?? i czemu chcesz tak ingerować w moje zycie i wiedzieć więcej??? 8) ale jak doradzisz coś żeby bez kosztów się obyło to bardzo chętnie bym chciała tak egzystować :)
I like Mx-3

Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

zbyt długi rozruch - prawdopodobnie cofanie paliwa

Post autor: Gacek Wrocław »

witam
ostatnio muszę znacznie dłużej "kręcić" rozrusznikiem by silnik odpalił...
a czasami zapala normalnie...

Jakieś pomysły? Cofające sie paliwo?

Pzdr :D
Ostatnio zmieniony 2006-05-09 12:16 przez Gacek Wrocław, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

no np cofające się paliwo
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

a kiedy był wymieniany filtr paliwa??i czy był wymieniany?
Obrazek
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

wymieniałem pół roku temu, poza tym silnik wchodzi na obroty bez problemu nawet przy turbinie na pełnym ciśnieniu - myślę że filtr odpada :roll:
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Sprawdź kable i świece WN
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Jednym z moich pomyslow jest dokladniejsze czytanie forum a juz napewno uzywanie funkcji Obrazek Szukaj


Kontynuacja Twojego tematu :!:
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Dziwny problem z rozruchem

Post autor: Flyke »

Witam wszystkich :) Mam kłopot z rozruchem , za 1 razem wszystko jest ok poza tym ze jest strasznie slaby ,, po zgaszeniu nie da rady go już ponownie odpalić , po jakiś 2-3 godzinach postoju zapala normalnie ..nie mam pojęcia co robić . Paliwo dochodzi i iskra jest.Gdzie szukać usterki ??
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Moze rozrzad sie przestawil?
Napisz wiecej szczeglow.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
J@cekW
Posty: 199
Rejestracja: 2006-03-28 01:49
Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: J@cekW »

A odpalałeś od innego akumulatora? Proponował bym zacząć od tego.

Wykorzystaj opcje Szukaj bo jest trochę info na ten temat.
Na przykład tu: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=szczotki
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

JacekW zdaje sie ze kolega flyke nie ma problemu z rozrusznikiem czy sama elektryka, (w pierwszej chwili gdy czytalem jego posta tez tak go odebralem) tylko z mechaniczna strona silnika.

Tak przynajmniej ostatecznie rozumiem jego wypowiedz.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

hmm ale mi rozrusznik normalnie chodzi i moim zdaniem gdyby cos było nie tak z rozrusznikiem to niemiało by znaczenia czy odpalam 1 raz czy któryś tam ..nie wiem co więcej mogę powiedzieć, sprawdziłem błędy kod 3 i 15 z tego co na forum przeczytałem kod 3 to czujnik stuku silnika a 15 sonda lambda.Probek zachowuje sie tak jak by nie dostawal paliwa ..
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Mscichu
Posty: 26
Rejestracja: 2006-12-17 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Giżycko, Ełk, Okolice Białegostoku

Post autor: Mscichu »

Ja mialem u siebie podobnie tylko u mnie stacyjka byla do wymiany... styki juz byly popalone i jak sie nagrzaly to nie lapalo a jak ostygl to wszystko bylo ok, jednak moze to byc cos innego... podstaw sobie cegielki pod kola wrzuc na luz i spróbuj jakims grubszymi przewodami do rozrusznika sie podlaczyc jak wszystko bedzie ok to nie bedzie to raczej akumulator ani rozrusznik tylko cos dalej. Ja mialem przez jakis czas przelozony plus do rozrusznika stuki nie wymienilem stacyjki i wciskalem w gniazdo od zapalniczki, ale to tylko taka podpowiedz z mojej strony.



Pozdrawiam Mariusz
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

zacznijcie w koncu czytac to co pisze flyke :!:
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Napisz dokładnie o co chodzi z tą słabością, bo jeśli nie ma mocy, to tak jak pisał Wingerman może być rozrząd, albo pierścienie. Na początek sprawdź kompresję.
Możesz mieć też wypalony zawór i efekt może być podobny.

Napisz dokładnie co z tą mocą i kiedy jest słaby.

pozdrawiam :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”