za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Dodam może jutro fotki z remontu może to komuś pomoże
Sorki za tego posta ale nie chcałem pisac epopei w jednym poście .

Dodam że wszystko już sie poprawiło , teraz mi potrzebny tylko ten zaworek od odmy .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

no to w koncu rozebralem dziada... :cry:
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

A to małą relacja z czyszczenia przepustnicy i nie tylko :D :D




Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

zdięciamoże nie super ale zawsze

:roll: :D
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

ja tam u siebie wszystko mialem czarne:/ wyczyscilem na blysk... pare dni pojezdzilem i juz widze, ze z BOVa znowu mi wali jakims syfem i zaraz i tak pewnie bedzie wszystko czarne...:/ :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

No dobra i co pomogło cos ?? Bo u mnie nie jak było przed czyszczeniem tak jest i po czyszczeniu. Jak schodzi z obrotów to za nisko do około 200 i potem sie podnoszą a nieraz potrafi nawet zgasnąć :cry:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

Bogdan9999 pisze:No dobra i co pomogło cos ?? Bo u mnie nie jak było przed czyszczeniem tak jest i po czyszczeniu. Jak schodzi z obrotów to za nisko do około 200 i potem sie podnoszą a nieraz potrafi nawet zgasnąć :cry:
ty w swoim przypadku lepiej przeczysc silniczek krokowy:P
a jak w escorcie mialem takie objawy jak ty to okazaly sie winne styki od czujnika predkosci ktory byl w skrzyni biegow. Nie wiem czy w probe takowy jest :roll: :P
Obrazek
Awatar użytkownika
wacek
Posty: 176
Rejestracja: 2006-10-31 12:58
Galeria: viewtopic.php?t=14682
Lokalizacja: a z Lasu

Post autor: wacek »

Czytam i czytam i się zastanawiam gdzie Wy macie ten silnik krokowy ????
Za wolne obroty (ssanie tez) odpowiedzialne jest BAC i nigdzie tam tego krokowca nie ma.
Może ja mam jakąś chińską wersje czy cóś bez tego silniczka ;) :lol: :lol:
Może ktoś zrobić fotke owego silniczka ??
"Polemika - w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Jak nie ma? Ja nie mam, Ty nie masz, 90% ma i wie. :roll:
Tym bardziej, że na zdjęciu zakreślony jest BAC, więc się nie czepiaj. |-X
pytlar w wątku [url=http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=10697] [k] silniczek krokowy do GT I[/url] pisze:jak w temacie!!:]
do probe I GT w przystepnej cenie;)

nie musi byc w idealnym stanie, bo potrzebuje praktycznie jednej sprezynki i grzybka ze srodka tego silniczka :wink:

mam nadzieje ze Bogdan sie nie obrazi:

Obrazek
o to chodzi.

a tak dla Roberta:
nie wiem jak to sie specjalistycznie nazywa, jaki jest jego numer katalogowy albo oznaczenie!! i jezeli chodzilo by mi o jakis silniczek krokowy od nawiewu to bym napisal ze chodzi ten od nawiewu!! pewnie 90% osob pierwsze co nachodzi na mysl na termin "silniczek krokowy" to wlasnie chodzi o to co chce kupic!! a nie lataja myslami po nawiewach!! :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

sie bedziecie czepiac teraz :roll: widze ze wam to niezmieska przyjemnosc sprawia wytykanie bledow innych!! tak zostalem powinformowany ze to tak sie nazywa i tyle!!! jakos nie jestem jakims zapalonym mechanikiem co obcykane ma wszystko na cacy :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

To ja same łopatki przepustnicy czyściłem, a Wy rozpindrzyliście cały kolektor ssący :lol:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

I co wam dało wyczyszczenie całego kolektora ssącego? Jakąś poprawę? czy tylko satysfakcję?
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Miałem dodać podobne zdjęcie co robert :wink: :wink:
Więc tak kolektor zdiołem bo go sobie malowałem i czyściłem ,po za tym to był cały zasmarowany.
Co mi to dało ........ poprawe :lol: :lol: :lol:
Nie jest może idealnie bo jak jest zimny to tak dziwnie spada z obrotów ale to tylko przez moment ,a wysokie obroty to sie utrzymuja rzadko ale jednak sa :cry: :cry: Myśle że to wina krokowca albo jego sterowania , bądz co bądz to auta prawie 20 letnie :wink: :wink: .
Ostatnio zmieniony 2007-04-06 19:09 przez davidlive, łącznie zmieniany 3 razy.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

davidlive pisze:Miałem dodać podobne zdięcie co roberet :wink: :wink:
davidBeret - to zdjęcie wkleił w swoim wątku w giełdzie Pytlar :roll:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

U mnie po czyszczeniu było super ale od dwóch dni nadchodzi dramat. Po odpaleniu auto chodzi jakby na 3 tłokach, naciskasz gaz dławi się i mozolnie wkręca, ale jak już wkręci to chodzi super. Wszystko ustaje kiedy silnik osiągnie temperaturę normalnej pracy. Podejrzewam że znowu BAC daje po tyłku. Więc jutro rozbieram BAC i na pewno relację wrzucę do FAQ. Nie bójcie się pamiętam o fotkach z kontroli przepływomierza przy okazji je też wrzucę.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

kurna mnie też dopadł ten problem a tak bardzo nie chciałem.
Mianowicie po odpaleniu na zimnim silniczku wskakuje na 1500 i chodzi pare sekund i gasnie.na cieplym jest ok. czyli czyma 900-1000 obr. jak wlacze klime to 800. Podejrzewam ze cos z saniem padlo czyscic to rozbierac czy kupic jakoms uzywke??
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

BAC jeszcze nie rozebrałem ale zastanawia mnie jedna rzecz jak obserwuję chyba większość osób ma problemy z ssaniem a dokładniej z zaworem BAC chociaż i tu nie zawsze chodzi o niego. Ja u siebie podejrzewam jeszcze kable zapłonowe bo te chyba pamiętają salon mojego egzemplarza. U mnie praktycznie problem dotyczy benzyny bo na gazie wszystko jest ok autko też potrafi szaprnąć szczególnie gdy do rozpędzam na czwórce z 2000 w momencie gdy turbinka pompuje nie miałem wcześniej takich objawów. Nie wiem też czy świece już się nie kończą chociaż 10tyś km temu były wymieniane. Słyszałem że ZFR6F-11 szybko się kończą przy LPG.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji

Post autor: adrian_seki »

Ja mam nowe filtry paliwa powietrza oleju nowy olej świece przewody rozdzielacz i nic. Nadal mam obroty 500 jak się nagrzeje. Fakt faktem po 1/4 mili w skorzęcinie mu przeszło na kolka dni ale mam znowu. Jeżdżę bez termostatu i na trasie temperatura mi spada ponieżej skali więc wtedy chodzi równo ładnie 750 obr/min ale ja postoję w korku wskazówka coś tam się wychyli od temperatury i już mu schodzą w dół.

Gdzie się powyżasza obroty biegu jałowego. wiem gdzie jest z zmiany składu mieszanki bo na zlocie mi ktoś pokazał (pamiętam z twarzy a zapomniałem ksywkę), rozbierał dolot od strony turbiny do 1/4 mili i nie dał rady i tak wystartować (czarne 2,2 GT). A ponieważ kupuję dziś termostat bo zima idzie to i obroty mogły by być wyższe :D
Awatar użytkownika
philipe
Posty: 174
Rejestracja: 2004-05-31 10:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji

Post autor: philipe »

Miałem to samo, dopiero wymiana BAC-a pomogła i obroty się uspokoiły, regulacja śrubką biegu jałowego też mi nie pomagała, tak samo jak wymiana przewodów świec i innych pierdół, podejrzewam że będziesz miał to samo bo to bolączka naszych probków...
Obrazek Obrazek Obrazek
89r. 2.2 GT (I) USA
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji

Post autor: adrian_seki »

A gdzie ten bac? może inaczej droga ta inwestycja :D
Awatar użytkownika
Scyzor
Posty: 1267
Rejestracja: 2009-04-26 19:54
Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno

Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji

Post autor: Scyzor »

A może to czujnik temperatury płynu który podaje do kompa :?: :P
Może się mylę ale jak kiedyś miałem wyciek i płyn schodził poniżej tego czujnika (czyli nie był zanurzony) to obroty głupiały i wręcz gasł...
To jest któryś koło termostatu.
Obrazek
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji

Post autor: adrian_seki »

Możliwe możliwe - ja mam tak że na zimnym silniku to w chłodnicy nie ma wody żeby było ją widać a na lekko rozgrzanym już kipi. Czy to dobrze jak na zagrzanym aucie mi się węże robią sztywne (ten powracający do chłodnicy z bloku)
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji

Post autor: Eli »

No to chyba masz zle, bo odpowietrzony uklad na zimnym silniku trzyma plyn pod korkiem, przynajmniej w moich wszystkich autach tak jest. Weze robia sie sztywne od cisnienia, to normalne :wink:
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji

Post autor: adrian_seki »

Cóż no ja go zalałem wodą odpaliłem i dolałem do pełna - czekałem czekałem z otwartym korkiem aż bąbelki lecą - no i lecą lecą lecą i coś przestać nie mogą a nawet czasem tak raz go (wodę) zassało i za chwie się cofnęło i tak sobie falowała ta woda w chłodnicy - noto zakręciłem i już. Tak sobie śmigam a węże sie sztywne robią po nagrzaniu - nigdzie niby nie ucieka. możliwe że uszczelka pod głowicą pękła i woda leci do cylindra dlatego tak przerywa czasem ale pod korkiem wlewu oleju jest czysto (może woda się nie pieni tylko płyn jak jest w oleju??)
Awatar użytkownika
Scyzor
Posty: 1267
Rejestracja: 2009-04-26 19:54
Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno

Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji

Post autor: Scyzor »

Coś nie tak adrian masz na bank...
Może faktycznie zapowietrzony układ? Pod kolektorem dolotowym na środku silnika jest taka śruba kwadrat 15 chyba, spróbuj - może odpowietrzysz tak ?
Obrazek
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji

Post autor: adrian_seki »

ok zajadę do domu to tak zrobię (po montażu termostatu i zalanie płynem na zimę) a teraz to wieczorem spróbuję zdjąć wąż i spuścić wodę z układu bo już mam dość stresów związanych czy ta minusowa temperatura przyjdzie czy raczej nie :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”