Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

KrynioProbe
Posty: 12
Rejestracja: 2017-05-12 14:10
Samochód: Ford Probe, 94r., 2.0 manual

Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

Post autor: KrynioProbe »

Witam serdecznie. Jestem w posiadaniu tego pięknego auta od ponad miesiąca. Po około 2 tygodniach od zakupu po wyjeździe z garażu autko po prostu zgasło. Jest to wersja z 94 r, 2.0 manual. Tak więc wiadomo że już było rzeźbione przy aparacie zapłonowym. Wymieniłem świece, palec i kopułkę, jak i również tranzystor (czy rezystor) zewnętrznie poprowadzony u dołu aparatu zapłonowego. Z cewki prąd wychodzi, z aparatu raz tak raz nie. Na tą chwilę stoję, nie ma na to magika. Pochodzę z okolic Gdańska (30 km), więc będę wdzięczny za pomoc gdyż już nie mam siły... :?
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

Post autor: mysz »

Immo jest?
Iskra, paliwo jest?
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

Post autor: duracell »

Wpiąłeś się modułem zewnętrznym do/przed wtyczką 6 pin?
„czysta krew, trzeźwy umysł”
KrynioProbe
Posty: 12
Rejestracja: 2017-05-12 14:10
Samochód: Ford Probe, 94r., 2.0 manual

Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

Post autor: KrynioProbe »

Immo jest z pilotem, paliwo jest. Moduł określam mianem tego czarnego rezystora który u dołu aparatu był (nieudolnie) przytwierdzony, a po odklejeniu którego (tak wynikało z moich obserwacji) się spalił, elelktryk przylutował nowy zamiennik, ale bez jakiegokolwiek uziemienia czy izolacji (chłodzenia). Tak więc podejrzewam iż ten nowy rezystor z 3 widełkami się ponownie spalił ? #-o
Ostatnio zmieniony 2017-05-19 00:44 przez KrynioProbe, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
TSA
Posty: 223
Rejestracja: 2003-03-28 22:41
Samochód: FP 2.0 94r , Mondeo MK3 2.0 2006
Lokalizacja: Olsztyn, GT

Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

Post autor: TSA »

Typowa awaria immobilajzera w roczniku 94 czyli wiec najliepiej wymontowac immobilajzer i zrobic mostek , ot i wsio Obrazek czyli mostek nr.1 najwaziejszy bo od zaplonu, jesli sie nie chce uzywac pilota to wsie 3 mostki trzeba zrobic ,oczywiście trzeba tez sprawdzic to co ktos dolozyl do aparatu,bo to rozne ustrojstwa ludzie montuja.


Dzieki Krecio juz znalazlem.
Ostatnio zmieniony 2017-05-19 12:39 przez TSA, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

Post autor: KrecioPL »

Jak piszesz posta, kliknij "pełny edytor i podgląd". Tam na dole będzie "dodaj załącznik".
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
KrynioProbe
Posty: 12
Rejestracja: 2017-05-12 14:10
Samochód: Ford Probe, 94r., 2.0 manual

Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

Post autor: KrynioProbe »

słuchajcie, mam multimetr, też mogę pomierzyć to i owo, tylko powiedzcie co i w jaki sposób mierzyć..
I gdzie ewentualnie znajduje się immo aby to sprawdzić ? Poza tym potrzebuje informacji jak pomierzyć i jakie wartości ma mieć aparat zapłonowy, pomóżcie bo stoje. Ponadto sprawdziłem na drugim pinie od lewej na 6 pinowej wtyczce jest 12v a na 3 jest około 5v. Probek prawie zagadał, ale w tym momencie w miejscu gdzie rura od dolotu wchodzi do przepustnicy jest taki okrągły jakby zawór z którego strzelają spaliny w momencie odpalania. Dioda od immo nieraz gaśnie nieraz jest zapalona jak kręce, nie wiem czy to ma znaczenie.
Ostatnio zmieniony 2017-05-25 21:58 przez KrynioProbe, łącznie zmieniany 3 razy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”