Strona 1 z 1

Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

: 2017-05-17 20:04
autor: KrynioProbe
Witam serdecznie. Jestem w posiadaniu tego pięknego auta od ponad miesiąca. Po około 2 tygodniach od zakupu po wyjeździe z garażu autko po prostu zgasło. Jest to wersja z 94 r, 2.0 manual. Tak więc wiadomo że już było rzeźbione przy aparacie zapłonowym. Wymieniłem świece, palec i kopułkę, jak i również tranzystor (czy rezystor) zewnętrznie poprowadzony u dołu aparatu zapłonowego. Z cewki prąd wychodzi, z aparatu raz tak raz nie. Na tą chwilę stoję, nie ma na to magika. Pochodzę z okolic Gdańska (30 km), więc będę wdzięczny za pomoc gdyż już nie mam siły... :?

Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

: 2017-05-18 07:22
autor: mysz
Immo jest?
Iskra, paliwo jest?

Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

: 2017-05-18 15:15
autor: duracell
Wpiąłeś się modułem zewnętrznym do/przed wtyczką 6 pin?

Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

: 2017-05-19 00:43
autor: KrynioProbe
Immo jest z pilotem, paliwo jest. Moduł określam mianem tego czarnego rezystora który u dołu aparatu był (nieudolnie) przytwierdzony, a po odklejeniu którego (tak wynikało z moich obserwacji) się spalił, elelktryk przylutował nowy zamiennik, ale bez jakiegokolwiek uziemienia czy izolacji (chłodzenia). Tak więc podejrzewam iż ten nowy rezystor z 3 widełkami się ponownie spalił ? #-o

Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

: 2017-05-19 11:23
autor: TSA
Typowa awaria immobilajzera w roczniku 94 czyli wiec najliepiej wymontowac immobilajzer i zrobic mostek , ot i wsio Obrazek czyli mostek nr.1 najwaziejszy bo od zaplonu, jesli sie nie chce uzywac pilota to wsie 3 mostki trzeba zrobic ,oczywiście trzeba tez sprawdzic to co ktos dolozyl do aparatu,bo to rozne ustrojstwa ludzie montuja.


Dzieki Krecio juz znalazlem.

Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

: 2017-05-19 11:31
autor: KrecioPL
Jak piszesz posta, kliknij "pełny edytor i podgląd". Tam na dole będzie "dodaj załącznik".

Re: Nie odpala !!! 94r, 2.0 manual

: 2017-05-23 10:58
autor: KrynioProbe
słuchajcie, mam multimetr, też mogę pomierzyć to i owo, tylko powiedzcie co i w jaki sposób mierzyć..
I gdzie ewentualnie znajduje się immo aby to sprawdzić ? Poza tym potrzebuje informacji jak pomierzyć i jakie wartości ma mieć aparat zapłonowy, pomóżcie bo stoje. Ponadto sprawdziłem na drugim pinie od lewej na 6 pinowej wtyczce jest 12v a na 3 jest około 5v. Probek prawie zagadał, ale w tym momencie w miejscu gdzie rura od dolotu wchodzi do przepustnicy jest taki okrągły jakby zawór z którego strzelają spaliny w momencie odpalania. Dioda od immo nieraz gaśnie nieraz jest zapalona jak kręce, nie wiem czy to ma znaczenie.