Ciągły problem! - przpływomierz?

Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

Ciągły problem! - przpływomierz?

Post autor: el_talerzos »

Witam - moze cos pomozecie - mialem uszkodzony przepływomierz (tak myslę że był uszkodzony) - odpalany był przy włączonym przepływomierzu lecz cały czas trzeba było kontrolować obroty bo by zgasł, a jak odpięło się kabelek od przepływomierza wchodził na obroty i trzymał tak około 1100 (i tak za dużo) ale pracował stabilnie. Wymieniłem przepływomierz i znów jest to samo - na włączonym ma tendencje do gaśnięcia a dipiero jak się odepnie trzyma te 1100 obrotów - nie wiem co jest przyczyną - w sumie kupiłem przepływomierz po regeneracji i jest możliwość że też był uszkodzony, ale może jest to zła diagnoza - jutro jade żeby podpieli go pod komputer i wtedy wyjdzie - w warsztacie mi mówią że na 90% ten też jest uszkodzony ale nie wiem.
Jeżeli ktoś ma pomysł co jest przyczyną albo na co zwrócić uwagę byłbym wdzięczny - bo być może to jakaś błacha sprawa.

Probe - 94r. 2.0 16V
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Jeżlei byłby padnięty to nie wchodził by na obroty i nie mógł byś jeździć
Tak miał Greg jak mu padł przepływomierz.

Być może problem tkwi w silniku krokowym przy przepustnicy :wink:

albo łape Ci lewe powietrze (to bym obstawiał majprędzej):wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

THX

Post autor: el_talerzos »

Dzięki za zainteresowanie - muszę powalczyć ze swoim probkiem, bo dopiero co go nabyłem a juz takie problemy się pojawiają.
Galat
Posty: 26
Rejestracja: 2004-11-22 11:32
Samochód: brak
Lokalizacja: Zbąszyń

Post autor: Galat »

Ja jak miałem walnięty silniczek krokowy to miałem wolne obroty rzędu 1.200 - 1.500 a jak się silnik rozgrzał to na wolnych obrotach poprostu gasł. Ja obstawiam na silniczek krokowy.
Probe 95' 2,0 16V
Damian
Posty: 58
Rejestracja: 2004-09-18 15:54
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Damian »

Witam.
Przepływomierz najprościej sprawdzić miernikiem. Są trzy przewody masa, drugi w którym powinno być 1.5V przy włączonym zapłonie i od 1.5 do 5V przy odpalonym zależnie od obrotów, no i trzeci + po zapłonie.
Pozdro.
2.0 16v 94r + LPG. Full wypas:)
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Witam. Ja w swoim mam przepływomierz OK ale kiedyś chciałem sprawdzić jak się zachowa bez przepływomierza i go odłączyłem. Na jałowym biegy obroty są na normalnym poziomie ale jak dodasz gazu to silnik nie chce wchodzić na obroty i się dławi.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”