Problem z EGR w 2.0

Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Problem z EGR w 2.0

Post autor: strober »

Problem jest dość egzotyczny ponieważ dotyczy PROBKA 2.0, inaczej niż w przypadku silnika 2.5 gdzie problem był opisywany wiele razy!
Sprawdziłem spbie kody i wyskoczył mi kod
332EGR did not open/respond during test or if memory code, did not open intermittantly
-teraz mam pytanie:czego ten problem dokładnie dotyczy(jakiego zagadnienia dotyczącego EGR-u),oraz jak się uporać z tym ustroństwem bo chce wyeliminować świeceniecheck engine :!:
Jak sie do tego EGR-u dostać,co zrobić by było dobrze :) i jakie niespodzianki mnie czekają :!:
Z góry dzięki za odpowiedź!
[/u]
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Tupowy schemat egr
Obrazek

W Twoim przypadku coś nie odpowiada na testy komputera czyli domniemam że jest to napięcie, nie reaguje poprostu urządzenie na prąd.
Obrazek

A też polecam przeczyszczenie tego ustrojstwa (zaworu)
Obrazek

Nie znam się moge tylko domniemać może ktoś ma lepszy pomysł.
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Dzięki za trop Sqad!Jeszcze mam pytanko-ten EGR to to co ten koleś(bądź kobieta z męskimi dłoniami :lol: ) trzyma po lewej stronie obrazka :?: :!:
Jak ktoś ma jeszcze jakieś propozycje bądź doświadczenia -czekam na info!
Pozdrowionka
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

To jest sam zawór który steruje czy spaliny mają lecieć do kolektora ssącego czy nie, warto go przeczyścić bo on jest zreguły zafuzlowany ( bardzo dokładnie przeczyścić) np. są przystawki do wiertarki za taki włosami metalowymi i na wysokich obrotach tam to do jasnego podczyścić.

Co do egra to schemat jest na samej górze tylko kurcze nie wiem czy prawidłowy ja nie mam innego.
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Przypominam temat, bo za niedługo będę się z Egrem bawił!Jakby ktoś miał jeszcze jakieś doświadczenia,porady,sugestie :arrow: niech pisze i pomoże w potrzebie :!:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”