Czemu jest zamulony na niskich obrotach?

Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Car: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg » 2006-03-18 15:21

strober pisze:....W moim przepływomierzu nie ma silikonu-po prostu jest przykręcony bo ja mam fordowską a Ty mazdowską- stąd te różnice :!:
...kolejna różnica między USA, a EURO. Ja np. swoją przepływkę dobrałem od mazdy cronos 2.0 16V...to tak na marginesie może komuś się przyda :wink:
Pozdro :lol:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)

Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Car: none
Gallery: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober » 2006-03-18 15:28

Można dopasować też od Mondeo lub od Escorta!ale my nie o tym! Miejmy nadzieje że uda się ją el-talerzos'owi wyczyścić!
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6

Awatar użytkownika
SoTonkA
Posty: 821
Rejestracja: 2005-08-28 21:04
Gallery: viewtopic.php?t=5770
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: SoTonkA » 2006-04-19 20:31

Troszkę odświeżę temat..
Piotrek no i jak z tą przepływką???
Bo chyba i mnie to czeka :D
Sama (z Michałem) troszkę boję się za to zabierać a jeśli Ty masz to już za sobą to mógłbyś pomóc :D Mam dokładnie taką samą przepływkę jak Ty :D
Pozdroo
220 koni, turbo, nitro.. No kocham ten wóz 8)Obrazek

Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Car: model wiadomy,94r 2.0
Gallery: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

Post autor: el_talerzos » 2006-04-19 20:44

Paulinka - ja tej cholery nie rozbierałem bo po wrześniowych przeżyciach (jak podczas czyszczenia ojciec igiełką tą blaszkę upier....ł - w serwisie powiedzieli mi 2.5 koła ale udało mi się za 800 załatwić) :shock: ) to mam traume jak patrze na to - jedyne co zrobiłem to wyciągnąłem to dziadostwo i specjalnym płynem do gaźników przeczyściłem - jak chcesz to możemy się jakoś ustawić i się przeczyści

Pozdrowionka
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii

Awatar użytkownika
SoTonkA
Posty: 821
Rejestracja: 2005-08-28 21:04
Gallery: viewtopic.php?t=5770
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: SoTonkA » 2006-04-19 20:49

No ja bardzo chętnie...
Przynajmniej u nie tego dziadostwa nie złamiemy!
Napisałam PW ze szczegółami "spotu"..
Pozdrowionka
220 koni, turbo, nitro.. No kocham ten wóz 8)Obrazek

Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Car: none
Gallery: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober » 2006-04-20 01:27

Sotonka więc nie masz przepływki takiej jak moja-Ty masz Euro ja mam USA-a różnica jest taka że moja jest przykręcona na dwóch śrubach, a z Twojej trzeba ściągnąć tą osłonkę z góry przpływki a później rozeznać się jak jest ona przytweirdzona do gardzieli,jak są jakieś śrubki to odkręć je delikatnie,następnie wyciągnij przepływkę z gardzieli(delikatnie,tak żeby nie uderzyć tymi drucikami o gardziel) i za pomocą sprężonego powietrza spróbuj zdmuchnąć syfy(jezeli oczywiście jakie kolwiek są :) ) z drutów a jeżeli to nie pomaga to patyczek do uszu w dłoń,troszeczkę tą watkę "rozczapirzyć"(tak żeby sterczały z 2-4 włoski watki :) ) i niczym pędzelkiem strącić syfki.Następnie wszystko skręcić, zresetować kompa i PRÓBA :!:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6

Awatar użytkownika
SoTonkA
Posty: 821
Rejestracja: 2005-08-28 21:04
Gallery: viewtopic.php?t=5770
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: SoTonkA » 2006-04-20 01:39

strober pisze:zresetować kompa
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
coraz bardziej się skłaniam żeby oddać to do mechaniora... mam wrażenie, że coś spieprzę po drodze..
Pozdroo
220 koni, turbo, nitro.. No kocham ten wóz 8)Obrazek

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Gallery: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin » 2006-04-20 01:54

Sotonka, kompa resetujesz odpinając klemy z aku i wciskając na 20-30 sek pedał hamulca.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)

_funny_
Posty: 25
Rejestracja: 2006-04-09 18:56
Car: brak
Lokalizacja: Northampton Gdynia

hmm

Post autor: _funny_ » 2006-04-20 15:50

czy to samo dotyczy wersji v6 2.5 ??..bo mam efekt identyczny...powyzej 3500 to rakieta, ponizej tych obrotow mul diabelny ?? :) Ewentualnie co moze byc innego, poradzcie kolaedzy ??

pozdr.

Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Car: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg » 2006-04-20 15:59

SoTonkA pisze:coraz bardziej się skłaniam żeby oddać to do mechaniora... mam wrażenie, że coś spieprzę po drodze..
Pozdroo
...tylko nie do mechaniora, bo znając życie skasuje Cię jak za zboże i przy okazji więcej spi@#$%y :evil:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)

Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Car: none
Gallery: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Re: hmm

Post autor: strober » 2006-04-22 10:17

_funny_ pisze:czy to samo dotyczy wersji v6 2.5 ??..bo mam efekt identyczny...powyzej 3500 to rakieta, ponizej tych obrotow mul diabelny ?? :) Ewentualnie co moze byc innego, poradzcie kolaedzy ??

pozdr.
Prawdopodobnie to samo, odkręć to się dowiesz :!: Nie zaszkodzi przeczyścić :!:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”