Strona 2 z 2

: 2006-03-18 15:21
autor: Greg
strober pisze:....W moim przepływomierzu nie ma silikonu-po prostu jest przykręcony bo ja mam fordowską a Ty mazdowską- stąd te różnice :!:
...kolejna różnica między USA, a EURO. Ja np. swoją przepływkę dobrałem od mazdy cronos 2.0 16V...to tak na marginesie może komuś się przyda :wink:
Pozdro :lol:

: 2006-03-18 15:28
autor: strober
Można dopasować też od Mondeo lub od Escorta!ale my nie o tym! Miejmy nadzieje że uda się ją el-talerzos'owi wyczyścić!

: 2006-04-19 20:31
autor: SoTonkA
Troszkę odświeżę temat..
Piotrek no i jak z tą przepływką???
Bo chyba i mnie to czeka :D
Sama (z Michałem) troszkę boję się za to zabierać a jeśli Ty masz to już za sobą to mógłbyś pomóc :D Mam dokładnie taką samą przepływkę jak Ty :D
Pozdroo

: 2006-04-19 20:44
autor: el_talerzos
Paulinka - ja tej cholery nie rozbierałem bo po wrześniowych przeżyciach (jak podczas czyszczenia ojciec igiełką tą blaszkę upier....ł - w serwisie powiedzieli mi 2.5 koła ale udało mi się za 800 załatwić) :shock: ) to mam traume jak patrze na to - jedyne co zrobiłem to wyciągnąłem to dziadostwo i specjalnym płynem do gaźników przeczyściłem - jak chcesz to możemy się jakoś ustawić i się przeczyści

Pozdrowionka

: 2006-04-19 20:49
autor: SoTonkA
No ja bardzo chętnie...
Przynajmniej u nie tego dziadostwa nie złamiemy!
Napisałam PW ze szczegółami "spotu"..
Pozdrowionka

: 2006-04-20 01:27
autor: strober
Sotonka więc nie masz przepływki takiej jak moja-Ty masz Euro ja mam USA-a różnica jest taka że moja jest przykręcona na dwóch śrubach, a z Twojej trzeba ściągnąć tą osłonkę z góry przpływki a później rozeznać się jak jest ona przytweirdzona do gardzieli,jak są jakieś śrubki to odkręć je delikatnie,następnie wyciągnij przepływkę z gardzieli(delikatnie,tak żeby nie uderzyć tymi drucikami o gardziel) i za pomocą sprężonego powietrza spróbuj zdmuchnąć syfy(jezeli oczywiście jakie kolwiek są :) ) z drutów a jeżeli to nie pomaga to patyczek do uszu w dłoń,troszeczkę tą watkę "rozczapirzyć"(tak żeby sterczały z 2-4 włoski watki :) ) i niczym pędzelkiem strącić syfki.Następnie wszystko skręcić, zresetować kompa i PRÓBA :!:

: 2006-04-20 01:39
autor: SoTonkA
strober pisze:zresetować kompa
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
coraz bardziej się skłaniam żeby oddać to do mechaniora... mam wrażenie, że coś spieprzę po drodze..
Pozdroo

: 2006-04-20 01:54
autor: Ronin
Sotonka, kompa resetujesz odpinając klemy z aku i wciskając na 20-30 sek pedał hamulca.

hmm

: 2006-04-20 15:50
autor: _funny_
czy to samo dotyczy wersji v6 2.5 ??..bo mam efekt identyczny...powyzej 3500 to rakieta, ponizej tych obrotow mul diabelny ?? :) Ewentualnie co moze byc innego, poradzcie kolaedzy ??

pozdr.

: 2006-04-20 15:59
autor: Greg
SoTonkA pisze:coraz bardziej się skłaniam żeby oddać to do mechaniora... mam wrażenie, że coś spieprzę po drodze..
Pozdroo
...tylko nie do mechaniora, bo znając życie skasuje Cię jak za zboże i przy okazji więcej spi@#$%y :evil:

Re: hmm

: 2006-04-22 10:17
autor: strober
_funny_ pisze:czy to samo dotyczy wersji v6 2.5 ??..bo mam efekt identyczny...powyzej 3500 to rakieta, ponizej tych obrotow mul diabelny ?? :) Ewentualnie co moze byc innego, poradzcie kolaedzy ??

pozdr.
Prawdopodobnie to samo, odkręć to się dowiesz :!: Nie zaszkodzi przeczyścić :!: