GAS TECH 504

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

GAS TECH 504

Post autor: Mr. Cynk »

hejka,


czy ktoś może mi powiedzieć cokolwiek o tej instalacji?
GAS TECH 504

podobno jest do silników turbodoładowanych.
oczywiście sekwencja.
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

Dobry chwyt reklamowy .Miałem okazje widzieć co z silnikami robi i jaka żywotność wtryskiwaczy po 30000 km wtryskiwacz wysiadł w Volvo z turbiną .Po zatem każda sekwencja jest do turbo , jest tylko ważne w nich reduktor ,sterownik i oczywiście wtryskiwacz czym ma większe owsety tym lepszy.Moje ostatnie dzieło VW TOUAREK V6 3,2 z 2005r. na wtrysku sekwencyjnym ELIZA < na gazie jest silniejszy i szybszy niż na benzynce>to slowa mojego klienta. Pozdrawiam.P.S. ile kosztuje u ciebie GAZ TEC 504
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

Za kompletny przód (czyli bez butli) wołają 1900pln.
Oczywiście bez montażu ale to akurat wole zrobić sam. :)

no i powiedzieli mi że stag 200 nie bardzo do turbo podejdzie...

generalnie to miałem OMVL dotychczas i jakoś mi podchodziła ta instalacja, teraz pracuje w aucie żony i tez jest git.
A co ty byś proponował? :)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

O stagu to z pelotem pogada, na pewno Ci doradzi 8)
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

Chciałeś powiedzieć odradzi a jego rozmowa wyglądała by mniejwiecej tak

Cynki ten stag to jest pipipipi pipipipi pipi pipipipi pipipi pipipipi pipipi pi pipipi pipipi pipipipipipipipipipipi pipi pipipipi pipipi tak więc nie zakładaj jeje :twisted: :twisted: :twisted:
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

Wejdź na strone www.shopgaz.com i zobacz sobie po ile są instalacje i mają konkretne .
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

ja troszke OT ale polecam omvl. zero problemow mam.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Bierkuś
Posty: 115
Rejestracja: 2005-05-29 23:44
Galeria: viewtopic.php?t=7986
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierkuś »

Wydaje mi się, że ja mam taką instalkę.
Jest spoko.
Mam też do tego oprogramowanie :D :D :D
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

Bierkuś ale tak na ile % jesteś pewny?
bo jak coś to zamówię sobie.


PS. Wczoraj w godzinach nocnych odpaliliśmy kolejnego Dreama XXI N, Urbiemu.
pacjent i tata czują się dobrze :)
zobaczymy teraz jak ze spalaniem bedzie. :)
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

O moim stagu, ja już się nie wypowiadam. Gazoli mam już serdecznie dosyć, ich brzydkie,wredne i zakłamane mordki znam już na pamięć.

Ostatnimi czasy, to mogę tylko powiedzieć że po naprawie reduktora szybko się przełącza na gaz i stosunkowo mało pali :D ]

P.S.reduktor mam KME
Obrazek
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

cynki wez kabel na zlot to i pobawimy sie moim autkiem i poustawiamy, jak tam bede mial cos nie tak :)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

kabli to będzie bo w sumie kilka osób już ma... :)

ale jak pamiętam to ten twój prob nie chciał gadać z moim laptopem
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

ale już jest poprawione i wszystko powinno działać jak należy :)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

pelot za przeproszeniem gówno wstawiłeś sobie a teraz masz pretensje do gazoli . Trzeba było się zorientować co chcesz zamontować , a nie szukać jak najtańszej instalacji .Cena równa się jakość .Byś założył coś sprawdzonego kłopotu nie było .I nie obrażaj gazoli ,ja też jestem gazolem.
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Kolego!
Po pierwsze,to jak ja zakładałem ta instalacje to nie była ona najtańsza :!:
Po drugie to wg zapewnień gazoli to była lepsza instalacj od KME i OMVL-a do turbo,więć nie mądrzyj się jak nie znasz tematu! To że Ty jesteś gazolem(uważasz się za rzetelnego)nie wiem jak jest w rzeczywistości,ale ja od swoich wymagam i będe wymagał ponieważ,ja im zapłaciłem więc się wywiazałem a oni założyli i się wypierają-coś tu chyba jest jednak nie w porządku.Tym bardziej że dostali dobre pare złotych.

Więc nie stój może na straży wszystkich gazoli,tylko odpowiadaj za siebie.
Obrazek
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

pelot spoko dzięki tym gazolom co kszanią robote .Zawsze mam co do naprawy .Zimą tyle się nie montuje co w sezonie letnim . To mam same naprawy instalacji z innych zakładów.Bo swoje instalacje to dopracowuje i nie zakładam tanich u mnie sekwencja się zaczyna od 4300 i w tej cenie jeśli trzeba nie chodzi dobrze biore auto na hamownie . Ja działam z polecenia tych co założyli , nigdzie się nie reklamuje . pozdrawiam
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

maciej pisze:pelot za przeproszeniem gówno wstawiłeś sobie a teraz masz pretensje do gazoli . Trzeba było się zorientować co chcesz zamontować , a nie szukać jak najtańszej instalacji .Cena równa się jakość .Byś założył coś sprawdzonego kłopotu nie było .I nie obrażaj gazoli ,ja też jestem gazolem.
Wydaje mi się, że jeżeli podjęli się założenia, to też powinni odpowiednio wyregulować, a rodzaj instalacji nie ma tu nic do rzeczy... Jak zaczęli to niech skończą...
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

maciej pisze:pelot spoko dzięki tym gazolom co kszanią robote .Zawsze mam co do naprawy .Zimą tyle się nie montuje co w sezonie letnim . To mam same naprawy instalacji z innych zakładów.Bo swoje instalacje to dopracowuje i nie zakładam tanich u mnie sekwencja się zaczyna od 4300 i w tej cenie jeśli trzeba nie chodzi dobrze biore auto na hamownie . Ja działam z polecenia tych co założyli , nigdzie się nie reklamuje . pozdrawiam


ja to widze tak:

jest instalacja, kupuje się ją w komplecie gotową (mówię tu o sekwencji)
do tego dokupuje się tylko butlę, wielozawór i przewody.

no i?
zakładamy czyli montujemy butlę, ciągniemy przewody do przodu, montujemy parownik.
do tego momentu na prawdę ciężko jest cokolwiek schrzanić.
wlew, też trudno to skopać, może miejsce nie najszczęśliwsze wybierzemy ale sama techniczna robota jest banalnie prosta.
wwiercenie się z wtryskiwaczami....
przecież to debilnie proste, wycelować prosto wiertarką, na każdym dolocie w tym samym miejscu wiercimy (odległości) i jest zrobione.
co dalej?
elektryka,
jak to elektryka, jeśli lutujemy czasem coś to i tutaj sobie polutujemy, zaizolujemy i nie ma opcji, będzie działać.
a sama regulacja?
boże, 90% programów ma autokalibrację

no i gdzie w sekwencji jakaś magia?
założyłem już 3, zaraz będę montował 4-tą, nie jestem żadnym gazolem, sam sobie to w garażu robię i jeździłem ja, jeździ moja żona, znajomi...
dla mnie magia to chirurg, budowanie rakiet kosmicznych, projektowanie komputerów, robotów... ale jeśli wykonanie czegoś nie wymaga lat ciężkiej nauki i każdy zwykły szary człowiek z bardzo przeciętnym IQ, bez matur, tytułów, habilitacji a czasem nawet taki z którym nie pogada się o niczym innym jak tylko o bijatykach, ilości spożytego alkoholu czy kolegach z celi - i każdy taki człowieczek potrafi nazywać się fachowcem od gazu to tym bardziej ja mogę się uważać za fachowca od gazu. :)


tym tokiem myślenia sam sobie burzę i stawiam ściany, podnoszę i opuszczam sufity, szpachluję, maluję, spawam, szlifuję, toczę, lutuję kładę kafelki, panele, strugam i tnę.
mimo, że zawodowo nie jestem żadnym z tych fachowców. :D

żadna wiedza tajemna. trochę dokładności i myślenia.
:D
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

Praktyke masz niezłą aż 4 sekwencje .ściągasz kolektor jak nawiercasz dysze czy opiłki alminium lecą do zaworów . Jeśli nie widziałeś skopanej instalacji to pojedź na giełde i popatrz na autka z gazem .Założyć każdy umi instalacje ,autokalibracje tez zrobić a silnik probe to prosty do montażu gazu sterowany 2 minusami <1generacja> .Są silnki nowe wyposażone w OBD2 ,EOBD ,zmienne fazy rorządu ,regulowane strumienie powietrza .Jeśli sam montujesz to gdzie homologacja ,i dziwić się wtedy że na parking podziemny nie chcą wpuszczać .
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Cynki pisze:
maciej pisze:pelot spoko dzięki tym gazolom co kszanią robote .Zawsze mam co do naprawy .Zimą tyle się nie montuje co w sezonie letnim . To mam same naprawy instalacji z innych zakładów.Bo swoje instalacje to dopracowuje i nie zakładam tanich u mnie sekwencja się zaczyna od 4300 i w tej cenie jeśli trzeba nie chodzi dobrze biore auto na hamownie . Ja działam z polecenia tych co założyli , nigdzie się nie reklamuje . pozdrawiam


tym tokiem myślenia sam sobie burzę i stawiam ściany, podnoszę i opuszczam sufity, szpachluję, maluję, spawam, szlifuję, toczę, lutuję kładę kafelki, panele, strugam i tnę.
mimo, że zawodowo nie jestem żadnym z tych fachowców. :D

żadna wiedza tajemna. trochę dokładności i myślenia.
:D
Brawo dla tego toku myślenia, popieram w 101%!!!
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

maciej pisze:Praktyke masz niezłą aż 4 sekwencje .ściągasz kolektor jak nawiercasz dysze czy opiłki alminium lecą do zaworów . Jeśli nie widziałeś skopanej instalacji to pojedź na giełde i popatrz na autka z gazem .Założyć każdy umi instalacje ,autokalibracje tez zrobić a silnik probe to prosty do montażu gazu sterowany 2 minusami <1generacja> .Są silnki nowe wyposażone w OBD2 ,EOBD ,zmienne fazy rorządu ,regulowane strumienie powietrza .Jeśli sam montujesz to gdzie homologacja ,i dziwić się wtedy że na parking podziemny nie chcą wpuszczać .

:D
Homologacja jest tak jak powinna być! nie "kupuję" przeglądów, nie muszę. Opiłki z aluminium kolego to można sobie "w kieszeń wsadzić" bo nie uwierzę, że wyciągasz kolektor do nawiercania, takie opowieści to dzieciom można. W moim mieście mam kilku kolegów ze szkolnej ławy którzy mają warsztaty zakładające LPG i przy piwku sobie czasem opowiadamy jakie kto historie klientom wkłada.

Tak się niefortunnie składa że instalacja LPG to tylko kawałek wiedzy o silniku i tak się składa że te wszystkie mądre słowa kryją za soba często bardzo proste mechanizmy znane już od dziesięcioleci :)
A najśmieszniejszy w tym wszystkim jest fakt, że nie widziałem jakoś większych kłopotów z wysterowaniem silnika na sekwencji niezależnie od tego czy ma te twoje "magiczne" zmienne długości dolotu, faz rozrządu, obd2, eobd lub -nie wiem czy już się spotkałeś- VMM, VAPS czy PRC. :D

owszem 4 instalacje to niedużo jednak to wystarczająco dużo na moje potrzeby - niekomercyjne - i dzięki temu ja i moi znajomi oszczędzają niemal połowę kosztów instalacji jaką pochłaniają chłopcy od montowania (bo 1000pln to śmiało pobierają za same dłubanie przy aucie)
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

Witam niestety tak się składa że kolektory wykręcam i na stole nawiercam przy okazji myje je ,czyszcze z nagaru . ja działam z polecenia od zadowolonych klientów również obsługuje 4 salony aut Peugot Citroen Renaut i Mercedes od czasu do czasu , a we francuzach trzeba wyjąć kolektor bo fabryczne odlewy są na wtryskiwacze do Holenderskiego wtrysku .
Że ktoś idzie na łatwizne i wierci kolektor żywcem w silniku to ja wiem , ale mojego warsztatu w którym pracje nie oceniaj że wszyscy ,szef każe i płaci za wyjęcie kolektora , ok ja to robie .Tandetnych instalacji na rynku nie brak .
W moim warsztacie równiesz na Niemcy montujemy i na stacji odbioru technicznego ,dostają <abgaz gud achten> sory za błąd nie znam niemieckiego.
I nie masz czym się dziwić że tak negatywnie podchodze do tematu ,bo mnie nauczono dokładności , nawet miałem szkolenie we Wloszech montażu instalacji. Pozdrawiam nie masz co się denerwować
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

maciej pisze:<abgaz gud achten>

Oświęcim ?

moze pomyliles "d" z "t" ?

moze chodzilo Ci o "abgaz GUTE NACHT" ?

bo chyba nie "abgaz gude nacht" ?

staryy.... jakis mikser wlaczyles ze Ci sie literki poprzestawialy ? :>:>
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

Pisałem niemieckiego nie znam dlatego te błędy są .Jeszcze raz przepraszam .
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

maciej pisze: W moim warsztacie równiesz na Niemcy montujemy i na stacji odbioru technicznego ,dostają <abgaz gud achten> sory za błąd nie znam niemieckiego.
I nie masz czym się dziwić że tak negatywnie podchodze do tematu ,bo mnie nauczono dokładności , nawet miałem szkolenie we Wloszech montażu instalacji. Pozdrawiam nie masz co się denerwować
Niemieckiego nie musisz znać przecież ;)
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”