Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Skorzystałbyś czasem ze sprawdzenia ortografii
Kocioł Garnkowi pisze:Klubowicz, który jest długo a robi bałagan
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Spoko. Kazdy uklad trzeba wystroic indywidualnie wiec jak bys znał przedzily pracy Vrisów dla KL-ZE bedziesz je mial jak w wersji J-SPEC.
Ogladam wlasnie wykresy z hamowni probiakow KL-ZE i Vrisy otwieraja sie o 200rpm wyzej w kazdej konfiguracji od zwyklej KL
Panowie najwazniejsze ze układ jest na potencjometrach wiec jesli lubicie grzebac i macie dostep do hamowi samemu poznej bedzieci mogli konfigurowac dzialanie.
Juz znalazlem dla KL-ZE
VRIS 1 open - 4050 rpm, VRIS 2 open - 4800 rpm, VRIS 1 and 2 close - 6800 rpm.
Ogladam wlasnie wykresy z hamowni probiakow KL-ZE i Vrisy otwieraja sie o 200rpm wyzej w kazdej konfiguracji od zwyklej KL
Panowie najwazniejsze ze układ jest na potencjometrach wiec jesli lubicie grzebac i macie dostep do hamowi samemu poznej bedzieci mogli konfigurowac dzialanie.
Juz znalazlem dla KL-ZE
VRIS 1 open - 4050 rpm, VRIS 2 open - 4800 rpm, VRIS 1 and 2 close - 6800 rpm.
Ostatnio zmieniony 2006-06-27 10:04 przez mbmaster, łącznie zmieniany 2 razy.
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Rozmawialem z Ojcem i od Niedzieli zaczyna robic uklady masowo.
Chetnych prosze o dopisywanie sie do listy albo najwyzej nowy wątek stworze z zapisami. Cena 110zl a jak bedzie was wiecej to po 100zl.
Uklad jak pisalem bedzie:
-wysterowny
-okablowany
-zabudowany w pudeleczku plastykowym
-gotowy do pracy
Funkcje
-czujnik otwarcia TPS (75%) lub mozliwosc dzialania z pominieciem TPS-u
-3 diody (standby, Vris1, Vris2)
-bezpiecznik
-mozliwosc dowolnej konfiguracji otwarcia Vrisów.
Chetnych prosze o dopisywanie sie do listy albo najwyzej nowy wątek stworze z zapisami. Cena 110zl a jak bedzie was wiecej to po 100zl.
Uklad jak pisalem bedzie:
-wysterowny
-okablowany
-zabudowany w pudeleczku plastykowym
-gotowy do pracy
Funkcje
-czujnik otwarcia TPS (75%) lub mozliwosc dzialania z pominieciem TPS-u
-3 diody (standby, Vris1, Vris2)
-bezpiecznik
-mozliwosc dowolnej konfiguracji otwarcia Vrisów.
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Wpina sie w kable przy ECU wiec roboty na 5 minut.
Tutaj filmik jak smigaja Vrisy na postoju
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/vris_pc.avi
Tutaj filmik jak smigaja Vrisy na postoju
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/vris_pc.avi
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
i ten jeden układ będzie pasował do każdej V6 w probe? a roczniki tu nie grają roli? przecież w późniejszych latach było np więcej sond lambda więc i kompy muszą być inne... ja się na tych sprawach nie znam i może plotę głupoty ale tak słyszałem
pozdro
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
Dla mnie bomba, wreszcie skończy się problem z tymi podciśnieniami, kupa czasu na rozszyfrowaniu tego cholerstwa poświęciłem i kapa.
Ja oczywiście też przyłączam się do listy chętnych.
Pozdrawiam
Ja oczywiście też przyłączam się do listy chętnych.
Pozdrawiam
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Więcej sond było tylko w wersji kalifornijskiej po 95 rokupimpo pisze:i ten jeden układ będzie pasował do każdej V6 w probe? a roczniki tu nie grają roli? przecież w późniejszych latach było np więcej sond lambda więc i kompy muszą być inne... ja się na tych sprawach nie znam i może plotę głupoty ale tak słyszałem
pozdro
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Ja mam problem taki sam jak Kędziorkowie . Przed remontem silnika miałem 8.1s do 100km/h. Po remoncie pomomo że mam lepsze sprężanie i nie łyka oleju ( wczesniej brał 1litra na 150km 15w40, hehe) a jeżdze na 5w30 mobila, ma 8.7s. Wczesniej vrisy chodzily chyba ok. Obecnie cos sie całkiem spieprzyło bo chyba pow 3tyś zamykają sie oba i ma może z 9.5 do 100km/h ( musze zmieżyć G-Techem ). Dlatego też sie pisze na układ. Oby jak najszybciej. Dobrze by było zrobić testy na hamowni w aucie z uszkodzonym ecu przed podłaczeniem układu jak i po podłaczeniu. Bo jakoś mam małe nadzieje na poprawne działanie vrisow dzieki zastosowaniu owego układu.Ale licze na ciebie.
Zrób wiecej fotek tego podłaczenia.
Zrób wiecej fotek tego podłaczenia.
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
Co do czasów do 100 km/h czas z którego można być zadowolonym robi np. Tykwa - 7.55 sec. czyli trzyma serię jak należy. Co do zamykania się obu vrisów przy 3 tysiącach to błędne myślenie, bo dopiero w okolicy 4 tyś powinien otworzyć się pierwszy. Vris-mod na pewno Ci się przyda, ale przyczyn kiepskich osiągów raczej szukaj gdzie indziej. Vrisy aż takiego doła w mocy nie robią (AŻ takiego). Co do poprawy to raczej nie ma co mówić o nadziejach, bo z tego co widać Mbmaster już wszystko sprawdził i układ ten chodzi, skutecznie zwalczając problem błędnie działających Vrisów.
Pzdr.
Co do czasów do 100 km/h czas z którego można być zadowolonym robi np. Tykwa - 7.55 sec. czyli trzyma serię jak należy. Co do zamykania się obu vrisów przy 3 tysiącach to błędne myślenie, bo dopiero w okolicy 4 tyś powinien otworzyć się pierwszy. Vris-mod na pewno Ci się przyda, ale przyczyn kiepskich osiągów raczej szukaj gdzie indziej. Vrisy aż takiego doła w mocy nie robią (AŻ takiego). Co do poprawy to raczej nie ma co mówić o nadziejach, bo z tego co widać Mbmaster już wszystko sprawdził i układ ten chodzi, skutecznie zwalczając problem błędnie działających Vrisów.
Pzdr.
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Nie mam błednego myślenia tylko poprostu one tak u mnie chodzą. O ile vris1 działał od samego początku tak vris 2 załaczał sie po 4tyś i czuć było dosć mocnego kopa. Obecnie tego nie czuc dlatego podejżewam że obydwa sie zamykają w okolicy 3tyś obr. A róznica to jest i to znacząca. Oczywiscie jesli chodzi i sprawne vrisy i zupełnie niesprawne. Według wykresów które kiedyś mi wpadły w ręce wyszło że V6 bez vrisow traci około 15-20% mocy.RX pisze:Witam,
Co do zamykania się obu vrisów przy 3 tysiącach to błędne myślenie, bo dopiero w okolicy 4 tyś powinien otworzyć się pierwszy. Vris-mod na pewno Ci się przyda, ale przyczyn kiepskich osiągów raczej szukaj gdzie indziej. Vrisy aż takiego doła w mocy nie robią (AŻ takiego).
Pzdr.
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi