To daj wcześniej znać...zorganizuje się jakieś ognisko...Moryc pisze:dzięki za info, chyba się skuszę na opcję toruńską, jak znajdę sobie czas na wygospodarowanie urlopu
Klimatyzacja, nabijanie, nawiew, sterowanie, rezystory itp.
__________________________________________
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
Mercure Cougar 2.0
DODGE Grand Caravan 3.8 2005 - oceans's one
Był
Ford Probe I Gen - Black Angel
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
przepraszam ale nie bardzo rozumiem - tez musze nabic klime bo musialem ja calkowiecie zdemonrtowac przy wyjeciu silnika i musze ja teraz jakos przerabiac zeby ja napelnic bo z wczesniej wypowiedzi wynika ze tak no chyba ze nabije ja jakims czynnikiem R12 -ale co to wogole jest ?? czy ktos moze mi to wyjasnic -z góry dziekuje i pozdrawiam
Temat klimy byl juz szczegolowo omawiany. Przeszukaj troche forum a znajdziesz odpowiedzi.
Temat klimy byl juz szczegolowo omawiany. Przeszukaj troche forum a znajdziesz odpowiedzi.
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: napełnianie klimatyzacji czynnikiem R12 w Trójmieście
a dlaczego nie chcesz przerabiać na nowszy czynnik? później masz już problem napełniania z głowy...Moryc pisze:Witam!
Mam pytanie, czy ktoś orientuje się gdzie mogę napełnic klimatyzację czynnikiem R12 w Trójmieście?
Pytałem w kilku zakładach, ale niestety nie mają tego czynnika (z wiadomych względów), a po przeczytaniu kilku tematów na forum nie bardzo chcę przerabiac ją na nowszy czynnik[/code]
koszt 250zł wraz z napełnieniem jak chcesz podam ci namiary w gdańsku! ja jestem umówiony na piątek
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Jest BMW730i E-38
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
Rozważmy dwie rzeczy. Po pierwsze przerabianie z R12 na R134A jest poważnym błędem. Da się to zrobić ale skróci to żywotność sprężarki. Natomiast z R-12 na R-22 już trochę lepiej. Należy pamiętać że R-12 jest najlepszym ale niestety najbardziej toksycznym czynnikiem chłodniczym. Posiada najlepszą sprawność i chociaż pracuje w układach wysokociśnieniowych to jednak zmniejsza obciążenie sprężarki.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
no właśnie i uważam to jako skórkę za wyprawkę. Olej wymieniają z mineralnego na syntetyk. Nie są to oleje samochodowe (ale takie też można wlać) tylko przemysłowe. I dlatego właśnie zmiana oleju skraca żywotność sprężarek R12. A wiecie czego to wina? Unii Europejskiej bo normy nie zakładają R12 w powszechnym użyciu i dlatego ten czynnik chłodniczy jest wycofywany. Osobiście nie polecam zamieniania R12 na R134A.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
lekuchno odswieze temat otoz mialem kilka sytuacji ze wsiadam do auta odpalam wlaczam nawiew a tu nic!kompletna cisza.gasze auto adpalam na nowo i wszystko cacy.3 dni temu zauwazylem ze przestal chodzic nawiew,ale polazilem po cmentarzu wsiadlem i chodzil ladnie ale nawet nie wiem kiedy przestal bo jak dojechalem przez miasto do domu to juz nie dmuchalo.no i chyba sie obrazil bo nie dmucha juz 3 dni.czy wie ktos o jakims punkcie gdzie cos sie moze rozlaczyc poluzowac itp.?dodam ze jesli chodzi o elektryke to tego dnia wyciagalem tylko akumulator i jego podstawe ale nie rozlaczalem zadnych przekaznikow kostek i innych polaczen bo tylko zakonserwowalem podstawe.czyli ewidentnie gdzies cos nie laczy ale co?
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Sprawdź przekaźnik, który wisi w takim "kondoniku" gumowym koło akumulatora właśnie. On jest od dmuchawy i mogłeś przypadkowo poluzować wtykę, albo złamać nóżkę a one bywają bardzo skorodowaneyork_2006 pisze:lekuchno odswieze temat otoz mialem kilka sytuacji ze wsiadam do auta odpalam wlaczam nawiew a tu nic!kompletna cisza.gasze auto adpalam na nowo i wszystko cacy.3 dni temu zauwazylem ze przestal chodzic nawiew,ale polazilem po cmentarzu wsiadlem i chodzil ladnie ale nawet nie wiem kiedy przestal bo jak dojechalem przez miasto do domu to juz nie dmuchalo.no i chyba sie obrazil bo nie dmucha juz 3 dni.czy wie ktos o jakims punkcie gdzie cos sie moze rozlaczyc poluzowac itp.?dodam ze jesli chodzi o elektryke to tego dnia wyciagalem tylko akumulator i jego podstawe ale nie rozlaczalem zadnych przekaznikow kostek i innych polaczen bo tylko zakonserwowalem podstawe.czyli ewidentnie gdzies cos nie laczy ale co?
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
I ja niestety muszę się podłączyć do tematu...otóż problem polega na tym, że dmuchawa chodzi idealnie na wszystkich biegach tylko, że powietrze leci z nawiewów przy szybie czołowej
Niestety z nawiewów w desce rozdzielczej nie leci nawet podmuch i to się dzieje na wszystkich biegach i we wszystkich ustawieniach
Wcześniej z dmuchawą nie miałem żadnego problemu, co robić
Niestety z nawiewów w desce rozdzielczej nie leci nawet podmuch i to się dzieje na wszystkich biegach i we wszystkich ustawieniach
Wcześniej z dmuchawą nie miałem żadnego problemu, co robić
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
pimpo na cmentarz na pewno sie wybiore jesli juz nic nie pomoze
maciucha dzieki za rade jutro bede grzebal
edit: no i faktycznie byl to przekaznik choc pewnie gdyby nie peknieta obudowa posluzylby jeszcze sporo czasu a tak tylko wszechobecny rudzielec w srodku ale pojawil sie tez problem z zakupem nowego.czy ktos juz kupywal oryginal/zamiennik bo mi w sklepach mowia ze albo serwis albo uzywki trzeba szukac i pytam was czy faktycznie jest problem z dostaniem najzwyklejszego przekaznika?bo przecierz nic skomplikowanego w nim nie ma
maciucha dzieki za rade jutro bede grzebal
edit: no i faktycznie byl to przekaznik choc pewnie gdyby nie peknieta obudowa posluzylby jeszcze sporo czasu a tak tylko wszechobecny rudzielec w srodku ale pojawil sie tez problem z zakupem nowego.czy ktos juz kupywal oryginal/zamiennik bo mi w sklepach mowia ze albo serwis albo uzywki trzeba szukac i pytam was czy faktycznie jest problem z dostaniem najzwyklejszego przekaznika?bo przecierz nic skomplikowanego w nim nie ma
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
Witam.Anonymous pisze:Hmmm.. WU mnie w pierwszej generacbylo tak, ze kontrolka od klimy swiecila sie na tych biegach na ktorych wentylator nawiewu nie e pracowal. Na biegach na ktrych wentylator pracowal sprezarka sie nie wlaczala. Natomiast sprezarka i wentylator na chlotnicy klimy wlaczaly sie co chwile na okolo 2 sekundy na tych biegach gdzie ni e dzialal nawiew a swiecila sie kontriolka klimy. Chyba to troche zamieszalem ...
Chciałem się barrrdzo uprzejmie zapytać.
Na pierwszym biegu nie chodzi mi nawiew ale pali się kontrolka klimy - klima włącza się co kilka sekund. Na pozostałych biegach chodzi mi nawiew ale klima się nie załącza. Z tego, co się zorientowałem, powinno to działać trochę inaczej. Nie znalazłem żadnej odpowiedzi na ten problem - być może jestem zbyt zielony.
Jaka może być przyczyna i jak to naprawić?
Nic przy tym nie mieszałem.
Ostatnio zmieniony 2006-07-26 20:54 przez miles, łącznie zmieniany 1 raz.
2.2 GT 92 black
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bylo na forum
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4994
Na tych biegach co Ci sie świeci kontrolka od AC a nie działa notabene to znaczy że jest spalony opornik tego biegu proste
Wystarczy wymienić opornik i po sprawie
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4994
Na tych biegach co Ci sie świeci kontrolka od AC a nie działa notabene to znaczy że jest spalony opornik tego biegu proste
Wystarczy wymienić opornik i po sprawie
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja barrrdzo serrdecznie dziękuję za odpowiedź, barrrdzo serdecznie. W pierwszej wolnej chwili, zrobię ten oporek i dam znać, czy ta teza się sprawdza, czy też nie.
Pozdrowionka
edit
Niestety - nie był to oporek, który sprytnie zesztukowałem, zaciskając jego końcówki w kawałek konektorka. Podejrzenia padają na słynny presostat, czy cóś - tylko nie wiem jak samo to ustrojstwo sprawdzić.
Pozdrowienia dla wszystkich Klubowiczów.
Pozdrowionka
edit
Niestety - nie był to oporek, który sprytnie zesztukowałem, zaciskając jego końcówki w kawałek konektorka. Podejrzenia padają na słynny presostat, czy cóś - tylko nie wiem jak samo to ustrojstwo sprawdzić.
Pozdrowienia dla wszystkich Klubowiczów.
2.2 GT 92 black
- maverick
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-03-19 12:56
- Galeria: viewtopic.php?t=8029
- Lokalizacja: Poznań
czy ktoś kupował już ten przekaźnik?york_2006 pisze:\edit: no i faktycznie byl to przekaznik choc pewnie gdyby nie peknieta obudowa posluzylby jeszcze sporo czasu a tak tylko wszechobecny rudzielec w srodku ale pojawil sie tez problem z zakupem nowego.czy ktos juz kupywal oryginal/zamiennik bo mi w sklepach mowia ze albo serwis albo uzywki trzeba szukac i pytam was czy faktycznie jest problem z dostaniem najzwyklejszego przekaznika?bo przecierz nic skomplikowanego w nim nie ma
gdzie go szukać?
pozdrawiam
Żółty 2.2 GT '92
509355093
509355093
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Ja dopóki nie dorwałem używki, założyłem najzwyklejszy przekaźnik uniwersalny. Wypiąłem tylko z oryginalnej kostki wsuwki, zaizolowałem je i nałożyłem bezpośrednio na przekaźnik. Jak ktoś ma, to warto wpiąć je od razu w kostkę pasującą do przekaźnika uniwersalnego.Maverick pisze:czy ktoś kupował już ten przekaźnik?york_2006 pisze:\edit: no i faktycznie byl to przekaznik choc pewnie gdyby nie peknieta obudowa posluzylby jeszcze sporo czasu a tak tylko wszechobecny rudzielec w srodku ale pojawil sie tez problem z zakupem nowego.czy ktos juz kupywal oryginal/zamiennik bo mi w sklepach mowia ze albo serwis albo uzywki trzeba szukac i pytam was czy faktycznie jest problem z dostaniem najzwyklejszego przekaznika?bo przecierz nic skomplikowanego w nim nie ma
gdzie go szukać?
pozdrawiam
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- maverick
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-03-19 12:56
- Galeria: viewtopic.php?t=8029
- Lokalizacja: Poznań
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
nie bede zakladal nowego tematu, wiec sie podepne tutaj:]
a wiec w mojej jedyneczce mialem tak, ze od momentu jak go kupilem nawiew mi nie chcial wiac... wlaczalem pokretelkiem i slychac bylo ze cos wieje, z rozna intensywnoscia na roznych biegach ale z zadnego wylotu nic nie wialo nigdy...
no i dzisiaj sie wzielem za to i odkrylem ze ktos grzebal juz przy kablach od dmuchawy... jak ja wyjelem elegancko sie krecila. Wiec nie pozostalo nic innego jak zamienic + z - co dochodza do dmuchawy!! i odrazu poczulem piekny podmuch zewszad czyli bylem wielce szczesliwy ze zaczelo wszystko dzialac jak powinno!! jednak po kilku minutach jazdy nastapila cisza i od tej pory dmuchawa juz sie nie odzywa
czego to moze byc wina??????
a wiec w mojej jedyneczce mialem tak, ze od momentu jak go kupilem nawiew mi nie chcial wiac... wlaczalem pokretelkiem i slychac bylo ze cos wieje, z rozna intensywnoscia na roznych biegach ale z zadnego wylotu nic nie wialo nigdy...
no i dzisiaj sie wzielem za to i odkrylem ze ktos grzebal juz przy kablach od dmuchawy... jak ja wyjelem elegancko sie krecila. Wiec nie pozostalo nic innego jak zamienic + z - co dochodza do dmuchawy!! i odrazu poczulem piekny podmuch zewszad czyli bylem wielce szczesliwy ze zaczelo wszystko dzialac jak powinno!! jednak po kilku minutach jazdy nastapila cisza i od tej pory dmuchawa juz sie nie odzywa
czego to moze byc wina??????
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty