I gen. mała chłodniczka...

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

I gen. mała chłodniczka...

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-17 12:35 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Post autor: Gość »

Chlodniczka ta byla montowana oryginalnie do manualnych skrzyn w wersji GT, ale nie zawsze. Ja na przyklad tez mam ta chlodniczke. Czyli sa modele GT z ta chodniczka i bez niej. Chlodniczka ta ma za zadanie oczywiscie chlodzenie oleju w skrzyni. Pompa oczywiscie jest po to aby olej pompowac :), bo skrznia to przeciez nie automat i wlasnej pompy nie ma. Na moj gust pompa powinna chodzic caly czas, zaraz po odpaleniu auta. Sprawa koloru oleju chyba jasna, czarny zuzyty, czerwony dobry. To ze w chodniczce miales czerony olej pozwala wnioskowac ze pompa juz od dawna nie chodzila i olej w chlodniczce sie ni emieszal w tym ze skrzyni. A ze pompa nie chodzila, znaczy ze nie bylo chlodzenia oleju i skrzynia sie przegrzewala. Moze dlatego padl piaty beie ??
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”