więcej mocy
więcej mocy
Witam klubowiczów.Mam pytanko, czy któryś z was montował turbine do swojej maszyny.Nosze się z zamiarem zamontowania ale niewiem czy silnik na orginalnych tłokach to wytrzyma.chętnie wysłucham waszych opini
kolektor i całą reszte wydechu robie sam potrzebuje tylko namiary na turbine która daje rade, podejrzewam że każda jest do zamontowania.Szukam opisów turbin np: jaka jest różnica disel a benzyna, przy jakich obrotach działają i do jakich obrotów, aby nie okazało się że od disla rozsypie się bo jak rzadna to wstawie od land- rovera no i jak to się ma do orginalnych tłoków Pozdrowionka
Kupcie sobie gazete tuningowa "SPOJLER' tam jest firma ktora zaklada turbinki do kazdej fury.Najtansza i najslabsza turbina daje 95 KM i koszt ze wszystkim do 6000 zl ,sa oczywiscie droz sze i mocniejsze.Ogloszenie i wszystkie dane sa zawsze na okladce tego miesiecznika.Poczytajcie moze was zainteresuje.Ta sama firma zaklada NOS-a
Śliczne dzięki za wskazówki .Gazetke przeglądne ,sprawdze firme ale 6 patoli to nie dam. Mi jest potrzebna turbina nie ich robocizna. Jestem ciekaw jak temat się rozwinie , wolałbym się nie poddawać (nie lubię)Problemem jest zakup odpowiedniej turbinki a potem to już elektryk z kompem będzie musiał powalczyć.W poznaniu jest firma z chamownią która zajmuje się takimi sprawami ale nie odpisuje.
Hubert nie poddawaj się
http://slave.e-edukacja.pl/~drzepsuj/bm ... /turbo.htm
http://www.racingmazda.com/kits/mx6/s-93.htm
IIgen
http://www.mustanggt.net/pasture/1996pr ... index.html
http://www.angelfire.com/extreme3/gtx/engine_build.htm
http://www.geocities.com/motorcity/spee ... turbo.html
http://www.overboost.com/story.asp?id=115
http://www.turboprobe.com/
http://www.geocities.com/hgiljr/Turbo.html
I gen 3.2 Tvin Turbo
http://www.harborside.com/~lhumbert/perform.html
http://slave.e-edukacja.pl/~drzepsuj/bm ... /turbo.htm
http://www.racingmazda.com/kits/mx6/s-93.htm
IIgen
http://www.mustanggt.net/pasture/1996pr ... index.html
http://www.angelfire.com/extreme3/gtx/engine_build.htm
http://www.geocities.com/motorcity/spee ... turbo.html
http://www.overboost.com/story.asp?id=115
http://www.turboprobe.com/
http://www.geocities.com/hgiljr/Turbo.html
I gen 3.2 Tvin Turbo
http://www.harborside.com/~lhumbert/perform.html
To nie jest takie proste,
jesli chodzi o silnik V6 2.5L to mechnicznie zniesie turbo calkiem nie zle.
Kumpel urwal lozrysko przy tloku #6. Gdzie cisnienie oleju jest najmniejsze, ale przedtem dal niezly popis na dynamometrze 357Hp na kolach przy doladowaniu 13psi.
Ale niestety musisz kupic porzadny kontroler silnika, pompe paliwa przynajmniej 255lph, wtryskiwarki z Milenia S + dodatkowe do pracy pod cisnieniem.
Generalnie doprowadzenie i kontrola odpowiedniej ilosci paliwa to jest przyslowiowy kamien w bucie.
Jesli chcesz tanie turbo do 5psi to sprobuj turbine of Forda T-Bird Turbo Coupe (T3 Garett) tylko nie kupuj wersji chlodzonej woda. Do 5 psi nie potrzeba miedzychloziarki i dodatkowych wtryskiwaczy.
Turbo od Gen I jest za male. (na pewno komus to chodzilo po glowie)
W Polsce moze znajdziesz turbo od Saaba, niekture terz mialy T3/T4,
Ford Falcon ??
Buick Regal Grand National mial turbo V6.. ale to rzadke auto.
Generalnie szukaj turbin od silnikow 3L i wiekszych. chlodzonych olejem.
No i oczywisie musisz odpowiedni przygotowac wlot, odlaczyc przewody z podcisnieniem, amputowac zmienny rezonans, i takie tam
Elektryczna turbina od Mercedesa ?? To strata czasu.
Do wyprodukowania 1 psi potrzeba 1.5kW mocy !!!(Gen.2 alternator 1.2kW )
W karzdym razie powodzenia, fajnie ze ktos u nas zaczyna robic turbo.
jesli chodzi o silnik V6 2.5L to mechnicznie zniesie turbo calkiem nie zle.
Kumpel urwal lozrysko przy tloku #6. Gdzie cisnienie oleju jest najmniejsze, ale przedtem dal niezly popis na dynamometrze 357Hp na kolach przy doladowaniu 13psi.
Ale niestety musisz kupic porzadny kontroler silnika, pompe paliwa przynajmniej 255lph, wtryskiwarki z Milenia S + dodatkowe do pracy pod cisnieniem.
Generalnie doprowadzenie i kontrola odpowiedniej ilosci paliwa to jest przyslowiowy kamien w bucie.
Jesli chcesz tanie turbo do 5psi to sprobuj turbine of Forda T-Bird Turbo Coupe (T3 Garett) tylko nie kupuj wersji chlodzonej woda. Do 5 psi nie potrzeba miedzychloziarki i dodatkowych wtryskiwaczy.
Turbo od Gen I jest za male. (na pewno komus to chodzilo po glowie)
W Polsce moze znajdziesz turbo od Saaba, niekture terz mialy T3/T4,
Ford Falcon ??
Buick Regal Grand National mial turbo V6.. ale to rzadke auto.
Generalnie szukaj turbin od silnikow 3L i wiekszych. chlodzonych olejem.
No i oczywisie musisz odpowiedni przygotowac wlot, odlaczyc przewody z podcisnieniem, amputowac zmienny rezonans, i takie tam
Elektryczna turbina od Mercedesa ?? To strata czasu.
Do wyprodukowania 1 psi potrzeba 1.5kW mocy !!!(Gen.2 alternator 1.2kW )
W karzdym razie powodzenia, fajnie ze ktos u nas zaczyna robic turbo.
BLaCK '94 GT 5sp