Probe 2,2 z turbo od Audi TT???

diabel
Posty: 44
Rejestracja: 2006-01-28 16:32
Galeria: viewtopic.php?t=7209
Lokalizacja: Sopot

Probe 2,2 z turbo od Audi TT???

Post autor: diabel »

Witam,wiec mam taki sobie plan żeby wstawić turbo do mojego probka był zwykłym autkiem bez udziwnień czyli GL 2.2 automat.Nie dawno wstawiłem sobie skrzynie od wersji GT, jeździ się super ale brakuje mi mocy.Myślałem o turbo od Audi TT ale nie wiem czy to jest dobry pomysł?.Ile koni wytrzymają seryjne części?tzn wtryskiwacze,papa paliwa,tłoki jakie doładowanie!!!!.Oraz jakiego blo boxa mam zamontować????pozdrawiam mam nadzieje ze pomożecie mi jakoś!!!!! :) :) :) :)
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Super pomysł zwłaszcza z blue boxem ale sie uśmiałem :)

Do 1 GL proponuję jakiegoś AEMa albo Megasquirta i T4 do tego jeszcze jakieś LSD i będzie latać :)

A blue boxa najlepiej czerwonego :lol: :lol:
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Wszystko da się zrobić - kwestia kasy. Odezwij się do Kaliiego - polecam. On będzie wiedział co zrobić, żeby podkręcić moc. Wg mnie, przy obecnych cenach Probków chyba taniej byłoby kupić GT i dalej Gt'ka dłubać. Oprócz większej mocy wyjściowej dostaniesz również ładniejszy wygląd zewnętrzny.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

RX dobrze pisze.
Lepiej dlubac w GT niz w GL, a jak chcesz cos niezwyklego to zapakuj sobe silnik z Probe I gen ale 3.0L V6 i zapodaj mu kompresor uruchamiany przelacznikiem gdzies wewnatrz autka... swietna moc na zamowienie w kazdej chwli na codzien zadnej turbodziury.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

... 8) chyba ze chcesz calkiem szalec, to wtedy kup silnik 3 litrowy i 2.wie turbiny z 3000GT 8) ...przynajmniej bedziesz mial w autcie cos trwalego :D
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

eeeee, lepiej od razu kup silnik 6.0 V12 z mercedesa S-klasy z 94roku i zrób swapa. To nic że ostatnie 2 cylindry to będziesz mieć na tylnej kanapie :lol: :wink:

A tak na powagę, to tylko GT i kosztem tego co wsadziłbyś w GL`a, to GT będzie już imponująco śmigać :twisted:
BEAUTY...POWER...SOUL...
diabel
Posty: 44
Rejestracja: 2006-01-28 16:32
Galeria: viewtopic.php?t=7209
Lokalizacja: Sopot

turbo od audi tt

Post autor: diabel »

no tak ale ile seryjne graty wytrzymają
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: turbo od audi tt

Post autor: Drzymek »

diabel pisze:no tak ale ile seryjne graty wytrzymają
Ze sprzęgłem to już są jaja powyżej 220koni (łatwo spalić), Pompa paliwowa, turbo, wtryski, tłoki - seryjne pozwalają na max ok 250koni (tak żeby auto jeszcze pojeździło), więc wydaje mi się że w przednionapędówce wystarczy :twisted: :twisted: :twisted:

P.S. są to dane orientacyjne
BEAUTY...POWER...SOUL...
diabel
Posty: 44
Rejestracja: 2006-01-28 16:32
Galeria: viewtopic.php?t=7209
Lokalizacja: Sopot

Post autor: diabel »

dokładnie o to mi się rozchodziło.wychodzilem z założenia ze 250 koni mi wystarczy dziekuje
Awatar użytkownika
Anyszes
Posty: 630
Rejestracja: 2005-04-11 19:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Police

Re: turbo od audi tt

Post autor: Anyszes »

Drzymek pisze:
diabel pisze:no tak ale ile seryjne graty wytrzymają
Ze sprzęgłem to już są jaja powyżej 220koni (łatwo spalić), Pompa paliwowa, turbo, wtryski, tłoki - seryjne pozwalają na max ok 250koni (tak żeby auto jeszcze pojeździło), więc wydaje mi się że w przednionapędówce wystarczy :twisted: :twisted: :twisted:

P.S. są to dane orientacyjne
Oley na serii spalił sprzegło ...
UNITE AND WIN
Obrazek
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Re: turbo od audi tt

Post autor: Lisiu »

Anyszes pisze:
Drzymek pisze:
diabel pisze:no tak ale ile seryjne graty wytrzymają
Ze sprzęgłem to już są jaja powyżej 220koni (łatwo spalić), Pompa paliwowa, turbo, wtryski, tłoki - seryjne pozwalają na max ok 250koni (tak żeby auto jeszcze pojeździło), więc wydaje mi się że w przednionapędówce wystarczy :twisted: :twisted: :twisted:

P.S. są to dane orientacyjne
Oley na serii spalił sprzegło ...
nie tylko on...... :twisted:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: turbo od audi tt

Post autor: Lukask »

Lisiu pisze:
Anyszes pisze:
Drzymek pisze: Ze sprzęgłem to już są jaja powyżej 220koni (łatwo spalić), Pompa paliwowa, turbo, wtryski, tłoki - seryjne pozwalają na max ok 250koni (tak żeby auto jeszcze pojeździło), więc wydaje mi się że w przednionapędówce wystarczy :twisted: :twisted: :twisted:

P.S. są to dane orientacyjne
Oley na serii spalił sprzegło ...
nie tylko on...... :twisted:

No właśnie :twisted: :twisted:
Awatar użytkownika
Anyszes
Posty: 630
Rejestracja: 2005-04-11 19:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Police

Post autor: Anyszes »

No Dobra nie tylko on :P nooo ;P a tak nawiasem Łukasz naprawiłes usterke ?
UNITE AND WIN
Obrazek
diabel
Posty: 44
Rejestracja: 2006-01-28 16:32
Galeria: viewtopic.php?t=7209
Lokalizacja: Sopot

Post autor: diabel »

A co oprócz turbo mógł bym wstawić żeby zwiększyć moc??? myślałem nad spiekowym sprzegłem oraz odciarzeniem koła zamachowego.wydech mam juz zrobiony z nierdzewki.co jeczsze???
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

W GL`u to raczej nie zrobisz większej mocy. Wogóle w silnikach wolnossących bardzo ciężko jest podnieść moc bez uturbiania, lub kompresora. Wyjście to nitro, ale to nie to samo :?
BEAUTY...POWER...SOUL...
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

A dlaczego wogóle audi tt nie czaję wyboru tak drogiej turbawki :?:
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

a ja nie czaje dlaczego ten temat jest w ogóle otwarty , skoro wszystkie sprawy byly juz poruszane :?:
Kolejne fantazjowanie i bzdety bez konkretów. Gdzie sá Moderatorzy tak skrupulatnie pilnujácy porzádku :?: :?: :?:
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

To prawda, wszystkie pytania tego typu i gdybania, powinny być w temacie np. "Pomysły na tuning".
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Ale to nie pomysł tylko bzdura kompletna !!
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Dokładnie.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Dużo moc szybko uzyskana to nitro. Przy małym strzale nawet silnik za bardzo po tyłku nie dostanie (przy zachowaniu zasad używania nitro).

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

lukask pisze:Ale to nie pomysł tylko bzdura kompletna !!
Ja tam kiedyś widziałem, szybko znikające w lusterku wstecznym czerwonego GL'a, pewne łaciate teraz 2.5V6 ;)
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Maciucha pisze:
lukask pisze:Ale to nie pomysł tylko bzdura kompletna !!
Ja tam kiedyś widziałem, szybko znikające w lusterku wstecznym czerwonego GL'a, pewne łaciate teraz 2.5V6 ;)
:lol: :lol: :lol:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Maciucha pisze:
lukask pisze:Ale to nie pomysł tylko bzdura kompletna !!
Ja tam kiedyś widziałem, szybko znikające w lusterku wstecznym czerwonego GL'a, pewne łaciate teraz 2.5V6 ;)
Bo kierownik tego V6 jeździł do 3 tysi obrotów żeby spalanie było mniejsze :)
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Maciucha pisze:
lukask pisze:Ale to nie pomysł tylko bzdura kompletna !!
Ja tam kiedyś widziałem, szybko znikające w lusterku wstecznym czerwonego GL'a, pewne łaciate teraz 2.5V6 ;)
Bo kierownik tego V6 jeździł do 3 tysi obrotów żeby spalanie było mniejsze :)

W sumie dobrze maciek ze sie odezwałeś wytłumacz koledze że lepiej silnik z Gt wsadzać ty się znasz lepiej i nie kombinowałeś z dłubaniem zwykłego 2.2
:idea:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”