Nie zapala silnik!
Nie zapala silnik!
Witam!
Od pewnego czasu mam problem z instalacją el. w Probe '94 2.0 USA z ASB. Najpierw zaczal gasnac podczas jazdy, a teraz juz nie odpala! Nie swieci sie kontrolka 'CHECK ENGINE' ktora powinna sie zaswiecic po przekreceniu kluczyka. Znalazlem juz jeden uszkodzony przekaźnik (IGN MAIN) ale po jego zmostkowaniu dalej nie zaswieca sie 'CHECK ENGINE' !! Nie wiem co jest grane: na jego cewce caly czas jest napięcie, czy stacyjka jest przekręcona czy nie! Czy moze mnie ktos poratowac schematami elektrycznymi???
Od pewnego czasu mam problem z instalacją el. w Probe '94 2.0 USA z ASB. Najpierw zaczal gasnac podczas jazdy, a teraz juz nie odpala! Nie swieci sie kontrolka 'CHECK ENGINE' ktora powinna sie zaswiecic po przekreceniu kluczyka. Znalazlem juz jeden uszkodzony przekaźnik (IGN MAIN) ale po jego zmostkowaniu dalej nie zaswieca sie 'CHECK ENGINE' !! Nie wiem co jest grane: na jego cewce caly czas jest napięcie, czy stacyjka jest przekręcona czy nie! Czy moze mnie ktos poratowac schematami elektrycznymi???
Re: Nie zapala silnik!
prawie codziennie przejeżdżam obok Polkowic wiec wyslij mi na priva tel to się jakoś zgadamy i podrzuce ci servisówke(którą mam dzięki greygowiTomasz_50 pisze: Czy moze mnie ktos poratowac schematami elektrycznymi???
),a tak nawiasem mówiąc ostatnio widziałem twoją fure w Lubinie u elektromechanika ,tylko tyle powiem że dzieki temu gościowi byłem jakieś 400zł w plecy ale oczywiście to nie jest regułą
Dzięki wielkie GregX, podziękowania również dla greyg' a
Wysłałem ci na priva moje namiary. Ten warsztat w Lubinie jest i tak najlepszy jaki do tej pory znalazłem choć potwierdzam, że jest również najdroższy...
No i oczywiście wielkie podziękowania dla GregX 'a i greyg' a.
Mostek zdążyłem założyć ale nic to nie dało, oprócz wywalenia jednego bezpiecznika... Znalazłem dwa przekaźniki pod maską które powinny 'łapać' po przekręceniu stacyjki ale nie 'łapią'. Napięcie na ich cewkę chyba powinno przyjść z komputera, ale nie przychodzi. Za to pojawia się jakieś 'lewe' w stosunku do masy akumulatora.
Mostek zdążyłem założyć ale nic to nie dało, oprócz wywalenia jednego bezpiecznika... Znalazłem dwa przekaźniki pod maską które powinny 'łapać' po przekręceniu stacyjki ale nie 'łapią'. Napięcie na ich cewkę chyba powinno przyjść z komputera, ale nie przychodzi. Za to pojawia się jakieś 'lewe' w stosunku do masy akumulatora.
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A o to główny sprawca kłopotów: przewód do pompy paliwa!!! I jest to o tyle zaskakujące, że jak wcześniej wspomniałem nie świeciła kontrolka 'Check Engine' a nie odpowiedzialna za odcięcie paliwa (czy brak jego dopływu) kontrolka 'Fuel Cutout" !! Reszta dziwnych objawów to logika w komputerze - ten nie otrzymał sygnału z pompy więć nie wystawił sygnału na przekaźniki pośredniczące załączające pozostałe obwody stąd też brak 'Check Engine'
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Do Huberta - pamiętasz jak rozmawialiśmy pod realem o diagnostyce auta? Czy chodziło ci o tego gościa? Bo on nie potrafił się nawet połączyć z komputerem z mojej wersji!! Podobno wtyczka nie pasuje! Ty też masz wersje USA - czy robiłeś u niego diagnostyke?
Mam dalej z czymś problem - średnio po 15 minutach jazdy zaczyna świecić 'Check Engine' a wszystko narazie jest OK. Bez komputera nie bede wiedział co jest grane...
Mam dalej z czymś problem - średnio po 15 minutach jazdy zaczyna świecić 'Check Engine' a wszystko narazie jest OK. Bez komputera nie bede wiedział co jest grane...
Jest mały problem... U mnie w gnieździe diagostycznym nie ma pinu 'TEN' !!! Jest oczywiście na pokrywie gniazda opisany (jak wiele innych), ale fizycznie nie jest podłączony!!!
W górnej części gniazda mam wyprowadzone piny '+B' - który jest obok pinu 'TEN' i pin 'GND' to wszystko. Nie zwierałem ich, bo nie wiem jaki efekt bym uzyskał...
W dolnej części gniazda mam wyprowadzone piny 'FAB', 'GND' i 'TAB'. Wewnątrz gniazdo jest opisane jako H383.
W górnej części gniazda mam wyprowadzone piny '+B' - który jest obok pinu 'TEN' i pin 'GND' to wszystko. Nie zwierałem ich, bo nie wiem jaki efekt bym uzyskał...
W dolnej części gniazda mam wyprowadzone piny 'FAB', 'GND' i 'TAB'. Wewnątrz gniazdo jest opisane jako H383.
Ostatnio zmieniony 2004-03-05 14:31 przez Tomasz_50, łącznie zmieniany 1 raz.