Dodam ze u mnie jest taki dziwny obiaw ze przy obrotach rzędu niecałych 5 tys dzieje się cos dziwnego , a mianowicie jest taki dziwny przestój i obroty ida z bólem powoli do 5300 i dalej do 6000 już płynnie . Więc tak sobie myśle ze może to właśnie przez tą kompresje ????????? Mechanik nie zna się zbytnio na probku i mówi ze ogólnie większa kompresja to nie wada jakie jest wasze zdanie na ten temat ???????
Kompresja a osiągi ? I silnik ???
- davidlive
 - Posty: 2849
 - Rejestracja: 2006-07-30 13:29
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10466
 - Lokalizacja: Polaniec
 - Kontakt:
 
Kompresja a osiągi ? I silnik ???
Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanko ! Chodzi oto ze jakiś czas temu (jakieś 8 miechów ) przegrzałem probka (pękł wężyk od płynu ) ale już wszystko zrobione bo silnik teraz ideał . I chodzi oto ze miałem planowaną głowice i kompresja mi się w ten sposób zwiększyła mechanik mi zmierzył  i mam ok 12 . Wiem ze gt powinno mieć cos koło 9 (silnik odprężony ),wiec pytam czy to ma cos wspólnego z osiągami i jeśli cos może się stać to jak zmniejszyć kompresje ??????  
Dodam ze u mnie jest taki dziwny obiaw ze przy obrotach rzędu niecałych 5 tys dzieje się cos dziwnego , a mianowicie jest taki dziwny przestój i obroty ida z bólem powoli do 5300 i dalej do 6000 już płynnie . Więc tak sobie myśle ze może to właśnie przez tą kompresje ????????? Mechanik nie zna się zbytnio na probku i mówi ze ogólnie większa kompresja to nie wada jakie jest wasze zdanie na ten temat ???????
 POZDRO    (teraz bez błędów)  
 [/url]
			
			
									
						
							Dodam ze u mnie jest taki dziwny obiaw ze przy obrotach rzędu niecałych 5 tys dzieje się cos dziwnego , a mianowicie jest taki dziwny przestój i obroty ida z bólem powoli do 5300 i dalej do 6000 już płynnie . Więc tak sobie myśle ze może to właśnie przez tą kompresje ????????? Mechanik nie zna się zbytnio na probku i mówi ze ogólnie większa kompresja to nie wada jakie jest wasze zdanie na ten temat ???????
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009 
I JEST ZNOWU
. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 
			
						I JEST ZNOWU
- davidlive
 - Posty: 2849
 - Rejestracja: 2006-07-30 13:29
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10466
 - Lokalizacja: Polaniec
 - Kontakt:
 
- Basf_Wrocław
 - Posty: 956
 - Rejestracja: 2004-08-26 11:44
 - Samochód: R4 94
 - Galeria: viewtopic.php?t=5626
 - Lokalizacja: Wrocław
 
- Mr. Cynk
 - Posty: 3325
 - Rejestracja: 2003-09-14 22:41
 - Samochód: Pontiac TransAM 350'
 - Lokalizacja: W-M UE
 
davidlive pisze:No wiec dlaczego silnik w 2.2 gt jest odprężony ???? bo już nie czaje tzn ze jak będę miał z 15 to będzie większy power????
david, silnik jest odprężony bo masz turbo.
turbo podaje więcej powietrza i w ten sposób masz więcej mocy z tej pojemności. kiedy będziesz zwiększał ciśnienie poprzez planowanie głowicy możesz przekroczyć pewną linię za którą żywotność silnika zostanie skrócona. jak w przyrodzie, nic za darmo
generalnie tymi 12 to się nie przejmuj i totalnie to olej
- davidlive
 - Posty: 2849
 - Rejestracja: 2006-07-30 13:29
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=10466
 - Lokalizacja: Polaniec
 - Kontakt:
 
