Info na temat Probe!!!
Info na temat Probe!!!
Witam was chłopaki. Chciałbym za jakiś czas kupić probe 2.5 V6 i przerobić je na gaz. Macie może trochę fajnych informacji na temat tego super autka. Jakaś dokumentacja, fajne strony?! Ps jak zachowuje się na gazie i ile pali???
-
- Klubowicz
- Posty: 394
- Rejestracja: 2002-09-03 20:54
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Info na temat Probe!!!
Najlepsza strona jest oczywiście ta. Nigdzie nie znajdziesz tyle praktycznych i potwierdzonych informacji jak na tym forum. Wystarczy trochę poszukać i prawie na wszystko znajdziesz odpowiedź. Inna fajna strona (Polska) to www.performacneprobe.pl Więcej Polskich stron nie znajdziesz. Jeśli chodzi o gaz to sprawdź na forum poniżej temat instalacja gazowa. A tak wogóle to zastanów się Po co Ci 2,5 i walić do tego instalację Już lepiej kup 2,0 i nie wkładaj gazu - wyjdzie prawie na to samo a kasa z instalacji zostanie w kieszeni.
Gaz
Generalnie Black to nie jest to samo. Jak masz dobra instalacje gazowa to samochod idzie jak na benzynce, a 2.5V6 ma zdecydowanie wiekszego kopa od 2.0. Ja mam 3.0V6 i chociaz z problemami w tej chwili prawie nie ma roznicy miedzy gazem a benzynka a w przyszlym tygodniu wymieniam komputer od gazu i wtedy powinny zniknac wszelkie problemy. Pali teraz od 18-20 w miescie i 9 na trasie (gazu) benzynki bral 15 w miescie i 8-9 na trasie.
-
- Klubowicz
- Posty: 394
- Rejestracja: 2002-09-03 20:54
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Nowy Sącz
" na sprzedasz f.probe 2.5v6 pelne wyposarz + skora + inst gaz na wtrysku 2 lata gwarancji 1996/97 130000 km zadbany "
kontakt z gościem:
karapyta@interia.pl tel. 607544447
mam jego zdjęcie - ładne felgi gwiazdy 5 ramienne, kolor bordowy - wygląda "apetycznie"
Cena 29 tys. zł - ogłoszenie również jest na allegro (ze zdjęciem) lokalizacja Szczecinek koło Koszalina. Z tego co widze na allegro ci sami goście mają do sprzedania również 2,0 złoty metalik z 95 r. cena wywoławcza 7500 zł - chyba sobię kupię.
kontakt z gościem:
karapyta@interia.pl tel. 607544447
mam jego zdjęcie - ładne felgi gwiazdy 5 ramienne, kolor bordowy - wygląda "apetycznie"
Cena 29 tys. zł - ogłoszenie również jest na allegro (ze zdjęciem) lokalizacja Szczecinek koło Koszalina. Z tego co widze na allegro ci sami goście mają do sprzedania również 2,0 złoty metalik z 95 r. cena wywoławcza 7500 zł - chyba sobię kupię.
Ostatnio zmieniony 2003-01-09 18:21 przez BLACK PROBE, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Klubowicz
- Posty: 394
- Rejestracja: 2002-09-03 20:54
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Instalacja gazowa do mojej AR kosztuje 2800 zł - ponieważ mam plastykowy kolektor montują jakieś zawory które jakby co to wypuszczają iskrę, do tego osłona katalizatora, zbiornik w koło zapasowe, gaz się sam będzie przełączał po przekroczeniu iluśtam tys obrotów, 2 lata gwarancji - muszę się zastanowić bo jakoś nie jestem przekonany. Ale jak już sportowe probe 2,5 jeździ na gazie to chyba warto spróbować (mam nadzieję, że jakiś 126 p mnie później nie "weźmie").
panowie z racja jest jak z d...ą - kazdy ma swoja. nikt kto zalozyl gaz nie bedzie teraz za bardzo krytykowal tego rozwiazania (no chyba ze jest supersamokrytykiem). ma ono swoje wady i zalety czyli plusy i minusy i jak mawial p. Tym w "misiu" o kapitalizmie - "pamietajcie aby te plusy nie przyslonily wam minusow"
amra 2.5 94 V6 24V
Ja walczylem ze swoim gazem 3 miesiace. Dopiero jak sam zaczalem sie informowac o instalacjach to firma gdzie montowalem gaz robila jak im kazalem. Wymienili mi wszystko lacznie z zaworem na butli.
Wczesniej palil mi 45l gazu na 100 ( W poniedzialek wymieniam jeszcze komputer i mysle ze zacznie dzialac normalnie tzn tak jak na benzynce.
Poza tym odradzam wszystki tankowanie gazu na StatOil. Dwa razy tam zatankowalem i 2 razy mialem problemy na wysokich obrotach.
Wczesniej palil mi 45l gazu na 100 ( W poniedzialek wymieniam jeszcze komputer i mysle ze zacznie dzialac normalnie tzn tak jak na benzynce.
Poza tym odradzam wszystki tankowanie gazu na StatOil. Dwa razy tam zatankowalem i 2 razy mialem problemy na wysokich obrotach.
ja mam jeszcze jedna ciekawa sprawe. po zatankowaniu i odpaleniu samochodu i po przelaczeniu sie na gaz nie chce za bardzo jechac pow. 110 km/h. jak go zgasze i zapale jeszcze raz to pracuje juz normalnie. moze jest to sprawa tego ze zawsze wypalam zbiornik do konca i gaz na poczatku nie dochodzi do kolektora albo co?....
amra 2.5 94 V6 24V
Moze to byc problem kiepskiego gazu. Tankuj gaz zimowy na dobrych stacjach np. BP lub Aral.
Mozesz tez po przelaczeniu sie na gaz i duzych predkosciach (90-130) przelacz sie na benzynke, daj wysokie obroty i po jakims czasie przelacz sie na gaz. Powinno pomoc. Zobacz tez czy nie dochodzi za zimne powietrze z filtra. Chociaz u mnie dochodzi lodowate z rury dolotowej i nie mialem takich problemow ostatnio. Jedynie jak wlalem kiepski gaz
Mozesz tez po przelaczeniu sie na gaz i duzych predkosciach (90-130) przelacz sie na benzynke, daj wysokie obroty i po jakims czasie przelacz sie na gaz. Powinno pomoc. Zobacz tez czy nie dochodzi za zimne powietrze z filtra. Chociaz u mnie dochodzi lodowate z rury dolotowej i nie mialem takich problemow ostatnio. Jedynie jak wlalem kiepski gaz
-
- Klubowicz
- Posty: 394
- Rejestracja: 2002-09-03 20:54
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Gdy jest mało gazu w butli to nie wchodzi na wysokie obroty. Dochodzi np. do 3 - 3,5 tys. i nic. Możesz włączyć wyższy bieg a po dojściu do tych obrotów znowu dalej nie pójdzie. Jest to oznaka że gaz się kończy. Ale nie powinno to mieć nic wspólnego z tym że nie chce mu jechać powyżej 110 km. - coś musi być nie tak. Gdybanie co może być przyczyną na Waszym forum nic nie pomoże - trzeba jechać do warsztatu na regulację.
Sebek
Ps. To pisał kumpel z mojego kompa - jeździ Hondą Accord na gaz od roku.
Black Probe
Sebek
Ps. To pisał kumpel z mojego kompa - jeździ Hondą Accord na gaz od roku.
Black Probe
Witam!
Jakto nie powinno mieć nic wspólnego z tym powyższym??????
Przecierż np. jak ja jadę swoim na piątym biegu i mam 3 tys. obrotów to mam naliczniku 110, 115 km/h!!! Więc????
Jeśli jechał na 5 i kończył mu się gaz mógł więcej nie uciągnąć.
A poza tym to fakt że najlepiej jechać do mechanika.
Pozdrawiam, kollek
Jakto nie powinno mieć nic wspólnego z tym powyższym??????
Przecierż np. jak ja jadę swoim na piątym biegu i mam 3 tys. obrotów to mam naliczniku 110, 115 km/h!!! Więc????
Jeśli jechał na 5 i kończył mu się gaz mógł więcej nie uciągnąć.
A poza tym to fakt że najlepiej jechać do mechanika.
Pozdrawiam, kollek
-
- Klubowicz
- Posty: 394
- Rejestracja: 2002-09-03 20:54
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Jak jezdzilem 2.0 to z gazem nie mialem problemow. Jak sie konczy gaz to jak jedziesz na jakimkolwiek biegu (nawet w automacie) to jak dodasz gazu to samochod nie idzie. Natomiast mozna sie pobujac lekko smyrając pedał jeszcze jakies kilkadziesiąt km. Jezdzilem na gazie 2 lata w 2.0 i jest to fakt super dla portfela. Jest roznica w stacjach. Tankujac na jednej mozna zrobic 450 km/butla a na innej 200. Mialem przypadek jadąc do niemiec, ze zatankowalem na ostatniej stacji przed granicą. Butla 60 - 48 litrów gazu starczyla mi na 200 km! Nastepnym razem tankowalem 2 km wczesniej i robilem normalny przebieg(450 km).