No i zmienie , dowiedzialem sie ze nie tylko u mnie takie cyrki wyszly ale i u innych , MX-6 - 159 (zamiast +170) i Calibra 149 ( zamiast 170) , wiec nic tylko pozostaje zmienic miejsce , a poza tym sprawdzic czas na cwiartkeSqad pisze:
PS. Tykwa>> zmień hamownie, może mieli źle skalibrowaną.
Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08
na chamowni wychodzi cala naga prawda, czasami wydaje sie np. jak tlumik glosny przelotowy, to ze auto ma niezlego kopa, prawda jest calkiem inna. Nie mozna auta zabardzo odetkac. Powinno sie przed kazda zmiana czego kolwiek jechac na chamownie zeby nie szukac w czym problem, przewaznie wszyscy mysla o hamowni dopiero po tz Tuningu
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
Bogus masz racje na Chamowni zawsze tak sie dzieje , szczgólnie jak kogos rozbierzemy do nagaBogus pisze:na chamowni wychodzi cala naga prawda, czasami wydaje sie np. jak tlumik glosny przelotowy, to ze auto ma niezlego kopa, prawda jest calkiem inna. Nie mozna auta zabardzo odetkac. Powinno sie przed kazda zmiana czego kolwiek jechac na chamownie zeby nie szukac w czym problem, przewaznie wszyscy mysla o hamowni dopiero po tz Tuningu
ale w moim przypadku , cala naga prawda ma sie nijak do rzeczywistosci. Hamownia pokazala jedno , a czasy przejazdów pokazaly co innego.
Do tego jak juz sie niestety po fakcie dowiedzialem auto powinno byc hamowane na najwyzszym biegu , przy którym osiágnie predkosc maksymalna, co wiaze sie z uzyskaniem mocy maksymalnej , a wiadomo w przypadku Proba nie jest 4 bieg.
a sam dzwiek , to akurat w moim przypadku zastapienia tlumika srodkowego i kata , przelotowá rurá wiazalo sie z uzyskaniem bardzo przyjemnego dzwieku dla mojego ucha ( i nie tylko mojego )
Zreszta sam pomiar mial pokazac glównie róznice jakie sa po przeróbce i bez niej , co jak pokazal wykres praktycznie nie zmienia niczego w znaczácy sposób. Ale przyznam ze liczylem na znacznie wiecej, jak zreszta chlopacy we wspomnianych przeze mnie autach, a które do najwolniejszych napewno nie nalezá (sprawdzone na Spotach)
W tej chwili mysle o ponownym hamowaniu autka , a jesli po raz drugi wyjdzie podobnie , to zaczne sie martwic. Dla siebie sprawdze teraz tylko cisnienie sprezania.
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nic nie napisałeś, czy wyniki pomiaru to moc na kołach, czy na silniku.
Może tu tkwią różnice? Masz jakiś opis do tego wykresu?
Może tu tkwią różnice? Masz jakiś opis do tego wykresu?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Robert
Do shamowania silnika [samego silnika]jest potrzebna zdecydowanie inna ale koszta i czy wogóle jest to możliwe u nas w kraju chyba ciężko albo raczej nie.
Przecież sama nazwa hamownia podwoziowa mówi za siebie sprawdza moc na kołach.Nic nie napisałeś, czy wyniki pomiaru to moc na kołach, czy na silniku.
Może tu tkwią różnice? Masz jakiś opis do tego wykresu?
Do shamowania silnika [samego silnika]jest potrzebna zdecydowanie inna ale koszta i czy wogóle jest to możliwe u nas w kraju chyba ciężko albo raczej nie.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Pod adresem z linku z wykresu Tykwy jest:
Czytam zanim napiszę...Podwoziowe hamownie samochodowe oraz motocyklowe.
Hamownie podwoziowe przeznaczone sa do kontroli i sprawdzania mocy samochodów oraz motocykli w celach diagnostycznych, a szczególnie praktyczna jest w przypadku weryfikacji przeróbek tuningowych.
Dokładne diagramy pozwalają na odczytanie dokładnych przebiegów:
momentu obrotowego
mocy
ciśnienia doładowania
składu spalin AFR
temp silnika
mocy strat silnika
mocy na kołach
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
To i ja dorzuce 2 grosze. Jak bylismy na klubowym hamowaniu to zapewnie korzystalismy z tego samego typu hamowni (stary typ). Silniki KF (144KM) na tej hamowni mialy 110-120KM Silniki KL (143,4KM moj) a inne max 153KM. Fakt moje auto specjalnie nie bylo odszykowane na hamowanie a wrecz przeciwnie to i tak wszyscy czuli jakis dziwny niedosyt. Niestety nie pamietam na jakim biegu bylo hamowane moje auto. Ale moc byla niebywale zanizona bo nie raz stawalem na 1/4 z autami silniejszymi i cos mi tu nie gralo. Jak bede mial zakladac kolektory wydechowe to zrobie hamowanie przed i po ale na pewno na innej hamowni.
- TYKWA
- Posty: 1296
- Rejestracja: 2005-04-03 18:31
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=6180
- Lokalizacja: polska
NO to starsznie duzo zaplaciles bo ja 40zl za 2 hamowania. Kata tez niemam i nie odczulem zadnej roznicy po wywaleniu. Najzabawniejsze jest to ze mazda ktora miala 153Km zawsze dostawala odemnie w dupe nie wspominajac ze vrisy mi nie dzialaly i 2 sondy mialem klapniete, paliwo z Auchan, zwykly filtr powietrza sprzeglo do bani. Sam jestem ciekaw ile teraz mam ale dowiem cis dopiero po zalozeniu Cai i kolektorkow
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
no to czas jutro na hamownie zabaczymy co z tego wyjdzie
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
witam, a wiec tak; byłem w sobote tam gdzie wczesniej czyli łódz (nagaz) i pocałowałem klamke, dorwałem inna hamownie w piotrkowie tryb. qurwa troche ch#ujowa ale nic innego nie było, nawet nie było nadmuchu, wiec tak:
Vmax=249km/h
moc=190ps
M=208
pomiar drugi :
190ps
M=210nm
troche kicha ale i tak dobrze, raz ze zasieciła sie kontronka check engine, nie było zadnego nawiewu co widać na zdjęciach i cholernie ... jest dolot i filtr uje#bany , wiec podejrzewam ze wycisną by cos wiecej,
wykres bedzie wieczorkiem bo nie maiałem gdzie zeskanować,
Vmax=249km/h
moc=190ps
M=208
pomiar drugi :
190ps
M=210nm
troche kicha ale i tak dobrze, raz ze zasieciła sie kontronka check engine, nie było zadnego nawiewu co widać na zdjęciach i cholernie ... jest dolot i filtr uje#bany , wiec podejrzewam ze wycisną by cos wiecej,
wykres bedzie wieczorkiem bo nie maiałem gdzie zeskanować,
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
zgadza sie koła sa ogromne>nie wiem czy sie cieszyć z tego czy nie
KALII z chęcią chyba skorzystam, bo oprócz mnie to żaden "fachowiec" się do auta nie odtykał, wiec przydało by sie spojrzenie fachowym okiem,
kurcze jak widzieliscie (na zlocie w borkach) to nie za ciekawy jest tez ten dolot, mysle nad ... w masce jakiegoś wlotu
oto wykres:
KALII z chęcią chyba skorzystam, bo oprócz mnie to żaden "fachowiec" się do auta nie odtykał, wiec przydało by sie spojrzenie fachowym okiem,
kurcze jak widzieliscie (na zlocie w borkach) to nie za ciekawy jest tez ten dolot, mysle nad ... w masce jakiegoś wlotu
oto wykres:
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Ze względów na mały bałagan powstały w zamieszczeniu wykresów i zdjęć z hamowni, stworzono zupełnie nowy temat w którym będą umieszczane tylko i wyłącznie wykresy, a dyskusję na ich temat kontynuujemy dalej tutaj.
Nowy temat to Wykresy z hamowni
Niestety ten wątek zostaje odklejony na rzecz tego z samymi wykresami naszych aut.
Nowy temat to Wykresy z hamowni
Niestety ten wątek zostaje odklejony na rzecz tego z samymi wykresami naszych aut.
Ford Probe 2.0 '94r.
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
No to niedługo podejście nr III moze przekroczy sie pewną bariere oby,
trzeci raz i tez gdzie indziej tym razem v-tech k/czestochowy, prawdopodobnie w przeciągu tygodnia/dwóch,oczywiście jak wszystko dobrze pójdzie mam taką nadzieje
trzeci raz i tez gdzie indziej tym razem v-tech k/czestochowy, prawdopodobnie w przeciągu tygodnia/dwóch,oczywiście jak wszystko dobrze pójdzie mam taką nadzieje
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Powiem tak prawie 40 koni to raczej mało realne , ale zaraz zaraz skoro lukask otrzymał 203 na samym doładowaniu 16 to moze jednak da rade (wiem że miał tez inne bajery oczywiście ).
pozdro
pozdro
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
I JEST ZNOWU . Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny
- SoTonkA
- Posty: 821
- Rejestracja: 2005-08-28 21:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5770
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Witam,
Wczoraj przyszedł i czas na mnie...
Pojechałam na hamownię celem sprawdzenia ile to autko ma faktycznie koni po tylu latach beż jakiejkolwiek przeróbki..
Mam totalną serię, nawet świec nie mam żadnych tam pseudo sportowych..
No i powiem wam że efekt mnie zadowolił
Pozdroo
Wczoraj przyszedł i czas na mnie...
Pojechałam na hamownię celem sprawdzenia ile to autko ma faktycznie koni po tylu latach beż jakiejkolwiek przeróbki..
Mam totalną serię, nawet świec nie mam żadnych tam pseudo sportowych..
No i powiem wam że efekt mnie zadowolił
Pozdroo
220 koni, turbo, nitro.. No kocham ten wóz