TURBO i problemy z nim związane.
TURBO i problemy z nim związane.
czesc moje auto zaczyna delikatnie szarpac gdy na wskazniku od turbiny jest caly zakres do zielonego pola i szarpnie tak jak by braklo mi paliwa i dalej jedzie normalnie nie wiem co sie dzieje czy to siada turbina czy cos innego
ja miałem to samo............
Na bank masz za bardzo "podciągniętą" turbinę
Musisz dac inną zwężkę jaką tu masz pokazane:
http://performanceprobe.pl/performancep ... /start.htm
A jak tego nie robiłeś to nawalił ci regulator ciśnienia turbo (nniewiem jak sie to dokładnie nazywa )-ja tak miałem
A na początek to sprawdź czy u wylotu powietzra z turbiny (tam gdzie łaczy sie z gumową rurą) masz podłączony cienki wężyk który idzie właśnie do tego "regulatora"
Niewiem czy dobrze to wytłumaczyłem ale mam nadzieje ze pomoże
Na bank masz za bardzo "podciągniętą" turbinę
Musisz dac inną zwężkę jaką tu masz pokazane:
http://performanceprobe.pl/performancep ... /start.htm
A jak tego nie robiłeś to nawalił ci regulator ciśnienia turbo (nniewiem jak sie to dokładnie nazywa )-ja tak miałem
A na początek to sprawdź czy u wylotu powietzra z turbiny (tam gdzie łaczy sie z gumową rurą) masz podłączony cienki wężyk który idzie właśnie do tego "regulatora"
Niewiem czy dobrze to wytłumaczyłem ale mam nadzieje ze pomoże
Probe 2.2GT i więcej nic nie trzeba pisać nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5
odp
dziwne jest to ze jak auto jest malo rozgrzane to jest wszystko ok a dopiero pozniej zaczyna szarpac pozatym zauwazylem ze na wskazniku boost cisnienie nigdy nie jest takie same na pelnym gazie raz jest na koncu zielonego pola raz przed czerwonym polem a czasami w polowie czerwonego trafia mnie cos jak zaczyna sie szarpanie lub jakby duszenie autka pomozcie prosze
turbina i dziwne odgłosy
w momencie jak sie wlaczy turbina dochodzi dosyc dziwny odglos - jakby jakas uszczelka czy cos przepuszczala,pisk czy cos w tym stylu.czy ktos sie juz kiedys z czym takim spotkal?gdzie moze byc przyczyna? pozdrawiam
GT 2.2 TURBO
już nowy LPG..
już nowy LPG..
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Turbina
Jesli sie powtorze i okaze sie ze takie pytanie juz bylo, to bardzo wszystkich przepraszam (szukalem ale moze za malo bo nie znalazlem dokladnie tego problemu). Problem polega na tym, ze gdy wcisne pedal do dechy (jadac na LPG) to powstaje dziura i wogole nie ciagnie. Jak wciskam pomalu i przyspieszam delikatnie to jest OK. Jak przelaczam na benzyne to problem znika i efektu dziury brak. Ktos mi powiedzial ze to przez turbine i faktycznie jak wywalilem turbo i na gazie i na benzynie jest ok. Czy to moze byc przez to ze moja instalacja LPG nie posiada komputera???
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Ja też tak mam.....................
Jest to spowodowane tym, ze masz pewnie instalacje przystosowaną do turbo i turbina ma za zadanie "pchać" powietrze z gazem do silnika.
Jezeli nagle wciśniesz gaz turbina jeszcze nie działa i dlatego tak jest
Styrasznie mnie to wkurza bo nieraz miałbym wypadek przez to
Chce nagle ruszyc na skrzyzowani i.... auto sie dławi
Jedyny sposób to dawać wiecej gazu przy ostrym ruszaniu a nie ruszyc i dobiero "depnąć"..... bo inaczej bum
Moze macie jakiś pomysł na obejscie tego
Jest to spowodowane tym, ze masz pewnie instalacje przystosowaną do turbo i turbina ma za zadanie "pchać" powietrze z gazem do silnika.
Jezeli nagle wciśniesz gaz turbina jeszcze nie działa i dlatego tak jest
Styrasznie mnie to wkurza bo nieraz miałbym wypadek przez to
Chce nagle ruszyc na skrzyzowani i.... auto sie dławi
Jedyny sposób to dawać wiecej gazu przy ostrym ruszaniu a nie ruszyc i dobiero "depnąć"..... bo inaczej bum
Moze macie jakiś pomysł na obejscie tego
Probe 2.2GT i więcej nic nie trzeba pisać nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5
To co opisujesz występuje, gdy masz ustawiony LPG na dość oszczędną jazde. Ustaw sobie aby dostawał trochę więcej gazu niż obecnie i problem zniknie.
Miałem instalacje z normalnym reduktorem i reduktorem do turbo. Żadan różnica.
P.S. Jeśli masz gdzieś pod ręką dowolny wał korbowy, to pie....lnij nim tego mechanika od 10.000
Miałem instalacje z normalnym reduktorem i reduktorem do turbo. Żadan różnica.
P.S. Jeśli masz gdzieś pod ręką dowolny wał korbowy, to pie....lnij nim tego mechanika od 10.000
Człowieku, kim jesteś że walisz takie smuty i nawet się nie przedstaiwsz? Szaleńcem nazywasz kogoś kto nie godzi się płacić 4 zeta za paliwo, które jakością nieraz dorównuje LPG. A już takie teksty o wypaleniu głowicy.... Jakbyś miał więcej rozumu w łebku to poczytałbyś forum i dowiedział się że niejeden z nas jeździ na gazie z turbiną od lat i zapewniam cię że głowice mają w jak najlepszym porządku (nie tylko w aucie ).Anonymous pisze:Masz zly gaz w butli, zmien na NO2 (podtlenek azotu) i nie bedzie problemu z przyspieszaniem.
Co za szaleniec kupuje auto z turbo i instaluje LPG zeby bylo "oszczedne"
Ale na serio to rozwalisz glowice na tak ubogiej mieszance, wywal LPG nie turbo
a tu to już rozbawiłes mnie do łez... wzór chemiczny podtlenku azotu to N2O - widać jaki z ciebie facowiec .... gościu...Anonymous pisze:NO2 (podtlenek azotu)
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)