Cześć Cinek !
Fajnie by było podłączyć sobie miernik i wg. natężenia sprawdzić jego zużycie . Niestety to czysta fikcja . Owszem w teorii mógłbyś sprawdzić w ten sposób coś co definiowało by opory pracy rozruchu silnika - ale tylko w teorii . Nawet w warunkach laboratoryjnych nie będziesz miał wszystkich danych by policzyć prawidłowo wszystko .
Począwszy od samego akumulatora (który może być zużyty lub nie ; który ma różny prąd rozruchu w zależności od temperatury , wieku , firmy , surowców z jakich jest zrobiony , jego oporu wewnętrznego , stan elektrolitu , itd , itp )
po przez stan przewodów , łącz , wilgotności otoczenia , izolacji , grubości , itd ;
kończąc na silniku - nie badasz tylko i wyłącznie kompresji ale i stan panewek , sworzniów , układ rozrządu oraz wszystko co pracuje zasilane pracą silnika - np.pompa wodna , olejowa , alternator ...
Nie wspomnę o rodzaju oleju i jego stanie
He he , nawet zabrudzony filtr powietrza może dać przekłamanie
Sorry Cinek , że podcinam Ci skrzydła ale ta metoda wydaje mi się mało racjonalna by przy złożoności silnika V6 i nielaboratoryjnym jego badaniu w jakimkolwiek stopniu sprawdzić jego stan .
Wydaje mi się , że takie badanie więcej Ci powie o stanie akumulatora niż w/w
Chyba tyle
Pozdrawiam
Tomek
Spadek napięcia przy rozruchu, a kompresja. TEST
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Spoko Cinek.
Poczekaj jeszcze jakiś czas, a na pewno ktoś dokona pomiaru.
Za tym kimś pójdą następni i jeszcze sytuacja się rozwinie.
Jak chcesz, to zmierzę jutro u siebie, ale ja mam 2.2 więc chyba za bardzo nie pomogę.
Cierpliwości.
Ps. Hehe, a tak jakoś mi się skojarzyło, że z 2.5 to wieczne problemy są .
Może dlatego nikt z właścicieli dwójek nie jest w stanie podać odpowiednich wartości.
Chyba musiałem im wjechać na ambicję.
Poczekaj jeszcze jakiś czas, a na pewno ktoś dokona pomiaru.
Za tym kimś pójdą następni i jeszcze sytuacja się rozwinie.
Jak chcesz, to zmierzę jutro u siebie, ale ja mam 2.2 więc chyba za bardzo nie pomogę.
Cierpliwości.
Ps. Hehe, a tak jakoś mi się skojarzyło, że z 2.5 to wieczne problemy są .
Może dlatego nikt z właścicieli dwójek nie jest w stanie podać odpowiednich wartości.
Chyba musiałem im wjechać na ambicję.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Oley Ty sie od 2.5 odczep ja tam swoje mam i nie nazekam smiga az miło.
Cinek gdybym miał czym zmierzyc to podałbym Ci wyniki bo lubie bawic sie z autkiem ale ze nie mam no to .... Poczekaj ktos zrobi i sie nie załamuj
Cinek gdybym miał czym zmierzyc to podałbym Ci wyniki bo lubie bawic sie z autkiem ale ze nie mam no to .... Poczekaj ktos zrobi i sie nie załamuj
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153