Brak mocy w Probe II 2.0

Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

To ja Ci opowiem lepszą akcję ;) Jedziemy sobie na zlot chyba w 5 Probków z Wrocławia. Jechaliśmy (oczywiście po autostradzie) max 180 bo warunki na więcej nie pozwalały. Poza tym(dziękuję Robercie) sam nigdy z takimi prędkościami nie jeżdżę ale trzeba było gonić Vałki ;) Zaczął padać deszcz. Więc zaczęło się pełne skupienie. Nagle w lusterku wstecznym widzę Corsę (jechałem ostatni). No więc mówię chłopakom przez CB, że jakaś Corsa siedzi mi na ogonie, nieznacznie przyspieszyliśmy. W Corsie siedziałą babka, trzymała jedną ręką kierownicę, i paliła fajkę ;) Jechała za mną z 4 km, po czym jak gdyby nigdy nic przy prędkości 180 wyjechała na lewy pas i połknęła nas wszystkich :twisted:

Co do sławnej Hondy możliwe, że są szybkie, nie wiem tylko ile prawdy jest w tych 160 koniach. Ojciec ma troszkę większą Hondę ale jednak Hondę. Accord 2,2 Vtec z 98 roku i powiem Ci, że naprawde wbiija w fotel. Zrobiliśmy testa, bo wszyscy, którzy nią jechali mówili, że może objechać V6, dostałem w tyłek przeokrutnie, Probas jechał na gazie 1gen.
Ostatnio zmieniony 2007-12-14 10:57 przez Basf_Wrocław, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Ta Honda i 12.5 na 1/4 mili to śmiech na sali - kłamstwo i oszczerstwo wyssane z palca... :lol: To szybciej niż 330 konna Supra :-) Gość gadał głupoty albo Honda gruntownie przebudowana na drag racing.

Te silniki mają beznadziejny moment obrotowy osiągany BARDZO wysoko. Ja tam nie lubię takich wiertarek.

Co do ścigałek to to nie jest Lambo, że się da w palnik na ostatnim biegu i można się ścigać.

Jak chcę się ścigać to nie ma litości - brutalna redukcja, wysokie obroty przez cały czas i błyskawiczne zmiany biegów.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Timi
Posty: 17
Rejestracja: 2007-11-05 18:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Timi »

Witam. Co do małych japończyków to całkiem inna historia i autka. miałem Honde CRX 135km. miała niby niecałe 8s - 100km/h. ale udało mi się objechać np. Calibre 2,5 v6 170km. BMW 2,5 albo astre GSI ale to tylko do ok. 100 -120km/h, później moment obrotowy daje znać o sobie i nie jest już tak kolorowo. Ale mi sprawiało wielką radość wkręcanie silnika na 8000rpm. Zależy kto co lubi, ale chwała japońskim inżynierom. :lol:
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Ryż też mają dobry :lol: :wink:
Let The Galaxy Burn....
kocurro
Posty: 484
Rejestracja: 2007-03-25 18:50
Samochód: była skoda superb
Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce

Post autor: kocurro »

słyszałem że kiedyś niemcy chcieli się pochwalić swoją precyzją i wyprodukowali najcieńszą na świecie igiełkę. wymiarów nie pamietem ale można ją było zobaczyć tylko przez jakiś super mikroskop. potem igła została wysłana do skośno okich a oni po tygodniu odesłali tą igłę:):) ze zrobionym otworem w środku:):):):):):):)
wszyscy mają PROBE. miałem i ja:(:( 2.0 16v,94r.
Awatar użytkownika
pawelc
Posty: 115
Rejestracja: 2006-04-26 15:30
Samochód: mazda mx-6 ,2,5v6,92r x2
Lokalizacja: Drawno zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: pawelc »

nie ma co się nabijać z japończyków Wasze "probówki" to w 80% japończyki :D :wink:
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Jakich 80%? Ja bym powiedział że w 99% :lol:
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
dyb
Posty: 484
Rejestracja: 2007-11-14 22:29
Galeria: viewtopic.php?t=12699
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dyb »

dyb pisze:btw dzis na trasie jak jechalem to mnie objechal seat toledo :D
tzn ktos sie ciagnal przede mna 100/h to jechalem sobie ekonomicznie na 5tce, pozniej widze jakis seat mi siadl na dupie to depnalem i prawym pasem wyprzedzilem tego kolesia jak mialem luke (nie robilem redukcji na 4 i pewnie dlatego ten seat tak mnie cisnal), koles siedzial mi na dupie caly czas jak wymijalem kolesi, przy 130 i pedale na maxa seat mnie smignal jak chcial :D jak jechal za mna bylem przekonany ze to pewnie jakis leonik sie sadzi, a jak mnie wyprzedzil to patrze ze to toledo :<
moze jakbym cisnal na 4rce to by mnie nie smignal, no ale szkoda wachy :D
Wczoraj mialem troche pustej trasy krakowskiej dla siebie to depnalem i przeciagalem go tak do 5tys obrotow, na 4rce jechalem jakies 150 i kopa przy 3500-5000 obrotow mial ladnego :D jakbym tak pojechal to ten toledo moglby powachac dymek! :P
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

pawelc pisze:nie ma co się nabijać z japończyków Wasze "probówki" to w 80% japończyki :D :wink:
HellHound pisze:Jakich 80%? Ja bym powiedział że w 99% :lol:
Ja bym dał D.Generacji krakowskim targiem ;) 40% Obrazek
performanceprobe.com pisze:The Probe is based on Mazda's 626 and MX-6 structure. According to Ford, the second generation Probe is about 60% Ford and 40% Mazda. The first generation is more like 55% Ford 40% Mazda, and 5% Mitsubishi. Mitsubishi is responsible for supplying quite a few part for the first generation Probes, including the turbocharger, alternator, and throttle body.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

dyb pisze:
dyb pisze:btw dzis na trasie jak jechalem to mnie objechal seat toledo :D
tzn ktos sie ciagnal przede mna 100/h to jechalem sobie ekonomicznie na 5tce, pozniej widze jakis seat mi siadl na dupie to depnalem i prawym pasem wyprzedzilem tego kolesia jak mialem luke (nie robilem redukcji na 4 i pewnie dlatego ten seat tak mnie cisnal), koles siedzial mi na dupie caly czas jak wymijalem kolesi, przy 130 i pedale na maxa seat mnie smignal jak chcial :D jak jechal za mna bylem przekonany ze to pewnie jakis leonik sie sadzi, a jak mnie wyprzedzil to patrze ze to toledo :<
moze jakbym cisnal na 4rce to by mnie nie smignal, no ale szkoda wachy :D
Wczoraj mialem troche pustej trasy krakowskiej dla siebie to depnalem i przeciagalem go tak do 5tys obrotow, na 4rce jechalem jakies 150 i kopa przy 3500-5000 obrotow mial ladnego :D jakbym tak pojechal to ten toledo moglby powachac dymek! :P
No nie powiedziałbym. Seaciki są dość żwawe bo jeździłem troche takimi. Zresztą podstawowy diesel 1.9 po samym zchipowaniu ma ok 165 koni i jakieś 380nm :wink:
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
S_H_A_D_O_W
Posty: 1448
Rejestracja: 2007-04-19 14:55
Galeria: viewtopic.php?t=14266
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: S_H_A_D_O_W »

Kwestia ktory 1.9 bo bylo ich pare rozdzajow na przestrzeni lat o roznych mocach i w roznej technogii. Nowsze toledo dysponowaly moca 90, 110, 130 i 150KM z motorku 1.9. Wiec nawet bez chipa najmocniejsza wersja moze napsuc krwi V
...w niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nim zawładnę ...
Czarne 2.5V6 USA 92r
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Sorry nie napisałem dokładnie że chodziło mi o 1.9 TDI
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

toć wymienił same tdi :P
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Nie same. TDI to tylko 110km, 130km, 150km a mi chodziło o najpopularniejszą jednostkę z tdi czyli 130km bo 150 to bez chipa bardzo dobrze się przemieszcza.
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbo_Direct_Injection
* 1.9 TDI 90 KM (bez pompowtryskiwaczy, pompa rotacyjna, od początku do końca w ofercie VW, jako silnik podstawowy diesla) (1998-2003)
* 1.9 TDI 110 KM (bez pompowtryskiwaczy, pompa rotacyjna) (1998-2000)
* 1.9 TDI 115 KM (silnik przejściowy z pompowtryskiwaczami) (2000-2001)
* 1.9 TDI 101 KM (nowy silnik z pompowtryskiwaczami) (2001-2003)
* 1.9 TDI 131 KM (nowy silnik z pompowtryskiwaczami) (2001-2003)
* 1.9 TDI 151 KM (nowy silnik z pompowtryskiwaczami) (2001-2003)
* 2,5 TDI 130 KM (nowy silnik z pompowtryskiwaczami) (2003-2008)
* 2,5 TDI 174 KM (nowy silnik z pompowtryskiwaczami) (2003-2008)
kocurro
Posty: 484
Rejestracja: 2007-03-25 18:50
Samochód: była skoda superb
Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce

Post autor: kocurro »

dobra skończcie już o seacie. ja dzisiaj na światłach odstawiłem matiza i uważam to za sukces:):):):)
wszyscy mają PROBE. miałem i ja:(:( 2.0 16v,94r.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Eeee tam.
Ja jakoś na brak mocy (jeżdżąc Cacka autem) w 2.0
specjalnie nie narzekałem: :wink:

:arrow: OLEY w Cackowym 2.0

Nie jest to co prawda jedynka GT, ale.... :wink:
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
cacek
Posty: 1378
Rejestracja: 2006-01-12 16:54
Samochód: Wołowina
Galeria: viewtopic.php?t=8555
Lokalizacja: Police

Post autor: cacek »

Aaa tam Oleyku Szpila pokazał jak sie powinno śmigać 2,0 :wink: :lol:
"...Jedni będą mnie szanować, drudzy znienawidzą..."
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”