stożek a gaz

Awatar użytkownika
Bartekk
Posty: 141
Rejestracja: 2004-10-17 15:13
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10629
Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia

Post autor: Bartekk »

ja dzisiaj robilem przegląd instalacji (nie sekwencja) i powiedział że u mnie dolot ze stożkiem tylko by chodził po zainstalowaniu blosa.nie wiem ile w tym prawdy bo nei siedze w temacie ale chyba ma gość rację bo mogłby gasnąc od nadmiaru powietrza.

pozdrawiam
był 2.0 USA 93r
jest Passat TDI Sport 170KM 2003r
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Niekoniecznie tylko z blosem. Mój na zwykłej instalce pięknie chodził, tylko palił około litra więcej gazu, niż przed założeniem stożka.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Też się poważnie zastanawiam nad sekwencyjnym LPG i nie wiem jak to się będzie spisywać z CAI :roll:
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

u mnie z kompletnym dolotem ze stozkiem i przy prostej instalce mieszalnikowej nie ma zadnych problemow :D
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

sekwencja będzie chodzić jak na zwykłym dolocie....
dobra regulacja i musi latać
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Post autor: TYGRYSEX »

A ja uważam że stożek do LPG to ni w ząb .

Po h... zakładać stożek żeby poprawiać osiągi skoro autko jest zagazowane i kucy mu ubyło jak stajnia wielka !!! A stożek doda autku jakieś kilka klaczy i to bez narowistgo ogiera
( o k....a ale z tymi końmi to przesadzilem :-& )

Oto IDIOTOODPORNY schemat jak to się ma do autka :

MOC + STOŻEK = Większa MOC
MOC - ZAGAZOWANIE = Mniejsza MOC
Mniejsza MOC + STOŻEK = Niewiele Mniejsza MOC

To chyba jakoś tak :twisted:
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Wiesz mamy tu przypadki że stożek dodał prawie 50KM :D
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Dla zwyklych instalacji jedynym ratunkiem jest BLOS gazowy BRC piekna sprawa :D wiem bo widzialem co zrobil z silnikiem 1.8 w golfie normalnie ozyl. piekne jest w nim to ze po
1 nie zweza dolotu
2 stusunek dawki paliwa do powietrza jest ustawiony i podawany w calym zakresie obrotow.Warunkiem jest dobry parownik.

Zamowilem juz takie cudo wiec wam opisze jak to wyglada w probe.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Ile cię taka podmiana będzie kosztować?
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

TYGRYSEX pisze:A ja uważam że stożek do LPG to ni w ząb .

Po h... zakładać stożek żeby poprawiać osiągi skoro autko jest zagazowane i kucy mu ubyło jak stajnia wielka !!! A stożek doda autku jakieś kilka klaczy i to bez narowistgo ogiera
( o k....a ale z tymi końmi to przesadzilem :-& )

Oto IDIOTOODPORNY schemat jak to się ma do autka :

MOC + STOŻEK = Większa MOC
MOC - ZAGAZOWANIE = Mniejsza MOC
Mniejsza MOC + STOŻEK = Niewiele Mniejsza MOC

To chyba jakoś tak :twisted:
Nie do końca z Tobą się zgodzę...
Nawet jeśli by tak było, to wszędzie mamy dużo mniejsze koszty eksploatacji, przy jak piszesz w trzecim punkcie: niewiele mniejszej mocy. A w przypadku instalki sekwencyjnej mocy nam raczej nie ubywa, a były przypadki, że przybyło :D
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Maciucha to popatrz w nasze wykresy z hamowni - każdemu nawet na sekwencji ubywa, niekiedy sporo. Norma, po prostu jak ktoś chce tanio jeździć to trzeba iść na kompromisy.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Z reguły tak, ale jak chcesz poganiać robisz "pstryk" i ganiasz po staremu. Dodatkowe straty to tylko ciężar instalacji. A znam przypadki kiedy na gazie moce były większe jak na benie. U Kali'ego nawet tak było chyba.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Blos kosztuje 300zl + 14zl opaski itp.Napisze wam czy warto bylo.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU »

sekwencyjna instalacja gazowa + stożek made in USA = zero problemów + odczuwalny wzrost mocy (może ie dziesiatki KONI ale różnice wyraźnie czuć) spalanie większe ok. 1L gazu na 100km -- tak sytuacja wygląda u mnie
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”