Nie kątówką jeszcze mnie nie powaliło było to 4 lata temu wtedy dostanie sportowej tarczy do gt1 graniczyło z cudem.Facet to frezował ale spierdzielił robotę dlatego biło ALE NI POLECAM TAKICH przeróbek.[są niebezpieczne]KALII podobno kiedyś próbował nacinać kątówką Razz
Tarcze hamulcowe
-
KALI
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- thebestcars
- Posty: 227
- Rejestracja: 2004-11-29 20:15
- Galeria: viewtopic.php?t=6093
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
ile koplet takich tarczy blackdimand i jaki efekt hamowaniea ??
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!


Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!

-
KALI
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Bartekk
- Posty: 141
- Rejestracja: 2004-10-17 15:13
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10629
- Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Maciucha pisze:Wg mnie to tylko nówki. Toczenie też kosztuje, a minimalna grubość tarczy to 8mm. Nówka ma 10mm, jak już widać ranty to pewnie po toczeniu może tych 8mm nie być, albo niewiele ponad.Destroyer pisze:... Chciałbym jeszcze zapytać o jedną rzecz przy okazji, nie zakładając nowego tematu: czy opłaca się toczyć tarcze hamulcowe (tylne) czy jednak najlepiej będzie kupić nowe? Moje są w takim sobie stanie. No i jakiej firmy będą najlepsze
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade

'89 2.0 Turbo downgradeWczoraj zamówiłem klocki i tarcze ATE, zobaczymy. Chciałem Brembo, ale gościu mówił, że mają sporo reklamacji na brembo.
Tutaj ma tanio http://moto.allegro.pl/item252681182_at ... probe.html
Tutaj ma tanio http://moto.allegro.pl/item252681182_at ... probe.html
Andrew
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
Ford Probe II 2,5V6 Kanada '93r.
Ford Mondeo MK3 ST220 3,0V6 '02r
Chrysler Concorde Limited 3,5V6 '02r.
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Jeżeli chodzi o tarcze to nie wiem jak się sprawują. Obecnie mam klocki ATE i są ok z wyjątkiem tego, że strasznie się z nich pyli. Po kilku dniach robi się niezły syf na felgach. Jak wcześniej miałem Lucas'y nie było tego efektu ale może kupiłeś jakiś inny rodzaj i będzie ok.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Audi A6 C7 3.0 TDI
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Słuchajcie, a ja właśnie zmieniłem tarcze z tyłu, dałem nowe tarcze i nowe klocki. Ale pojawił się problem.
Okazuje się że po zamontowaniu nowych tarcz i kolców zacisk nie wchodzi na swoje miejsce, ci którzy wymieniali klocki wiedzą o co chodzi. Jest po prostu za szeroko a tłok który jest w zacisku nie daje się bardziej wcisnąć. Jaki jest sposób na jego wciśnięcie?
Okazuje się że po zamontowaniu nowych tarcz i kolców zacisk nie wchodzi na swoje miejsce, ci którzy wymieniali klocki wiedzą o co chodzi. Jest po prostu za szeroko a tłok który jest w zacisku nie daje się bardziej wcisnąć. Jaki jest sposób na jego wciśnięcie?

- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Dwa sciski stolarskie i kawałek profila metalowego i gwarantuje ze sie schowa

Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Odpal jeszcze samochód, jak u Qkiego wyniemienialiśmy kiedyś z przodu też sie nie dało schować uruchomienie troche zelżyło. Możliwe że są jakieś zawory zwrotne stad ten problem.KITT pisze:Słuchajcie, a ja właśnie zmieniłem tarcze z tyłu, dałem nowe tarcze i nowe klocki. Ale pojawił się problem.
Okazuje się że po zamontowaniu nowych tarcz i kolców zacisk nie wchodzi na swoje miejsce, ci którzy wymieniali klocki wiedzą o co chodzi. Jest po prostu za szeroko a tłok który jest w zacisku nie daje się bardziej wcisnąć. Jaki jest sposób na jego wciśnięcie?
- samo zło
- Posty: 159
- Rejestracja: 2008-01-04 00:57
- Samochód: Probe II 94 2.5, CBR 900RR
- Lokalizacja: Ajdahooo
W pazdzierniku przymierzam się do wymiany układu hamulcowego tzn chodzi mi szczególnie o wyrzucenie obecnych tarcz, klocków i zacisków. Kazdy chyba wie do czego nadają sie te nasze tarcze
u ojca vectra B 1,6 ma większe
.Przy hamowaniu nawet z 180 km/h bardzo łatwo przegrzać tarcze a wiadomo czym sie to kończy... no ale do rzeczy...
Planuje wsadzić jak najwieksze tarcze (oczywiscie w granicach rozsądku i PLN
) najlepiej nacinane i nawiercane gdyż jak wiadomo lepiej odprowadzają ciepło i cały syf z klocków, z kolei zaciski najlepiej 2 -tłoczkowe no i wiadomo klocki. Jakie czekają mnie modyfikacje układu hamulcowego? jakie polecacie tarcze zaciski klocki ? ewentualnie komplet? jaki rozmiar tarcz? itd itd dodam ze na ten "zabieg" będe mial max 2.5 tyś z góry wielkie dzieki
Planuje wsadzić jak najwieksze tarcze (oczywiscie w granicach rozsądku i PLN
- sziaba
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-04-23 20:29
- Samochód: Skoda Octavia Scout
- Galeria: viewtopic.php?t=13751
- Lokalizacja: Szczecinek
Pozdrawiam
Rzuc okiem na to : http://www.tuninghaus.de/shop/catalog/p ... s_id=18330
Niestety jak widzisz 2,5 tys. zl to za malo
na Twoja konfiguracje
To dosc powazne koszta dajace super efekty
Sam kiedys zbieralem sie na cos takiego lecz finanse sprowadzily mnie na ziemie
Polecal bym ci : tarcze seryjnych rozmiarow nacinane i nawiercane po obrubce termicznej do tego odpowiednie klocuszki i jeszcze takie przewody .
a na koniec plyn hamulcowy o wyzszych parametrach (pompa ham. probe dobrze sobie z tym radzi
)
Sam mam podobny zestaw i niezle sobie z tym autko radzi
Ps.-Oponki tez daja swoje
Sorry za pisownie i niem. linki ale chwilowo komp mi sie sypnol

Rzuc okiem na to : http://www.tuninghaus.de/shop/catalog/p ... s_id=18330
Niestety jak widzisz 2,5 tys. zl to za malo
To dosc powazne koszta dajace super efekty
Sam kiedys zbieralem sie na cos takiego lecz finanse sprowadzily mnie na ziemie
Polecal bym ci : tarcze seryjnych rozmiarow nacinane i nawiercane po obrubce termicznej do tego odpowiednie klocuszki i jeszcze takie przewody .
a na koniec plyn hamulcowy o wyzszych parametrach (pompa ham. probe dobrze sobie z tym radzi
Sam mam podobny zestaw i niezle sobie z tym autko radzi
Ps.-Oponki tez daja swoje
Sorry za pisownie i niem. linki ale chwilowo komp mi sie sypnol
Byl sobie Probe 2,5 V6 24v
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
Była sobie Mazda MX-5 NC
Jest Skoda Octavia Scout
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- sziaba
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-04-23 20:29
- Samochód: Skoda Octavia Scout
- Galeria: viewtopic.php?t=13751
- Lokalizacja: Szczecinek
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
- sziaba
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-04-23 20:29
- Samochód: Skoda Octavia Scout
- Galeria: viewtopic.php?t=13751
- Lokalizacja: Szczecinek
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt: