rozrzad
rozrzad
Nie wiem czy to wazne i czy ktos juz o tym nie pisal ale dzisiaj wymienialem rolke i napinacz(przed wymiana dzwiek podobny do diesla)i co jest w tym wszystkim wazne to taka mala sprezynka co tez ja trzeba wymienic ale na Forum o tym nie bylo(tak mi sie wydaje).Teraz wszystko jest OK.
Artek -> nerVous ma silniczek 2.0 16V ale moge ci powiedzieć ile co kosztuje u mnie:Artek pisze:Sorry no byłem jaAnonymous pisze:ile dałeś za części i wymianę ?
- pasek rozrządu - 190 PLN / szt.
- rolki, napinacz - 595 PLN / kpl.
- wymiana - 350 PLN
P.S. ceny części wg Mazdy - Ford paski ma w tej samej cenie ale to drugie wiąże się z wydatkiem 1400 PLN ...
Przepraszam ze tak dlugo nie odpisywalem ale mam ograniczony dostep do netu.A wiec tak:mam II gen.93' pasek 100,napinacz i rolka prowadzaca 400zl.sprezynka 17zl ale w sklepie nie do dostania,wymiana 80zl u uczciwego mechaniora.Przed wymiana dzwiek podobny do diesla(takie przynajmniej ja mialem doczucie)oraz pare innych dziwnych dzwiekow malo przyjemnych dla ucha.Po wymianie dzwiek silnika podobny do delikatnego szumu.Nic innego nie slychac.Co ciekawe stara rolka i napinacz nie wskazywaly na jakies zuzycie,plynnie sie krecily.Teraz z czystym sumieniem moge powiedziec ze przy wymianie paska obowiazkowo nalezy wymienic rolki plus ta nieszczesna sprezynke.
akurat zamawiam na magazyn do 2.2
pasek rozrzadu:
Bosch - 76zl
Gates - 198zl
rolka napinajaca:
SKF - 140zl
Ruville - 106
rolka prowadzaca:
SKF - 107zl
----------
Dodam wam tylko - uwazajcie z rolkami z JC, jesli nie maja oryginalnego opakowania, tylko to z napisami JapanCars. Okolo 50-60% takich rolek siada po ok. 20-30kkm.
pasek rozrzadu:
Bosch - 76zl
Gates - 198zl
rolka napinajaca:
SKF - 140zl
Ruville - 106
rolka prowadzaca:
SKF - 107zl
----------
Dodam wam tylko - uwazajcie z rolkami z JC, jesli nie maja oryginalnego opakowania, tylko to z napisami JapanCars. Okolo 50-60% takich rolek siada po ok. 20-30kkm.
czemu różnica w paskach pomiędzy Bosch i Gates jest tak duża?? Czy Gates jest aż tak dobry ?? bo Bosch przecież nie jest taką złą firmą. Czy w takim wypadku opłaca się kupować pasek Gatesa??GREYG pisze: pasek rozrzadu:
Bosch - 76zl
Gates - 198zl
a odnośnie napinacza JC to mi nawet nie mów bo coś mi rzęźi i przypuszczam że to on. Muszę jeszcze zdiagnozować.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Stukanie jak w dieslu prawdopodobnie spowodowane bylo luznym paskiem, a co do rolek - ja przesmarowalem, i jest ok. Rolki hałasują jak wyleci z nich smar i metal chodzi po metalu, oczywiscie sa w nich łozyska typu ZZ ale przy tych obrotach... wiec zamiast wydawac okolo 600 zł mozna po przesmarowaniu troche pojezdzic,nerVous pisze: Co ciekawe stara rolka i napinacz nie wskazywaly na jakies zuzycie,plynnie sie krecily.
U siebie w 2,5 zawsze smaruje łozyska w rolkach przy wymianie paska rozrzadu - i nigdy nie mialem problemów -
- a jak ktos ma cos przeciw temu to moze posłuchac na dowód mojego silnika
-
- Posty: 256
- Rejestracja: 2006-02-07 22:22