inzynierek1982

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

:D :D :D
Mnie też rozbroił. :D

Do wypowiedzi w stylu:
"To Twoje auto i Tobie ma się podobać, a nie innym" (nie wiem, może z racji wieku),
podchodzę troszkę sceptycznie.

Fakt, jeżdżę praktycznie serią i chętnie tuningowałbym autko,
ale w sposób, który naprawdę robi wrażenie. Nie tylko na mnie.
Nie na tym rzecz polega, żeby wycyrklować samochód w ten sposób,
aby wszyscy na ulicy wytykali go palcami mimo, że mi się on bardzo podoba.

Wiecie, inaczej patrzą na to laicy, dzieciaki na podwórku itp., a inaczej
ludzie, którzy mają jakieś pojęcie o samochodach i ich tuningu.
Być może założenie statecznika z tyłu do samochodu mającego sto parę
koni spodoba się tym dzieciakom i panienkom, które do czech mają za
darmo, ale akurat na ich opinii zależeć nam powinno jak najmniej.

Tuning wizualny, to chyba ostatnia rzecz, za którą bym się brał (no może oprócz lakieru i felg :wink: )

Mimo, że nie przepadam za takimi markami, jak BMW, Golf, Calibra itp.,
to powiem Wam, że jest wielu właścicieli tych marek, którzy potrafią
włożyć serce w to, że dany samochód, wyglądający niepozornie, dostaje duszę.

Samochód przerobiony na auto z gier komputerowych, czy filmów video,
mający pod maską fabryczne konie, jest dla mnie niczym.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Ero
Posty: 1188
Rejestracja: 2007-10-04 20:32
Galeria: viewtopic.php?t=12278
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Ero »

Dobre :D

Ja mu prubowalem to wytlumaczyc mechanicznie ale Drzymek wybral lepsza forme :D strzal w 10 :D Moja laska jak mialaby sie zapinac w cos takiego to wolalaby nie jechac :D(mialem napisac ze wolalaby jechac z tylu no ale przy tych pasach tam nie da rady usiasc)
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

czajnik601 pisze:ty jeden z drugim rozpędź się w seryjnych pasach i uderz w drzewo zobaczymy jakie ty będziesz miał obrażenia .Po prostu tragedia..jak ktoś czegoś nie sprawdził niech się lepiej nie wypowiada
Ja jeden z drugim (raczej drugą) rozpędziłem się w seryjnych pasach do 80 - 90 km/h i uderzyłem, wysiadłem i nic mi się nie stało. Zrób to samo w swoich, porównamy.

Śmieszny jesteś - dla bezpieczeństwa montujesz tuningowe pasy i większe tarcze, a wymontowałeś poduszki powietrzne?
Awatar użytkownika
--C--
Posty: 834
Rejestracja: 2008-07-14 23:59
Lokalizacja: Poznań

Post autor: --C-- »

Przy 100-105 km/h zaliczyłem drzewo, bez zapiętych pasów,

uszkodzony staw łokciowy, kolanowy i obity łeb, wstrząs.

Miałem chyba szczęście.

Ale wracając do pasów, to chyba zbyt mała prędkość aby porównywać standard i sportowe, jak z głupim szczęściem bez pasów można z tego wyjść.

Co do przyszłych inwestycji, to przy silniczku też można coś zrobić, włożysz kilka tysiączków i masz już różnicę....

Powoli bo powoli ale w polsce coraz więcej osób zaczyna sie przekonywać do tuningu mechanicznego.
Czarny FORD PROBE II GEN. 93r 2.5 V6 24v
Obrazek
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Dziwne że nie pocałowałeś tego drzewa, przy takiej prędkości bez pasów :-k
Let The Galaxy Burn....
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Słuchajcie ja uważam, że te pasy nie tyle są po to by poprawić bezpieczeństwo tylko samopoczucie kierowcy.Każdy kto chociaż raz ładował się do auta z takimi pasami wie jak to jest siadasz zapinasz się i siedzisz mocno spięty z fotelem to daje poczucie bezpieczeństwa, większe hamulce wywołują też taki efekt patrzysz na auto a tam wielkie tarcze i myślisz sobie że teraz szybciej wyhamujesz i będzie bezpieczniej.Prawda jest taka jak szelki to tylko z kubłem i homologacją FIA jak hamulce to albo lepsze zamienniki tego co mamy czyli np seria EBC Turbo Groove i do tego twardsze klocki np. red stuff, i druga opcja ale to zazwyczaj połowa ceny probka big brake kit z tym, że wtedy musisz jeździć na większych felach i są to ceny od 4000zł w górę.A tak robione modyfikacje dają fajne odczucia i tyle, ja nie ganię Cię za to bo sam wsadziłem takie pasy do probe tylko po to żebym mógł się w to zapinąc bo to było fajne :) a nie myślałem wtedy o wypadku bo ja takiej opcji nie zakładam nigdy.
Awatar użytkownika
domo
Posty: 745
Rejestracja: 2006-04-08 20:45
Galeria: viewtopic.php?t=11027
Lokalizacja: Gubin

Post autor: domo »

Drzymek pisze: "domowy" tuning hamulców.
proszę mi się tu nie rozpędzać :)
Lecz nie skończyła się obława i nie śpią gończe psy
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
adis
Posty: 23
Rejestracja: 2008-08-06 20:16
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: adis »

Krytyka jest potrzebna-bo pozytywnie motywuje....... :lol:
A forum zajefajne bo w każdym temacie pomocne........ 8)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”