teamat stary a jednak inny....kopcenie.....
teamat stary a jednak inny....kopcenie.....
Z uporem muła szukam probasa juz od dłuzszego czasu, po obejrzeniu kilkunastu sztuk wreszcie trafiłem na swojego 2,5V6 W środku wygląda cudnie ale ma inny defekt Oczywiście kopci na zimno i na ciepło też choć trochę mniej. Facet twierdzi, że przy wymianie uszczelniaczy i zaworów założył złe pierścienie gdyż ową wymianę robił w niemczech i nie dogadał sie po ichniemu..... wcisneli mu pierscienie od 2,5v6 ale 12 zaworów a powinny być podobno takie jak do amerykańca czyli 2,5v6 24 wentylki....Czy to jeś mozliwe? czy są takie silniki bo on twierdzi że są i wystepują wtedy róznice w wymiarach pierścieni..........czy koleś ściemnia??? jesli tak to co może być przyczyną kopcenia??? Pomagitei towariszci
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
To bylem ja Kuzwa - pierwszy raz mnie automatycznie nie zalogowalo
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
A przyczyna kopcenia? - moze olej sobie ukradkiem popala
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630