Obniżanie zawieszenia

Awatar użytkownika
Taxon
Posty: 826
Rejestracja: 2007-01-12 09:09
Samochód: Cougar 2,5 V6
Galeria: viewtopic.php?t=13840
Lokalizacja: Warszawa

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Taxon »

Radze się mimo wszystko dobrze zastanowić nad zbytnią progresją. Probek nie jest autem o takich osiągach, by wykorzystać możliwości wyczynowego zawieszenia, a komfort jazdy na pewno na tym solidnie ucierpi. Rozumiem, ze seria jest mięciutka i trzeba coś z tym robić, ale bez przegięć. U mnie po nieznacznym opuszczeniu (ok 40mm) jest niestety to dość odczuwalne. Na równych ulicach jest spoko i autko rewelacyjnie pokonuje zakręty, ale jak wjeżdżam na Olbrachta, to nie jest już tak fajnie...Najlepsza opcja, to regulacja, tyle że też nie w domowym zaciszu, tylko u kogoś "światłego".
JEST : COUGAR '99 VIOLET 2,5 V6
BYŁO : Probe II (USA) '96 RED 2.0 16V
BYŁO : Probe II (USA) '95 BLACK 2.0 16V
Awatar użytkownika
Bendek
Posty: 553
Rejestracja: 2007-01-22 20:53
Galeria: viewtopic.php?t=14998
Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Bendek »

kto z was w jedynce gt ma srężyny jamexy? co z ustawieniem zbieżności nie ma problemu?
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Bogdan9999 »

Ja mam nie ma problemu ;)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
archeolog
Posty: 276
Rejestracja: 2009-02-08 14:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: archeolog »

Ktoś experymętował z utwrdzeniem org sprężyn ?
Obrazek
===GT 2.2 I Gen. "prawie" :)93r===
Awatar użytkownika
Bendek
Posty: 553
Rejestracja: 2007-01-22 20:53
Galeria: viewtopic.php?t=14998
Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Bendek »

Bogdan9999 pisze:Ja mam nie ma problemu ;)
czyli moje jamexy się zużyły... :|
byłem na zbieżności i fachowiec powiedział że jak mam sprężyny obniżające to sie ni da ustawić zbieżności... :newcry:
czy można ustawić kąt koła przedniego?
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
Awatar użytkownika
karolo
Posty: 1071
Rejestracja: 2008-01-10 19:12
Samochód: sluzbowy
Galeria: viewtopic.php?t=13872
Lokalizacja: Opatów
Kontakt:

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: karolo »

wie ktos ile siada tyl po zalozeniu jamexow ???
było:
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa

Bylo GSX-R 1100 oil cooled :twisted: jest Gsx 1300R :twisted: :twisted:

Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....
Awatar użytkownika
Bendek
Posty: 553
Rejestracja: 2007-01-22 20:53
Galeria: viewtopic.php?t=14998
Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Bendek »

niby 35mm...
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
Awatar użytkownika
karolo
Posty: 1071
Rejestracja: 2008-01-10 19:12
Samochód: sluzbowy
Galeria: viewtopic.php?t=13872
Lokalizacja: Opatów
Kontakt:

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: karolo »

Bendek pisze:niby 35mm...
tylko zeby usiadl a nie podniosl sie :slon:
skoro auto ma uklepane springi co jest rzecza normalna w probku z tylu to raczej moze isc w gore jeszce a kasa idze darmo w cos co nie przynosi zadanego efektu :(
było:
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa

Bylo GSX-R 1100 oil cooled :twisted: jest Gsx 1300R :twisted: :twisted:

Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....
Awatar użytkownika
--C--
Posty: 834
Rejestracja: 2008-07-14 23:59
Lokalizacja: Poznań

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: --C-- »

Jak u siebie wrzuciłem do 2 na początku miałem wrażenie że siadł tylko 2 cm, ale po paru dniach się ułożył. Rzeczywiście jest coś koło tego co producent mówi.
Czyli 30-35 mm
Czarny FORD PROBE II GEN. 93r 2.5 V6 24v
Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Bogdan9999 »

Bendek pisze:
Bogdan9999 pisze:Ja mam nie ma problemu ;)
czyli moje jamexy się zużyły... :|
byłem na zbieżności i fachowiec powiedział że jak mam sprężyny obniżające to sie ni da ustawić zbieżności... :newcry:
czy można ustawić kąt koła przedniego?
Lepiej zmień fachowców u mojego kumpla ustawili i jest ok niedługo na dniach sam jadę na zbieżność i kąty do nich :)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Pelot »

U mnie poleciał z 50mm w dół, efekt bardzo fajny. Tylko wizualnie niestety, na równych winklach się prowadzi idealnie, ale na lekkich wybojach już czuć dyskomfort.
Obrazek
Awatar użytkownika
mar3inez
Posty: 411
Rejestracja: 2009-01-04 17:54
Samochód: 2.5 v6 White Pearl '93 USA
Galeria: viewtopic.php?t=16758
Lokalizacja: Trzcianka

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: mar3inez »

ja polecam sprężyny niemieckiej firmy K.A.W. http://www.fahrwerke.de/de/produkte/federn/ na moje oko obniżają tyle ile jest napisane na stronce. Na równej drodze to rewelacja, ostre zakręty pokonuje się bez żadnych przechyleń budy. Tylko ta cena :( ja miałem szczęście i już kupiłem z takimi sprężynami autko.
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Dee Jay »

Karol ja niedługo będę robił na zamówienie -70mm do mojego to może zrobimy tył do twojego od razu.
Co do Jamexów to szkoda kasy. Nie opuszczają prawie nic a bajki że się muszą ułożyć też można odpuścić. Szkoda kasy na ten badziew.
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
karolo
Posty: 1071
Rejestracja: 2008-01-10 19:12
Samochód: sluzbowy
Galeria: viewtopic.php?t=13872
Lokalizacja: Opatów
Kontakt:

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: karolo »

zobacze jak bedize wygladal jak zrobie audio bo doleci sporo kg w bagazniku ;)
jak bedzie malo to pomysle :D
było:
2.5 v6 Kl-Ze 93 Usa
2.2 GT 91 Usa

Bylo GSX-R 1100 oil cooled :twisted: jest Gsx 1300R :twisted: :twisted:

Ja jestem nikim ,wyrywam tylko chwasty, chwasty co przeszkadzają żyć drugim....
Awatar użytkownika
archeolog
Posty: 276
Rejestracja: 2009-02-08 14:44
Samochód: brak
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: archeolog »

A utwardzenie amorki i porządnie skrócone i zahartowane sprężynki org?
Obrazek
===GT 2.2 I Gen. "prawie" :)93r===
Maciusss
Posty: 18
Rejestracja: 2006-05-05 20:11
Samochód: Było Probe 2 2,5 95 jest BMW 330D
Galeria: viewtopic.php?t=13126
Lokalizacja: Warszawa

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Maciusss »

hej:) mam takie pytanko bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na temat takich sprezyn MTS-TECHNIK.Warte są?jeżdzi ktos na nich i moze cos napisac na ich temat:)Pzdr.
Ostatnio zmieniony 2009-09-02 16:49 przez Maciusss, łącznie zmieniany 1 raz.
czerwone 2.5 95r.
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Dee Jay »

Nie obniżają praktycznie nic i są dość twarde. Poza tym jakość wykonania jest kiepska. Nie polecam.
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Flyke »

Dee Jay pisze:Nie obniżają praktycznie nic
Nieprawda , na dniach udowodnię
Dee Jay pisze:są dość twarde
Fakt :!:
Dee Jay pisze:Poza tym jakość wykonania jest kiepska.
zalezy co kto rozumie przez dobrą jakość wykonania ?
w temacie mts mogę powiedzieć tyle ze sprzedałem ok 150-200 kompletów i nie miałem żadnego zwrotu, klienci twierdzą ze są dużo lepsze od jamexów
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Dee Jay »

Co do jakości to zauważ że dolny zwój który opiera się na kielichu jest węższy niż powinien być w oryginalnej sprężynie czy sprężynach dobrej firmy jak eibach. Pozatym na innym forum kilku osobą po założeniu MTS auto stało z jednej strony wyżej a z drugiej niżej
Co do porównania z Jamexami są Jamexy i MTS robią w tej samej fabryce i mają tylko inne pudełka więc jakość jest ta sama.

Ostatnio montowałem MTS do V6 i auto poszło do góry o kilka cm więc jak dla mnie te sprężyny to szajs.
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Flyke »

eibach kosztuje 3 razy tyle , a jak powszechnie wiadomo za jakosc sie placi chociaz nie zawsze, mysle ze stosunek cena/jakosc wypada na korzysc mts. Na zawieszenia mtsa jest 2 lata gwarancji, u nas w ciagu 10 dni od zakupu mozna je zwrócic jesli coś nie pasuje , nie podoba sie itp

co do tego " auto stało z jednej strony wyżej a z drugiej niżej" nie wiem , nie wypowiadam się , ludze na forach twierdza za po 200-300 km jest ok

"Co do porównania z Jamexami są Jamexy i MTS robią w tej samej fabryce i mają tylko inne pudełka więc jakość jest ta sama. " po czym wnosisz??
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Dee Jay »

Porównywałem sprężyny Jamexa i MTS do probe. Mają identyczny wygląd i te same symbole na zwojach. Jedynie pudełka były inne :wink:

Za 200zł więcej można już kupić H&R a jakość jest o wiele lepsza
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
songossj6
Posty: 84
Rejestracja: 2007-12-20 23:57
Galeria: viewtopic.php?t=13831
Lokalizacja: Opole

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: songossj6 »

A ja sobie kupilem taki zestawik 2 miechy szukania ;D
Załączniki
P1000915.jpg
Ford Probe IIgen. 2,0 16V, 95 rok 130 tys.
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Kocureq »

Wow, wymieniasz amortyzatory razem ze sprężynami? :shock: Jeszcze są rozsądni ludzie na tym świecie...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: Bogdan9999 »

Ładnie :) Poczujesz różnice ;)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
mario88
Posty: 152
Rejestracja: 2007-11-14 11:57
Samochód: Ford Probe 2.5 V6 24V
Galeria: viewtopic.php?t=12865
Lokalizacja: Świecie

Re: Obniżanie zawieszenia

Post autor: mario88 »

Co do jamexów, złego słowa nie powiem, obniżyły mi przód, ale tył nic nie opadł, jest tak samo jak na ori springach. dobrze sie jeździ, są twarde, ale nie do przesady.
FORD PROBE 2.5 V6 24V
Audi A6 Avant Quattro 2.5 V6 TDi S-line
Audi A3 1.9 Tdi 130ps
Pontiac Firebird 91 5.7 V8
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”