Ponieważ to są tarcze do 2.0 i mają "dołożone" 240 oraz niżej ustawione czerwone pole obrotomierza.TYGRYSEX pisze: Ała - wyskalowanie woła o pomstę do nieba![]()
![]()
![]()
Pozdr.
Ponieważ to są tarcze do 2.0 i mają "dołożone" 240 oraz niżej ustawione czerwone pole obrotomierza.TYGRYSEX pisze: Ała - wyskalowanie woła o pomstę do nieba![]()
![]()
![]()
Tak jak mówisz ... Tylko że na aukcji nikt o tym nie wspominaRX pisze: Ponieważ to są tarcze do 2.0 i mają "dołożone" 240 oraz niżej ustawione czerwone pole obrotomierza.
Pozdr.
Sprawdź na alledrogo : tarcze coś koło 150 PLN, nawiewy ok. 70 PLN + inwertery ...MrMysza pisze:Ile dałeś za te czarne tarcze? I te od nawiewow w jakiej cenie?

Chętnie popróbuję w tym temacie przetrzeć szlaki ...Kocureq pisze:A jeszcze lepiej kontaktrony i magnesiki na wskazówkach i gdy się przekroczy 7000 obrotów lub jakąś prędkość - cały zegar zapala się na czerwono.

 
'89 2.0 Turbo downgradeRobert pisze:Kontaktron nie zasila, a przepuszcza prąd.

 
'89 2.0 Turbo downgradeTwój pomysł wydaje się niezawodny, jednak nie wiedziałbym gdzie się wpiąć żeby podawało mi właściwe wartości , jak ustawić potencjometry i komparator - przekaźnik to już końcowa i najprostsza sprawa ...Robert pisze:Lepszym byłoby mierzenie napięcia idącego do obrotomierza i prędkościomierza

Prezes pisze:Otóż to. Jak rozbierałem u siebie na próbę licznik z gt to do dziś leży w częściach w pudełku.TYGRYSEX pisze: No jak widać potwierdza się przypuszczenie, że wskazówek lepiej nie demontować lub nie wyginać w żadną stronę ...Może i jest to możliwe żeby wszytsko poskładac, ale żeby wskaźniki pokazywały oryginalne parametry to można zapomniec.
Hmmm - coś jak tutajkapikwas pisze:jak zrobić obrotomierz z diód (analogowy), które będą się po kolei zapalać
Czyli w I gen. znów się potwierdza, że jest łatwiej. U nas jest za delikatny mechanizm - pomyślałem że skoro są wskazówki zgrzewane to można by je ściągnąć rozgrzewając mocowanie ... Ale pewnie druciki by szlag trafił jakby dostały temp.Bogdan9999 pisze:Bzdury piszeszDa rade trzeba tylko wiedzieć o co biega ja to rozgryzłem prosta sprawa

 
'89 2.0 Turbo downgradeNie mówię, że nie Bodziu ale czytałem ostatnio w serwisówce (była podana informacja - dokładnie teraz nie przytoczę bo zapomniałem), że prędkościomierze fordowskie były zgodne z jakąś tam ustawą prawa policyjnego i spełniały wymogi w Usa, a ich dokładnośc wahała się w granicach ok 3-4 % a więc wątpię, żeby ktoś je ''na oko'' składałBogdan9999 pisze: Bzdury piszeszDa rade trzeba tylko wiedzieć o co biega ja to rozgryzłem prosta sprawa przecież jakoś musieli je w fabryce składać na taśmie nie sprawdzając każdej sztuki
Pozdro
TYGRYSEX pisze:Potrzebny jest maleńki magnes / kawałek folii magnetycznej - na tyle mały aby umieścić go na wskazówce obrotomierza. Ktoś ma pomysł gdzie tego szukać ?
Ok - zaraz sprawdzę czy coś mam na lodówceSam pisze:na lodówce- w przylepach do lodówki montują takie cudo
kapikwas pisze:A ja mam jeszcze takie pytanie, tam się wcześniej pytałem o żarówki do podświetlenia tarcz zegarów, to R5 ale z takim plastikowym cokołem czy bez? I czy do podświetlenia nawiewu i przycisków tych od spryskiwacza, wycieraczki, itd, to też te same R5 (z cokołem czy bez)?
Pozdrawiam



 
'89 2.0 Turbo downgrade

Pytam, bo nie mogę znaleźć czegoś dokładniejszego, co posiada rozpiskę poszczególnych elementów i co najważniejsze - gdzie właśnie się podpiąć żeby czegoś nie zjarać...adrian_seki pisze:Nie wiem skąd pomysł rozbierania aparatu zapłonowego? Wepnij się pod przewód idący do niego.
Nie mam - bo nie zakupiłem tego urządzenia - kosztuje "tałzena" ale mam kogoś, kto pomoże to skonstruować i zamknąć się w śmiesznych kosztach rzędu kilkunastu złociszy .adrian_seki pisze:tak więc nie wiem jak to ma być podpięte - ty masz instrukcje
