Remont zawieszenia GT

Awatar użytkownika
portable
Posty: 25
Rejestracja: 2012-03-15 22:11
Samochód: Probe 2.2 GT 1992/ Probe 2.5 V6 1995
Galeria: viewtopic.php?t=20162
Lokalizacja: WROCŁAW

Re: Kielichy amortyzatorów

Post autor: portable »

Przepraszam za złamanie zasad, już się poprawiłem :)
pozdrawiam
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: Kielichy amortyzatorów

Post autor: CBR »

Widzę pojętny z ciebie facet :D
I nie strzelasz foszka ja co niektórzy :wink:

Korzystaj z tematów juz istniejących i dopisuj sie do nich :D

Pozdr :)
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: Kielichy amortyzatorów

Post autor: Eli »

portable pisze: I stąd mam pytanie: jak radzicie - załatać te dziury czy wymienić całe kielichy (o ile da się je gdzieś dokupić....) ?
W takim stanie strach tym autem przejechać 5 km - więc muszę to naprawić priorytetowo.
Proszę o info, jeśli ktoś miał doświadczenie z takim problemem...
pozdrawiam.
Załatać, tylko porządnie. Wyciąć ile trzeba i dobrze wspawać odpowiednią grubą blaszkę, a nie wpunktować cokolwiek. Odradzam przespawywanie kielichów, bo dosyć ciężko ustawić je pod odpowiednim, identycznym kątem.
Awatar użytkownika
portable
Posty: 25
Rejestracja: 2012-03-15 22:11
Samochód: Probe 2.2 GT 1992/ Probe 2.5 V6 1995
Galeria: viewtopic.php?t=20162
Lokalizacja: WROCŁAW

Re: Remont zawieszenia GT

Post autor: portable »

Dzięki za radę, szykuję się do spawania.
Całą komorę silnika musze niestety wybebeszyć, ale trudno :(
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: Remont zawieszenia GT

Post autor: Eli »

Jeśli umiesz zgrabnie spawać lub masz kogoś dobrego to wystarczy odkręcić dosłownie kilka pierdół i można działać, powodzenia :wink:
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Remont zawieszenia GT

Post autor: Patryk- »

portable pisze:Dzięki za radę, szykuję się do spawania.
Całą komorę silnika musze niestety wybebeszyć, ale trudno :(

He he :) jest kilka śrubek :) wrzuć fotki jak skończysz to wrzuć fotki :)
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
pusher1
Posty: 651
Rejestracja: 2007-01-05 14:21
Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=14481
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Remont zawieszenia GT

Post autor: pusher1 »

Panowie mam pytanie kupiłem końcówki drążków firmy 555 o symbolu I13009 czy będą pasowały bez problemu do probka??? , Sprzedawca zapewniał że tak więc mu uwierzyłem :wink:
2.2gt 92 rok
adrian_seki
Posty: 911
Rejestracja: 2009-05-21 22:31
Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
Galeria: viewtopic.php?t=16334
Lokalizacja: Konin (WLKP)

Re: Remont zawieszenia GT

Post autor: adrian_seki »

A ja mam pytanie do znawców którzy przerabiali temat - tylne zawieszenie.

Na allegro są dostępne tuleje do wahaczy i tak mniej więcej by pasowały do naszych tylnych wahaczy poprzecznych - mam pytanie czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć czy te tuleje są jednakowe oraz czy można je wymienić?

http://allegro.pl/show_item.php?item=31 ... 71e1e483bb
Krzysiek P
Posty: 155
Rejestracja: 2009-10-30 16:46

Re: Remont zawieszenia GT

Post autor: Krzysiek P »

drazki poprzeczne w tylnym zawieszeniu maja takie same tulejki, tylko wystepuje wewnetrzna i zewnetrzna.
Chociarz niekturzy sprzedawcy twierdza inaczej, a objawia sie to ruznica, ale w cenie, nawet dwukrotnie za ten sam towar. w tym ogloszeniu ta tulejka jest zrobiona z "plasteliny'", nie polecam, mialem w reku.
Nawet nie wspominam o cenie,ja za komplet na tyl dalem prawie 6stowek i tez niema rewelacji,ale cos tam polata juz.
Awatar użytkownika
karakan
Posty: 469
Rejestracja: 2016-08-29 23:14
Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Galeria: viewtopic.php?t=24755
Lokalizacja: Warszawa/Lubin

Re: Remont zawieszenia GT

Post autor: karakan »

Pytanie do tych, którzy zakupili wahacze firmy SRL - jak je oceniacie po czasie? Jaką mają jakość? Trwałe są?
Mam całe zawieszenie do roboty i zastanawiam się czy kupować nowe wahacze SRL czy kupić same tuleje i reanimować oryginalne...
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA :D
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany :()

A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”