Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
- tom87dg
- Klubowicz
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-12-25 12:37
- Samochód: probe 1993 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=16963
- Lokalizacja: DG
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
a nie lepiej oddac do szlifu wal albo kupic wal i zamontowac kute tloki itp i zostawic ta suszarke? szkoda marnowac tego projektu
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
historia kołem się toczy
jedyne doładowane probe II to będą fs'y jak tak dalej pójdzie
ps. jak można nie poczuć spier......go gorącego oleju
jedyne doładowane probe II to będą fs'y jak tak dalej pójdzie
ps. jak można nie poczuć spier......go gorącego oleju
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
Szkoda projektu i to bardzo ale kute tłoki i remont silnika to jak dla mnie za droga sprawa.Silnik już kupiłem jeśli nie sprzedam zestawu to zamontuję go tylko w miejsce aku żeby nie ruszać oleju.A ps. do samego końca gdy w silniku już prawie nie było oleju nawet ciśnienie na zegarze było jeszcze w normie uwierz nic nie wskazywało na brak oleju.
Radek
- tom87dg
- Klubowicz
- Posty: 574
- Rejestracja: 2009-12-25 12:37
- Samochód: probe 1993 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=16963
- Lokalizacja: DG
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
a ile jest wart taki caly zestaw chodzi mi ile ty wydales
http://hydrografikadg.pl.tl --------> zapraszam osoby chcace zmienic wyglad w swoim woziku
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
sory że się czepiam ale chyba góra to troszeczkę klekotała bez oliwki ?
montuj znowu i w to samo miejsce tylko nie oszczędzaj na przewodach - poszukaj zakładu gdzie zajmują się hydrauliką siłową i oni pomogą ci w dorobieniu takich przewodów ewentualnie mogę ci odsprzedać swoje bo jak robiłem to pierw zamówiłem jedne a później zamówiłem dłuższe są kompletne z króćcami do wspawania
montuj znowu i w to samo miejsce tylko nie oszczędzaj na przewodach - poszukaj zakładu gdzie zajmują się hydrauliką siłową i oni pomogą ci w dorobieniu takich przewodów ewentualnie mogę ci odsprzedać swoje bo jak robiłem to pierw zamówiłem jedne a później zamówiłem dłuższe są kompletne z króćcami do wspawania
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
Kompresor-1000zł
Regulator ciśnienia paliwa-300zł
Zawory bloov-250zł
Zegary AFR,BOST,EGT-500zł
Rury alu plus spawanie pod zawory -150zł
Kolana gumowe,opaski-200zł
Blacha montażowa, przystawki,blacha do kompresora -70zł
Pasek -25zł
Regulator ciśnienia paliwa-300zł
Zawory bloov-250zł
Zegary AFR,BOST,EGT-500zł
Rury alu plus spawanie pod zawory -150zł
Kolana gumowe,opaski-200zł
Blacha montażowa, przystawki,blacha do kompresora -70zł
Pasek -25zł
Radek
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2012-06-20 20:13
- Samochód: Ford Probe 2.5 v6 kompresor m45
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
Cześć.
Jestem z Warszawy i kupiłem ten zestaw od kolegi.Zestaw jest już w aucie. W zestawie jest kompresor m45. Kompresor ładuje ale prawdopodobnie jest za mały do probka. Chciałem potwierdzić tylko czy rzeczywiście jest za mały bo z tego co czytałem można nim napompować max 0,15bar. Nie mogę napisać jakie jest doładowanie bo nie moge znalezc odpowiedniego podciśnienia.
Jeśli chodzi o odczucia to praktycznie nic sie nie zmieniło. Kompresor jęczy. bov syczy a mocy jakoś mało.
Jestem z Warszawy i kupiłem ten zestaw od kolegi.Zestaw jest już w aucie. W zestawie jest kompresor m45. Kompresor ładuje ale prawdopodobnie jest za mały do probka. Chciałem potwierdzić tylko czy rzeczywiście jest za mały bo z tego co czytałem można nim napompować max 0,15bar. Nie mogę napisać jakie jest doładowanie bo nie moge znalezc odpowiedniego podciśnienia.
Jeśli chodzi o odczucia to praktycznie nic sie nie zmieniło. Kompresor jęczy. bov syczy a mocy jakoś mało.
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
0,15 bar to tyle co nic. Czujnikiem ciśnienia wpinasz się w któreś z podciśnień w kolektorze - tam jest masa wężyków, załóż trójnik i masz
BOV syczy tylko jak puszczasz gaz, czy też przy przyspieszaniu? Jeśli w tym drugim przypadku też, to może ma za słabą sprężynę i dlatego niskie ciśnienie?
BOV syczy tylko jak puszczasz gaz, czy też przy przyspieszaniu? Jeśli w tym drugim przypadku też, to może ma za słabą sprężynę i dlatego niskie ciśnienie?
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2012-06-20 20:13
- Samochód: Ford Probe 2.5 v6 kompresor m45
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
Bov zamyka się przy otwartej przepustnicy, bez biegu upuszcza powietrze cały czas tak samo jak przy zmianie biegów czyli tak jak powinno być. Jeśli chodzi o doładowanie to radek1 który sprzedał mi zestaw powiedział że napompował 0,3 bar. Wskażnik podpinałem chyba pod każde podciśnienie, jak również do podciśnienia od bova do kolektora. Zawsze pokazuje to samo czyli ujemne doładowanie a przy dodawaniu gazu dochodzi do zera. Wzrost mocy jest znikomy.
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
E.... czemu "jak powinno być"?
BOV ma być zamknięty zawsze oprócz sytuacji kiedy po jeździe na doładowaniu zamykasz przepustnicę (przy zmianie biegu jak puszczasz gaz). W innym przypadku będzie Ci nim uciekało ciśnienie.
Weź wywal tego BOVa, zaślep i zobacz jak wtedy zachowuj się wskaźnik doładowania. U Ciebie nie ma żadnego doładowania (jak sam piszesz dochodzi do zera), więc i wzrostu mocy być nie może
BOV ma być zamknięty zawsze oprócz sytuacji kiedy po jeździe na doładowaniu zamykasz przepustnicę (przy zmianie biegu jak puszczasz gaz). W innym przypadku będzie Ci nim uciekało ciśnienie.
Weź wywal tego BOVa, zaślep i zobacz jak wtedy zachowuj się wskaźnik doładowania. U Ciebie nie ma żadnego doładowania (jak sam piszesz dochodzi do zera), więc i wzrostu mocy być nie może
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2012-06-20 20:13
- Samochód: Ford Probe 2.5 v6 kompresor m45
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
Ale kompresor ładuje cały czas, a kiedy masz zamkniętą przepustnice to powietrze nie ma gdzie uciekać i rozwali mi cały dolot, albo puści w najsłabszym miejscu. W takim razie nie mogę wywalić bova bo wybuchne
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
Czemu kompresor ładuje cały czas? Powinien być albo bypass albo sprzęgło na jego kole pasowym, żeby na wolnych obrotach nie ładował.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2012-06-20 20:13
- Samochód: Ford Probe 2.5 v6 kompresor m45
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
To eaton m45 nie ma sprzęgła. bov działa jak bypass, na wolnych puszcza powietrze a przy dodaniu gazu zamyka sie, a przy zmianie biegu znowu sie otwiera i upuszcza.
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
On ma dwa wężyki - wpięty w kolektor i przed przepustnicą?
Chyba jednak Ci nie działa prawidłowo, skoro kompresor się kręci (słychać?) a ciśnienie nie dochodzi do kolektora dolotowego.
No chyba że gdzie indziej masz dużą nieszczelność i tamtędy ucieka.
Chyba jednak Ci nie działa prawidłowo, skoro kompresor się kręci (słychać?) a ciśnienie nie dochodzi do kolektora dolotowego.
No chyba że gdzie indziej masz dużą nieszczelność i tamtędy ucieka.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2012-06-20 20:13
- Samochód: Ford Probe 2.5 v6 kompresor m45
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
jeden wpiety w kolektor dolotowy blisko seryjnego regulatora ciśnienia paliwa. nieszczelności nie ma. kompresor słychać(jęczy)ładnie. zagadka?
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
Cisnienie ci gdzies ucieka
- radek1
- Posty: 119
- Rejestracja: 2006-07-31 16:16
- Galeria: viewtopic.php?t=10146
- Lokalizacja: Starachowice
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
Tak właśnie też to tłumaczyłem koledze przez telefon musi mieć gdzieś nieszczelność bo kompresor pompuje ciśnienie u mnie dochodziło do 0.3 na zegarze.
Radek
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2012-06-20 20:13
- Samochód: Ford Probe 2.5 v6 kompresor m45
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
No właśnie tu jest problem że wszystko jest szczelne. nigdzie nie słychać żeby uciekało.
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
zdarzały mi się nieszczelności w dolocie i nigdy ich nie słyszałem
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
po pierwsze primo m45 to troszkę mało do kl,a
po drugie zamień zawór atmosferyczny na taki wpiętu przed kompresor
no i sprawdź czy pasek się nie ślizga (mieliśmy tak w e30)
po drugie zamień zawór atmosferyczny na taki wpiętu przed kompresor
no i sprawdź czy pasek się nie ślizga (mieliśmy tak w e30)
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2012-06-20 20:13
- Samochód: Ford Probe 2.5 v6 kompresor m45
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
M45 do kl to rzeczywiście mało ale kolega nadmuchał 0.3b i latał. Dziś sprawdze szczelność dokładniej i sprawdze pasek ale marcin22 nie wiem jaki zawór mam wsadzać przed kompresor i po co????
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
zamiast bov'a bajpas ciśnienie sprawdzaj z miejsca gdzie jest wpięty regulator ciśnienia paliwa
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 2008-08-10 11:27
- Galeria: viewtopic.php?t=14779
Re: Probe 2.5v6 projekt KOMPRESOR
i jak lata furacz ? na forum mazdy już sie stroi klze kompresor i lata KLJ turbo, te motory są naprawde dobre