Brak iskry i paliwa.
- Mustafa911
- Posty: 9
- Rejestracja: 2013-09-25 20:46
- Samochód: Probe 1995 2.5l v6
- Lokalizacja: Żywiec
Brak iskry i paliwa.
Witam.
A więc problem jak w temacie ale zacznę od początku.
2.5 V6
Już od zakupu proboszcz starał się być tajemniczy i co jakiś czas nie odpalić bez powodu. Pięknie kręcił natomiast efektu brak. Początkowo były to okresy 15-20 min i znów wszystko działało normalnie. Stopniowo były to okresy coraz dłuższe a teraz poprostu padł całkowicie stoi sobie a mechanik twierdzi ze brak iskry i paliwa.Zaznaczam że po odpaleniu i na ciepłym silniku problem nigdy nie występował.
Jeśli.ktoś miał coś podobnego chętnie przyjmę rade
A więc problem jak w temacie ale zacznę od początku.
2.5 V6
Już od zakupu proboszcz starał się być tajemniczy i co jakiś czas nie odpalić bez powodu. Pięknie kręcił natomiast efektu brak. Początkowo były to okresy 15-20 min i znów wszystko działało normalnie. Stopniowo były to okresy coraz dłuższe a teraz poprostu padł całkowicie stoi sobie a mechanik twierdzi ze brak iskry i paliwa.Zaznaczam że po odpaleniu i na ciepłym silniku problem nigdy nie występował.
Jeśli.ktoś miał coś podobnego chętnie przyjmę rade
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-05-11 21:48
- Samochód: Probe 2.0 1995r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22328
- Lokalizacja: Ostrołęka
Re: Brak iskry i paliwa.
immo ? zapowietrzony układ chłodzenia ?
Wczesniej: FORD PROBE 2.0 1995R +GAZ
Teraz: FORD PROBE 2.5 V6 1995R + GAZ
Teraz: FORD PROBE 2.5 V6 1995R + GAZ
- Mustafa911
- Posty: 9
- Rejestracja: 2013-09-25 20:46
- Samochód: Probe 1995 2.5l v6
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Brak iskry i paliwa.
Immo raczej sprawne, co do układu chłodzenia to nie wiedziałem że może mieć wpływ na odpalenie ale sprawdzę.
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Brak iskry i paliwa.
Ja stawiam na moduł zapłonowy w aparacie. Było o tym sporo, poszukaj.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Brak iskry i paliwa.
1. sprawdź błędy.
2. Podnien sobie od kogoś aparat zapłonowy, sprawdź immo i czujnik położenia wału.
2. Podnien sobie od kogoś aparat zapłonowy, sprawdź immo i czujnik położenia wału.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Brak iskry i paliwa.
I poszukaj informacji na forum bo było tego już od grzyba
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: Brak iskry i paliwa.
problemu szukaj w aparacie.
- Mustafa911
- Posty: 9
- Rejestracja: 2013-09-25 20:46
- Samochód: Probe 1995 2.5l v6
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Brak iskry i paliwa.
-- oryginalny post 2014-07-31 07:57 --
No więc problem braku paliwa został rozwiązany a winowajcą był przekaźnik. Co do braku iskry to moduł aparatu ma dojść w sobote. Mam nadzieję że pomoże
-- dodano 2014-09-25 10:30 --
Problemów ciąg dalszy. Moduł wymieniony i dalej brak iskry więc wymieniłem na cały aparat na taki po regeneracji. I tu niespodziank dalej nic. Na chwilę obecną wyszarpywana jest cała elektryka i sprawdzana kabelek po kabelku. Jak ma ktoś jakieś sugestie to chętnie posłucham.
No więc problem braku paliwa został rozwiązany a winowajcą był przekaźnik. Co do braku iskry to moduł aparatu ma dojść w sobote. Mam nadzieję że pomoże
-- dodano 2014-09-25 10:30 --
Problemów ciąg dalszy. Moduł wymieniony i dalej brak iskry więc wymieniłem na cały aparat na taki po regeneracji. I tu niespodziank dalej nic. Na chwilę obecną wyszarpywana jest cała elektryka i sprawdzana kabelek po kabelku. Jak ma ktoś jakieś sugestie to chętnie posłucham.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Brak iskry i paliwa.
Immo, przekaźnik silnika, czujnik położenia wału...
Naprawdę WARTO wydać 3zł na zestaw dioda LED 12v i opornik 1kOhm i sprawdzić błędy. Może Ci to przybliży, gdzie leży problem.
Naprawdę WARTO wydać 3zł na zestaw dioda LED 12v i opornik 1kOhm i sprawdzić błędy. Może Ci to przybliży, gdzie leży problem.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: Brak iskry i paliwa.
Zasilanie aparatu sprawdź.Mustafa911 pisze:
Problemów ciąg dalszy. Moduł wymieniony i dalej brak iskry więc wymieniłem na cały aparat na taki po regeneracji. I tu niespodziank dalej nic. Na chwilę obecną wyszarpywana jest cała elektryka i sprawdzana kabelek po kabelku. Jak ma ktoś jakieś sugestie to chętnie posłucham.
- Mustafa911
- Posty: 9
- Rejestracja: 2013-09-25 20:46
- Samochód: Probe 1995 2.5l v6
- Lokalizacja: Żywiec
Re: Brak iskry i paliwa.
No więc proboszcz wreszcie uruchomiony po zmianie mechanika. Problem stanowiła cewka w aparacie oraz doprowadzenie do niej napięcia. Rozwiązanie to zamontowanie innej cewki bodajże z VW i wymontowanie fabrycznej. Wiem że prawdopodobnie nóż wam się w kieszeni otwiera jak to czytacie ale innej opcji nie było
Teraz jest jeszcze problem z obrotami po ustawieniu idealnych wystarczy przejechać 100 m i już falują z powrotem.
Teraz jest jeszcze problem z obrotami po ustawieniu idealnych wystarczy przejechać 100 m i już falują z powrotem.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Brak iskry i paliwa.
Wiele osób wrzuca inne cewki albo robi zewnętrzne - nic w tym dziwnego
Jeśli faktycznie masz rocznik 95 i aparat KF34, to można kupić oryginalną cewkę ;P
A co do obrotów: dużo może być przyczyn. Może cewka być nie taka jak powinna, może być problem z powietrzem (TPS,przepływka) itp.
Jeśli faktycznie masz rocznik 95 i aparat KF34, to można kupić oryginalną cewkę ;P
A co do obrotów: dużo może być przyczyn. Może cewka być nie taka jak powinna, może być problem z powietrzem (TPS,przepływka) itp.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2014-03-05 22:35
- Samochód: Probe II '96 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=21958
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: Brak iskry i paliwa.
Witam.
Probe II 2.5 '96 usa gt
aparat zapłonowy kf34
Pomykam wieczorem do auta na kozaka odpalam i eho
-rozrusznik kręci
-kontrolka silnika świeci
-paliwo jest
-iskry brak
-2 aparat założony
-czujnik wałka 520 ohm czyli ok
-napięcia na aparat sprawdzone tak jak było opisane forum 12v jest
- przekaźnik sprawdzony i podmieniony fs11a
-masa na silnik sprawdzona
-reset kasety robiony pare razy
iskry nadal nie ma. zna ktoś co blokuje iskre
Probe II 2.5 '96 usa gt
aparat zapłonowy kf34
Pomykam wieczorem do auta na kozaka odpalam i eho
-rozrusznik kręci
-kontrolka silnika świeci
-paliwo jest
-iskry brak
-2 aparat założony
-czujnik wałka 520 ohm czyli ok
-napięcia na aparat sprawdzone tak jak było opisane forum 12v jest
- przekaźnik sprawdzony i podmieniony fs11a
-masa na silnik sprawdzona
-reset kasety robiony pare razy
iskry nadal nie ma. zna ktoś co blokuje iskre
Forda Probe II 96 r. 2.5 GT (usa)