Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)

marcin22
Posty: 31
Rejestracja: 2007-07-05 00:35
Samochód: fs i kl
Lokalizacja: Brwinów

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: marcin22 »

zgadzam się a można poszperać na forach czasem ktoś sprzedaje taniej
trzeba troszkę poszperać a w przypadku wallbro trzeba zwrócić uwagę na ciśnienie jakim pracuje :lol:
Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 376
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=22222

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: pawlacz »

Uturbiał ktoś KL-DE? Ile wynosi +/- całość z robocizną? http://www.ebay.com/itm/93-97-PROBE-MX6 ... 0710566950 Same części 1000 dolców, ale chyba da się tak zestaw znależć w EU, bo przesyłka drugie tyle; do tego koszt założenia tego zestawu i strojenie silnika, coś jeszcze?
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Romas »

Jak sobie doliczysz kucizne, a bez tego to nie dmuchniesz więcej jak 0.3 to koszta cię odstraszą.
Zależy czy będziesz sam wszystko od A-Z robił ale musisz przygotować ze 20k żeby to miało ręce i nogi, plus do tego koszt dobrego LSD bo trakcji nie znajdziesz
Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 376
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=22222

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: pawlacz »

Racja, porządne turbo z zakuciem to pewnie +/- 20k. A soft turbo? Albo kompresor? Tak max 0.3/0.4 bara? Nie mogę zbytnio znaleźć zakładów które się podejmują założenia soft turbo (wszystkie serwisy tuningujące kończą swoją działalność na chipach albo power boxach, żenada, o mechanicznym tuningu nic nie słychać). Cena pewnie koło 8-10k za 200 koni z KL-DE z ich użyciem.
Jednak zaciekawiło mnie, że na performance probe, konkretnie na tej podstronie http://www.performanceprobe.com/index2.php Stage 3 200 HP z KL-DE można uzyskać bez turbiny/kompresora. Wydech cat-back, dolot zimnego powietrza i parę innych rzeczy mogą wpłynąć na taki przyrost mocy? Ktoś próbował zrobić stage 3 tak jak na tej stronie? Domyślam się, że potrzebny będzie nowy komputer do wystrojenia?
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: waldii »

czyli przyrost 40KM w klde wolnossaku??To koszt wiekszy niz uturbianie.Wolnossace silniki to dramat,bo kazdy kon jest bardzo drogi.Ew jak chcesz tylko tak dla zabawy to lepiej pakuj instalacje nitro,strzal 75HP bez problemu znosi KLek.A jak nie to uturbiac,korby z millera2.3V6 pakujesz i dmuchasz sobie 0.7Bara.
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Kocureq »

Pawlacz zauważ tylko, że w tych "paru innych rzeczach" jest też wymieniona obróbka głowicy :)
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: sawmaster »

ktoś może montował wtrysk podtlenku azotu do swojego probe? Mam pytanie gdzie umieścił butlę oraz czy przy strzale 55-75KM trzeba ingerować w ECU?
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: waldii »

W klu?Jesli tak to mokra instalka 75km bez zmian wszystko.Ew mozesz dla swietego spokoju 1st pozniejszy zaplon dac
Awatar użytkownika
Kuba Ostroleka
Posty: 34
Rejestracja: 2014-07-25 23:48
Galeria: viewtopic.php?t=22297

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Kuba Ostroleka »

ok a ja mam pytanko. jak swapowac 2.5 v6 to na co ? jaki silnik ?
ford probe 1995 2.5 v6
Awatar użytkownika
Wosek
Posty: 191
Rejestracja: 2012-09-23 00:24
Samochód: Ford Ka 1.2
Galeria: viewtopic.php?t=22034
Lokalizacja: Niemcy, Niedersachsen

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Wosek »

A co jest nie tak z 2.5 V6? ;)
Awatar użytkownika
Kuba Ostroleka
Posty: 34
Rejestracja: 2014-07-25 23:48
Galeria: viewtopic.php?t=22297

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Kuba Ostroleka »

ilość kucyków :) a tez bez zakówanie nie zrobie wiecej ... mam stożek teraz bede robic pełny wydech na sportowo ale nie wiem za bardzo co wiecej
ford probe 1995 2.5 v6
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: mysz »

KLZE ;)
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Romas »

szkoda kasy na KL-ZE. jest grubo przereklamowane. szukaj motoru wytrzymałego, i mocnego, jeśli już chcesz sie bawić w swapy. kl-ze nie ma co sobie d#py zawracać :wink:
Awatar użytkownika
Kuba Ostroleka
Posty: 34
Rejestracja: 2014-07-25 23:48
Galeria: viewtopic.php?t=22297

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Kuba Ostroleka »

ja myślałem o jakieś mazdzie z seri mx lub rx
ford probe 1995 2.5 v6
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2142
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Patryk- »

wpakuj 2.2 GT i za pare groszy będziesz zapier.... :)

bo w przypadku MX ,RX to chyba tylko na myśleniu się skończy. Na forum jest ktoś kto już wrzucał silnik z I gen do II wiec szlak przetarty, a części kupisz za czapke drobnych :)
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
Kuba Ostroleka
Posty: 34
Rejestracja: 2014-07-25 23:48
Galeria: viewtopic.php?t=22297

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Kuba Ostroleka »

bo z 2.5 nie zorbie potwora.. nawet jak zakuje to bardzo ogranicze żywotność silnika
ford probe 1995 2.5 v6
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: waldii »

1.8bp pakuj,300km na seryjnych gratach
Awatar użytkownika
Kuba Ostroleka
Posty: 34
Rejestracja: 2014-07-25 23:48
Galeria: viewtopic.php?t=22297

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Kuba Ostroleka »

no psoko fajna opcja ale gdize tego silnika szukac jakis konkretny moel ? marka samochodu z ktorej jest ?
ford probe 1995 2.5 v6
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Romas »

jak zakujesz i dobrze zrobiony bedzie 2.5 to przeżyje jeszcze Ciebie, 2.2 pakować to hmmm jak kto tam woli ale też zeby to jeździło to bez przekładki w samo 2.2 musiał byś wpakować z 7-10k
Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 376
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=22222

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: pawlacz »

Z KL-DE z turbo nie jest źle, 300-400 koni, ale zakucie to konieczność. Budżet na taką moc z KL-DE to pewnie 15tys+.
https://www.youtube.com/watch?v=9YBmOKYZ1pg
https://www.youtube.com/watch?v=lCQ9cLy8ibw
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: KrecioPL »

swapuj na FE3n + Turbo :)
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: waldii »

Co Wy tak z ta kucizna przezywacie???Przeciez zakucie kla to kropla w morzu wydatkow,max 600zl
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: Sallmo »

No proszę Cie , chyba u kowala ;) Same korby nowe to koszt 1200/1500 a reszta ?
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 376
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=22222

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: pawlacz »

Odnośnie zakucia: pierwsze w kolejności są korbowody, tak? Kute tłoki stosować się powinno powyżej iluś koni przy KL-DE czy ogólnie dla bezpieczeństwa i by był odpowiedni stopień kompresji pod turbo? Co należy zakuć po korbowodach i tłokach? W ogóle, odnośnie samej kucizny: części się bierze pasujące z innych modeli czy zleca wykonanie indywidualne? Sprowadzać z ebaya to chyba ostateczność.
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt

Post autor: waldii »

korby kute bierzesz z silnika milera 2.3 z mazdy millenii,kazdy tak robi i dziala.Tloki z kla wytrzymuja 400km bez problemu,korby z milera tez jedynie w korbach trzeba rozwiert zrobic na sworzen z kla a w tlokach kla przetoczyc rowki na zabezpieczenia sworznia,z malucha pasuja idealnie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”