Amortyzatory 2.2 GT

Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Lukasz »

seryjny amor plus sprężyna progresywna równa się taczka jeszcze nie daj Bóg stary seryjny amor olejowy,nie ma to nic wspólnego ze sportową charakterystyką :P
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: mysz »

Przy naszych drogach olejowy amor plus sprężyna progresywna wytrzyma z 5 tys km :P
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: KrecioPL »

Mysz - miałem w ręce sprężynę Jamexa i K.A.W. - w ręce K.A.W jest bardziej miękki.
Znam osobę, która jeździła w II na zawiasie K.A.W i chwaliła za komfort.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: mysz »

Heh tylko ręką to sobie możesz. .. :mrgreen:
Weź ory sprezyne i ugnij ja jak jamexa...tego nie sprawdzisz ręcznie. Powiem tak: jamexa ręcznie bardziej ugniesz jak ory sprezyne. Tylko co z tego, jak na samochodzie jest zupełnie inaczej
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: KrecioPL »

dlatego zaznaczyłem, że "w ręce" - na złożonym zawiasie (jestem ciekaw ile zejdzie w doł po złożeniu) na pewno będzie inaczej
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Lukasz »

po uginaniu sprężyn w rękach nie stwierdzisz czy zawias będzie twardy czy miękki,należało by porówna ąmorki to one odpowiadają za sztywność zawieszenia sprężyna tylko za jego wysokość
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Romas »

Łukasz, sprężyna też odpowiada za tłumienie czyli za twardość :wink:
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1306
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Lukasz »

No logiczne jest że sprężyna z racji tego że jest sprężyna będzie drgania do pewnego stopnia tłumić,i że jak dasz sprężynę wzmacnianą z (grubszego drutu)czy tam progresywną samochód będzie trudniej ugiąć,ale sztywność zawieszenia to nie sprężyna własnie tylko amortyzator najszybciej się o tym przekonasz jak ci się wyleje amortyzator i nie będzie miał skuteczności.Ale co ja się tam będę produkował ja lajkonik w tych wprawach jestem
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”