Amortyzatory 2.2 GT
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Amortyzatory 2.2 GT
seryjny amor plus sprężyna progresywna równa się taczka jeszcze nie daj Bóg stary seryjny amor olejowy,nie ma to nic wspólnego ze sportową charakterystyką
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Amortyzatory 2.2 GT
Przy naszych drogach olejowy amor plus sprężyna progresywna wytrzyma z 5 tys km
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Amortyzatory 2.2 GT
Mysz - miałem w ręce sprężynę Jamexa i K.A.W. - w ręce K.A.W jest bardziej miękki.
Znam osobę, która jeździła w II na zawiasie K.A.W i chwaliła za komfort.
Znam osobę, która jeździła w II na zawiasie K.A.W i chwaliła za komfort.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Amortyzatory 2.2 GT
Heh tylko ręką to sobie możesz. ..
Weź ory sprezyne i ugnij ja jak jamexa...tego nie sprawdzisz ręcznie. Powiem tak: jamexa ręcznie bardziej ugniesz jak ory sprezyne. Tylko co z tego, jak na samochodzie jest zupełnie inaczej
Weź ory sprezyne i ugnij ja jak jamexa...tego nie sprawdzisz ręcznie. Powiem tak: jamexa ręcznie bardziej ugniesz jak ory sprezyne. Tylko co z tego, jak na samochodzie jest zupełnie inaczej
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Amortyzatory 2.2 GT
dlatego zaznaczyłem, że "w ręce" - na złożonym zawiasie (jestem ciekaw ile zejdzie w doł po złożeniu) na pewno będzie inaczej
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Amortyzatory 2.2 GT
po uginaniu sprężyn w rękach nie stwierdzisz czy zawias będzie twardy czy miękki,należało by porówna ąmorki to one odpowiadają za sztywność zawieszenia sprężyna tylko za jego wysokość
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Amortyzatory 2.2 GT
Łukasz, sprężyna też odpowiada za tłumienie czyli za twardość
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Amortyzatory 2.2 GT
No logiczne jest że sprężyna z racji tego że jest sprężyna będzie drgania do pewnego stopnia tłumić,i że jak dasz sprężynę wzmacnianą z (grubszego drutu)czy tam progresywną samochód będzie trudniej ugiąć,ale sztywność zawieszenia to nie sprężyna własnie tylko amortyzator najszybciej się o tym przekonasz jak ci się wyleje amortyzator i nie będzie miał skuteczności.Ale co ja się tam będę produkował ja lajkonik w tych wprawach jestem
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany