10 min i problem z wiatrakiem.

Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: Romas »

w 2.0 byłe też wersje z 2 i 3 czujnikami :wink:
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: duracell »

MechanikCzasu pisze:Dzwoniłem do właściciela i mówił że kiedyś miał probe zmieniany silnik wraz z komputerem pokładowym :) ciekaw jestem czy ten komputer nie jest od np wersji z klimą i nie załącza klimy itd :P hmm ?
Z klimą czy bez, komp jest taki sam. Różnica może być manual-automat lub wersja USA-EURO + rocznik.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: MechanikCzasu »

-- oryginalny post 2016-02-12 09:43 --

Jak widać po zdj ja mam tylko 2 czujniki :)

-- dodano 2016-02-12 09:45 --

W tamtym miejscu nie mam czujnika 3 jest tylko tak jak ny miejsce nawet kabli nie ma
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: duracell »

Z tymi 3 czujnikami to się nie przejmuj bo pewno więcej w tym teorii niż praktyki, w normalnej wersji euro nie będzie trzech czujników i tyle, a USA wychodziło wiele wersji z różnym sterowaniem i Forda i Mazdy. I tam ponoć występował taki czujnik w automacie, więc też nie będziemy wdawać się w szczegóły bo ta wiedza nie będzie Ci do niczego potrzebna :D
Podsumowując.... na elektryce pojęcie masz jakie masz i tu jest spory problem ;)
Dałoby to się obejść i zrobić układ na wyłączniku termicznym bimetalicznym, ale myślę że zadanie może Cię przerosnąć chyba że masz jakiegoś speca co będzie wiedział o co kaman.
Ogólnie kiepsko to widzę :(
„czysta krew, trzeźwy umysł”
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: MechanikCzasu »

-- oryginalny post 2016-02-12 22:48 --

Spokojnie narazie czekam na przekaźniki może to jego wina będziemy działać może się uda mam taką nadzieje :D

-- dodano 2016-02-13 22:52 --

A ten bimetaliczny to mógł byś rozwinąć mysl ? :) bo zaintereowałem sie jak by mi moje przekaźniki nie cykały to wtedy taki bimetalicny do masy wentylatora i np na rure od wody i jak dostanie 91st to się zewrze i połaczy styki ? czy jak ?:)
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: duracell »

Ależ proszę szanownego kolegę:
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... i-1-3-0203
wybór jest spory.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: MechanikCzasu »

-- oryginalny post 2016-02-17 18:02 --

Wracając do tematu ...
zmieniłem przekaźniki i nic ... dalej jest to samo sprawdziłem bezpieczniki i nic... wiec teraz prosze jakiegoś speca o pomoc w rozwiązaniu kłopotu.... czy może być towina komputera który się popsuł na własnie tym styku ( odpalanie wenytlaora ) i pierdzieli wszystko ?

-- dodano 2016-02-17 21:23 --

Sprawdziłem dziś błąd i wyskakuje mi kod o nr "69 " a czujnik jest wymieniony....

-- dodano 2016-02-17 21:45 --

Znalazłem coś takiego i czy pin 1E idzie do czujnika temperatury ?
Załączniki
wtyczki.PNG
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: Romas »

MechanikCzasu pisze:Znalazłem coś takiego i czy pin 1E idzie do czujnika temperatury ?
Sprawdź to będziesz wiedział :)
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: MechanikCzasu »

-- oryginalny post 2016-02-17 22:02 --

włanie policzyłem piny i nic jesteś w stanie mnie wesprzeć mentalnie jakoś bo juz nie wiem czy może tobyć wina tego zastanego komputera ? czy raczej nie ?

-- dodano 2016-02-18 08:53 --

Bo już nie mam pomysłu i ten błąd "69"

-- dodano 2016-02-18 09:02 --

Czy może mam po prostu komputer od Forda który miał 3 czujniki?
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: duracell »

MechanikCzasu pisze:włanie policzyłem piny i nic jesteś w stanie mnie wesprzeć mentalnie jakoś bo juz nie wiem czy może tobyć wina tego zastanego komputera ? czy raczej nie ?
Liczysz piny na kostce zegarów (ciekawe po co?) ale to nie ałdik w tedeiku i zegary to nie komputer, dodatkowo- zegarek na konsoli to też nie jest komputer.
"Komputer" jest za zegarkiem, trzeba zdemontować to wszystko wkoło lewarka i wyciągnąć kompa spisać symbol z obudowy a jeszcze lepiej cyknąć fotkę środka i będziemy myśleć co dalej.
MechanikCzasu pisze:Bo już nie mam pomysłu i ten błąd "69"
Tu jest wszystko wyjaśnione:
http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701227063
http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701239215
MechanikCzasu pisze:Czy może mam po prostu komputer od Forda który miał 3 czujniki?
Zaczynasz myśleć we właściwym kierunku, wyjąć kompa i będziemy wiedzieli.
Jeśli wiązka nie ma 3 czujników to komp może być z 93r
„czysta krew, trzeźwy umysł”
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: MechanikCzasu »

Kurcze nareszcie jakiś trop :) a powiesz mi jak wyjąć tego kompa żeby za dużo nie rozbierać?
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: Spider33 »

Zdejmujesz plastik z konsoli srodkowej gdzie masz radio oraz ten od drążka zmiany biegów. Wyciągniesz bez problemu tylko uwazaj na zaczepy od plastików zeby nie połamać.
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: MechanikCzasu »

-- oryginalny post 2016-02-18 17:14 --

Wyjęty został komputer z mojego probe o to on

-- dodano 2016-02-18 17:16 --

A kupując Forda dostałem jeszcze 1 komputer taki
Załączniki
DSC_0076.JPG
DSC_0077.JPG
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: duracell »

Powinien być FS63B.
Zawsze się zastanawiałem czy z Mazdy komp podejdzie, ale jak widać podejdzie, ciekawa informacja.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: MechanikCzasu »

Dobra więc wróciłem ! :) Założyłem ten FS63B I Gra :) Autko zaczeło inaczej pracować zero błędów wentylator się nie włącza po 10min dynamiczne zarówno na gazie jak i na benzynie :) jestem zadowolony.
Chciałem wam podziękować za rady , i wytrzymałość do mojej osoby.
bez waz by mi się to nie udało :P
więc jeśli kiedyś wybiore się na zlot i Wy tam będziecie to stawiam wam 1l dobrego trunku !
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: vitek »

To ja nie wiem na co Ty jeszcze czekasz :arrow: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=23294 :P
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Awatar użytkownika
duracell
Posty: 830
Rejestracja: 2006-06-17 22:25
Samochód: osobowy
Lokalizacja: CB

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: duracell »

MechanikCzasu pisze: i wytrzymałość do mojej osoby.
Osiwiałem w 10 dni :|
Idź i nie czyń tego więcej! :mrgreen:
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: KrecioPL »

MechanikCzasu pisze:więc jeśli kiedyś wybiore się na zlot i Wy tam będziecie to stawiam wam 1l dobrego trunku !
vitek pisze:To ja nie wiem na co Ty jeszcze czekasz :arrow: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=23294 :P
Na wypadek, gdyby kolega się wycofał z obietnicy, zrobiłem PirntScreena ;) :mrgreen:

Zapraszam na zlot! Masz tylko 176km ;)
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: MechanikCzasu »

Kurcze dlaczego to jest w maju... Matury mam
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: 10 min i problem z wiatrakiem.

Post autor: KrecioPL »

MechanikCzasu pisze:Kurcze dlaczego to jest w maju...
To długa historia....
A więc ten zlot historycznie był zawsze w kwietniu jako "otwarcie sezonu". Po nim zawsze były jeszcze inne zloty.
Jednak z upływem czasu doszliśmy do tego, iż kwiecień to kapryśny miesiąc. W maju jest większe prawdopodobieństwo, że będzie ciepło. Poza tym dzień jest dłuższy...

W weekend matur nie masz ;) A czego się nie nauczyłeś przez ostatnie lata to w weekend nie nadrobisz :mrgreen:
Nie zastanawiaj się, przyjedź choćby na sobotę i niedzielę.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”